Vyplatí se koupit nové auto na úvěr?

pajaadamec
11. kvě 2015

Přemýšlíme, že si po letech koupíme nové auto. Naše 12 stará Felicia už vyžaduje větší finanční investice, která se nevyplatí - přesahuje cenu ojetého auta...
Vyplatí se podle vás koupit si nové auto na úvěr nebo raději starší z bazaru? Díky moc za rady... Kdyby bylo ojeté, 2-3 roky staré, nemusíme si brát úvěr... To nové navíc ztratí v den koupě na ceně. co myslíte?

maly_piskotek
11. kvě 2015

@pajaadamec Já osobně bych asi šla do chvíli jetého, třeba ty dva roky, cenová úspora bude asi znatelná. Na druhou stranu, někteří prodejci nabízejí prý větší slevy při koupi nového auta třeba pro podnikatele a podobně. Zase u nového auta si přesně můžeš říct, co tam chceš a co ne, u bazarového už to dostaneš s určitou výbavou , která asi nebude vyhovovat úplně na 100%, ale teoreticky by to auto mělo být servisované v autorizovaném servisu, pokud by to byly opravdu jen ty 2-3 roky. Nejsem ale odborník, moc do toho nevidím, tak snad se v tom, co píšu nepletu, snad poradí ještě i zkušenejší 🙂

anetka1701
11. kvě 2015

Kupujeme vždycky co 2-3 roky auto, co bývá tak 2-4 roky staré :o) Finanční úspora je tam velká - to nové auto, jakmile "sjede z výrobního pásu" vlastně ztratí víc jak 20% svojí ceny. Navíc se musí servisovat častěji a v autorizovaném servise, takže to stojí celkem dost peněz. Chce to tedy chvíli hledat, ale auta kupujeme třebas vrácené leasingy, od soukromníků nebo i jsme měli dva roky staré služební auto - sice mělo najeto víc, ale bylo super servisované a za dobrou cenu. Asi bych nešla do klasického autobazaru - to nemáme dobré zkušenosti - ale od soukromníků nebo těch leasingovek je to docela OK :o)

barborka09
11. kvě 2015