Angličtina pro děti, máte tip na kurzy?

nnicooll
26. bře 2016

Zdravím, ráda bych se s Vámi poradila ohledně kurzu angličtiny pro děti. Moc bych chtěla, aby moje děti, kluk 7, holka 4, uměli dobře anglicky. Přece jen vidím, že je ta angličtina v dnešnní době opravdu základ. Sama to vidím na sobě, že jazyk zrovna neovládám a jsem spíš takový věčný začátečník. Jde mi o to, aby je to bavilo a dalo jim to opravdu jak slovní zásobu, tak správnou gramatiku, ale hlavně, aby se nebáli mluvit. Už teď jim pouštím pohádky a dětské písničky v angličtině a různá cd pro děti na výuku angličtiny a zatím je to moc baví, takže bych je hned v začátku ráda do toho dostala ještě víc. Máte někdo tip na nějaké dětské kurzy a nebo online kurzy, teřba něco jako je angličtina bez biflování apodobně? Moc děkuji

puresin
26. bře 2016

Ja ucim v jazykovce Helen Doron, ta se specializuje na male deti. Je zalozena na komunikaci lektora s detmi jen v AJ, vlastne se AJ snazime pouzivat prirozene, jako "2. matersky jazyk". Deti to bavi urcite, vidim to, ale jednou tydne vyuka nema smysl, pokud se nezapoji rodice (coz u Tebe ocividne neni problem). Proto patri ke kurzu i CD a DVD na doma, 15min poslechu denne. Poctive deti pak leti anglictinou neuveritelnym fofrem. 🙂
Nechci, aby to vyznelo jako agitka. 🙂 Do jejich metody jsem se zamilovala po tom, co jsem tam zacala chodit s dcerkou. A po par lekcich jsem se sama nabidla, jestli by me taky nechteli. 😀

nnicooll
autor
3. kvě 2016