Kvalitní dětská obuv. S jakou máte dobrou zkušenost?

aneta_v
22. led 2021

Ahoj, vždycky jsem dceři kupovala boty Superfit, ale pak jsem narazila na článek od jedné fyzioterapeutky, která je původně kupovala taky, ale pak zjistila, jaký je to předražený nekvalitní šunt, navíc v diskuzích pod článkem bylo spoustu přilspěvků, jak jsou Superfity špatné. Takže jsem “obrečela”, že malé rok ničim nohu v předraženém šuntu a začala se poohlížet po jiných značkách, ale jsem laik, tak se v tom nevyznám. Určitě nechci čistě barefoot, to ať si pak případně nosí sama, až uzná za vhodné. Dopátrala jsem se značek Pediped (v ČR mi to nepřijde až tak snadno sehnatelné, z USA momentálně do ČR neposílají, asi by přes poštu chytli koronu (do zápádní Evropy a dokonce i Rakouska stále zasílají) a stejně na blint objednávat boty si netroufnu), Ecco (teď jsem zkusila objednat celoročky, ale ty ceny jsou fakt výživný 😁 no kdyby nebylo zbytí...), DD Step (u těch jsem zatím všude našla, že jsou spíš na širší nohu (dcerka má normal/úzkou), Geox je dost kontroverzní a jinak nevím 🤷‍♀️ Cenově - zimní boty do 2tis, celoročky do 1.5-1.8tis, sandály do 1.5tis. Samozřejmě levnější mi nevadí, ale nemusí být nutně, hlavní je pro mě kvalita. Doporučíte prosím nějaké značky, se kterými máte dobrou zkušenost, že se hned neokopou, nerozpadnou a jsou vhodné pro dětskou nohu?

areh
22. led 2021

Krom D.D. step jsme u syna byli spokojeni s Fare

aneta_v
autor
22. led 2021

@areh díky, ale Fare jsou taky dost široký, dostaly jsme nové plátěnky od kamarádky a dcera si v nich hned nabila čumák 🤷‍♀️ Jiná kamarádka říkala, že její dcera ve Fare taky neumí chodit

zuzkasim
22. led 2021