Co může zaměstnavatel?

130424
12. kvě 2021

Zdravím, mám takový (pro někoho) hloupý dotaz. Pracuji jako Team Leader v jednom obchodě a občas zaskočím i na pokladnu. Náš řetězec obchodů začal "provozovat" mobilní aplikace pro zaměstnance i pro zákazníky. Musíme aplikace nabízet úplně každému, cpát mu letáky, pomáhat se stažením aplikaci apod. O to by ani nešlo, ale papalasi nahoře po nás chtějí splňovat určité procenta ( za nákup lidi s aplikacemi). Ale většina zákazníků naší aplikaci nechce. Ať už je to starý telefon, málo místa v telefonu, nebo starší občané. Může mě zaměstnavatel nutit plnit tato procenta, když ve smlouvě nic takového nemám? Papalasi z vrchu chtějí (podle nich) "" neschopne" pokladní z pokladny stáhnout a dát do úseků. Mají na to právo?

j.a.n.i
12. kvě 2021

@130424 No, pokud ti lidé nemají přímo ve smlouvě stanoveno, že budou pouze na pokladně, tak je samozřejmě může zaměstnavatel přesouvat v rámci prodejny libovolně na všechno, co se vejde do popisu jejich práce.

hezz17
12. kvě 2021

@130424 albert co 🙄

kocvarovas
12. kvě 2021

@130424 no jestli je to fakt Albert, tak jsem jako zákazník dost znechucená.. Chodím tam nakupovat ráda, ale věcné dotazy v poslední době, jestli mám aplikaci, pokud ne já můžu využít i tu známého či co, atd. Leze mi to dost krkem a od dalších nákupů tam spíš odrazuje.. Nevím kam to všechno spěje.. Na všechno budou za chvíli aplikace, děs..

hezz17
12. kvě 2021

@kocvarovas ja tam prakticky nechodim, ted behem 2 tydnu uplne neplanovane 2x. A tohle me fakt prekvapilo. Jdu pro rohliky, na co aplikaci 🤦🏻‍♀️

marti89
12. kvě 2021

@kocvarovas Ono je to fuk, kde člověk nakupuje - buď chtějí zákaznickou kartičku nebo mobilní aplikaci,.. To už radši tu aplikaci, mobil mam většinou u sebe, ale abych tahala s sebou padesát kartiček, co kdybych náhodně šla zrovna kolem jednoho z obchodů a vlítla tam nakoupit, takto fakt ne..

nikyliz
12. kvě 2021

@130424