Výpověď dohodou po rodičovské dovolené

veradokonalova
22. srp 2017

Ahojky .Mám dotaz. V říjnu se mám vrátit zpět do práce po 3. letech a jde o to, že je to do fabriky kde je buď 3 směnný provoz a na automatech chodí krátký a dlouhý týden. Ani jedno pro mě nepřipadá v úvahu jelikož malá nastupuje do školky, kde jsou nejdříve od půl sedmé. Manžel chodí už na pátou ranní. Je voják z povolání a tak se stane, že ho sem tam občas i na celý měsíc pošlou na nějaký kurz či cvičení, takže by nebyl kdo by malou vyzvedl když by byl muž dlouhodobě pryč. Mám nastoupit zpět do práce na třísměnný s tím, že jsem žádala o upravení pracovní doby , tak abych mohla dovést malou do školky a dopravit se do práce na osmou hodinu při ranní směně . Mluvila jsem s naší účetní s tím, že to probere s vedoucím ale asi nejspíš to neprojde. Tak mě zajímá jestli mě po 13. letech práce po propuštění dohodou musí vyplatit odstupný a pokud máte někdo zkušenost na co si dát pozor jelikož já pracovat chci nevyhýbám se tomu a ted po rodičovské by se odstupné hodilo než si něco najdu a snad brzy. Děkuji za Vaší pomoc.

ivet1987
22. srp 2017

Ahoj tak pokud je výpověď dohodou tak se odstupné určitě nedává, pouze když tě vyhodí oni.
Háčkuju se a čekám na odpovědi, bude mě to potom taky čekat 🙂

michaela_hermanice
22. srp 2017

Predne pozor na terminologii - vypoved dohodou neexistuje. Bud je vypoved ze strany zam-ce/zam-tele nebo dohoda o ukonceni prac. pomeru. Kazdopadne v pripade dohody narok na odstupne nevznika.

maxannie
22. srp 2017