icon

Zatajila jsem v průvodním dopisu, že jsem na rodičovské

majaaa82
14. bře 2017

Hoj, jdu k vám zase pro radu, ale musím to vzít trochu od Adama. Jsem léta OSVČ, pracuju jako novinářka. Spolupracuju s několika vydavatelstvími, ale kšeftů je teď spíš míň, tak jsem si říkala, že bych se poohlédla po nějakém dalším. Ale ouha, jsem na rodičovské s osmiměsíčním miminkem a mám pocit, že pro mladé, krásné a hlavně bezdětné personalistky je rodičovství a MD něco jako infekční choroba. Přestože jsem v oboru dlouho, dělám celkem specifický segment žurnalistiky, odpovídala jsem tedy poměrně náročným požadavkům, pozice byly na částečné úvazky a vhodné i pro volnonohaře, tak se se mnou prostě vůbec nikdo nebavil. Maximálně mi napsali, že pro mě teď nemají uplatnění a inzeráty visí na webu dále (stále tedy hledají). Už jsem se nějak naprdla a včera večer do jednoho vydavatelství, kde hledali přesně to, co já dělám, napsala průvodní dopis, ve kterém jsem rodičák zatajila. Za 12 hodin od odeslání mailu mě pozvali na schůzku. Což mi přišlo vlastně hrozně vtipné...

No a teď jak to vyřešit? Na plnej úvazek nemůžu, resp. můžu, ale nemůžu docházet do firmy denně (což nemůžu nejen kvůli malé, ale i kvůli švarcu). Moje práce se běžně dělá z domova/z terénu a já to tak praktikuju už dlouho, ale oni asi počítají s tím, že jim přijde na schůzku ženská, která může nastoupit hned a na plnej s docházkou. Už jsem tam kdysi dělala a dělala jsem z domova, ale nevím, jestli by to teď šlo, jsou tam úplně jiní lidé.