Dlouhé, nepravidelné MS cykly a PCOS + snaha o miminko

eillie
14. zář 2017

Zdravím všechny maminky a snazivky. 🙂 Zakládám tuto diskuzi s prosbou o vaše zkušenosti, názory a rady.
Jsem tu úplný nováček a ještě nemám přehled.
S přítelem se pokoušíme o miminko, zatim tedy jen 2mesice. Mam extrémně dlouhé MS cykly 50-100dni. Je možné mít ovulaci a otěhotnět i když nechodí MS? Měla jsem vždy dlouhé cykly, antikoncepci jsem brala jen asi rok v 17letech (11let zpátky). Před asi 5lety s ex jsme se pokoušeli take, po půl roce snažení mi Dr. Oznámila podezření na rakovinu děložního čípku, prý nějaké špatné buneni tam je, a od té doby jsem sledována a stav se nemění. Po dalším roce mi oznámila PCOS a v té době jsme se s přítelem rozešli a snažení bylo ukončené. MS mi přestala úplně chodit asi na rok a pul, vyvolávacky ani nic nezabrala. Až hormony co dostávají ženy po přechodu (zapomněla jsem název). Po hormonech jsem začala hrozně přibírat a nedělali mi vůbec dobře, extrémní nálady, deprese, navaly atd. První ms přišla po 2mesicich a jen na 3dny pak 2 zase nic a pak jsme je vysadila protože jsem to psychicky nezvládala. Teď mám Ms max 3x do roka a vždy hodně silnou a bolestivou doprovázenou přecitlivělosti, týden brečím a netuším proč 😅 S nynějším přítelem jsme se začali pokoušet a já netuším zda je vůbec reálné u mě otěhotnět? Má smysl dělat ovu testy, když mám teď 65dc ? Moje Dr má dovolenou a nejdříve mě veme až na konci října, tak se chci poradit tady. 🙏🙏 S přítelem se tulime každý den on se hrozně těší na miminko a já se bojím, že ho zklamu oznámením, že je to zbytečné 😢 Poradíte mi nějaké třeba "babské rady" jak tomu malinko pomoci? Začala jsem dělat ovu testy ať aspoň tuším zda přichází ovulka. Moc děkuji za jakékoliv rady

jhoki
14. zář 2017