@drzticka81 já bych to jako učitelka taky ocenila 😁 je pravda, že občas ty děti vymysli věci, které už dospělého ani nenapadnou 😉
Taky jsem to viděla a upřímně, vždyť je to tam napsané, aby napsal rým a to splnil 🙂. Jsem si při tom vzpomněla, jak jsem si na gymplu odůvodnila, že odmocnina z 25 se rovná 1. Už se mě neptejte jak jsem na to přišla, vážně netuším. Ale dostala jsem tehdy za 5 z písemky a za 1 za fantazii 🙂. Takže rodičům jsem doma ohlásila průměr trojku a to už mí rodiče zvládli v pohodě 😀.
Ja jsem si vzpomnela, jak jsem kdysi nekdy ve 3. Tride napsala do doplnovacky Maminka umyla nádob_ kratky tvrdy Y, protoze jsem to cetla jako nádoby. Ucitelka mi to skrtla, ja jsem to s ni pak resila, ze jsem myslela nádoby a ne nádobí, nevim, zda mi verila nebo ne, ale nakonec to nepocitala jako chybu, ale me na tom prislo nejtrapnejsi, ze me fakt nenapadlo, ze tam ma byt nádobí 🤣🤣
Bohužel to není kreativita, ale nepochopení psaného textu, což způsobí nepochopení zadání...a tím nesprávně splněné cvičení. Ano jak je vidět spoustu rodičů to obdivuje...Ale pochopení slyšeného a psaného textu je nejen částí logiky a inteligence , ale to nejzákladnější pro život a nejen učení, práci...ale i komunikaci...Toto provedení by muselo mít zadání :" ke každému slovu napiště slovo rým"
👍 To je na 1 s *. Úkol splněn a krásně napsané. Jestli má paní učitelka smysl pro humor, tak to ocení. To je tak super, že se na dítě ani nedá zlobit. 😀
@katastrofa007 myslím, že jde o inteligenci a ne o věk🙂 čtení s pochopením je jeden z předmětů...kdysi kolovalo...něco podobného , kde mělo být přídavné jméno na procvičení NN/N , tak to bylo vtipné a tam bych i já dala hvězdičku, usměváčka a napsala hezké a teď zkus to NN/N...tohle podle mě není ani vtipné🙂 a nechtěla bych aby tohle moje dítě dělalo...vidím jak moc problémů to v životě způsobuje a vidím třeba jak jsou zaměřené cermat testy na přijímačky třeba...tam jde právě o tohle...a když to dítě nezvláda, má velký problém...takže já bych ho za tohle opravdu neoceňovala.
@katastrofa007 ale ocenila bych jak hezky to má napsané🙂
Setkala jsem se s tím, že dítě vyplnilo i/y správně, jen ne psacím, ale tiskacím písmem (kterým.byl zbytek textu). Chyby byly dvě a dítě dostalo 5 za nesprávné doplnění úkolů (v zadání nic o typu písma nebylo). Bylo mi dítka dost líto (ADHD).
Tohle by bylo potřeba komentovat. Je dost možné, že to dítě udělalo schválně, protože to bylo jednodušší... Takže já osobně bych to neznamkovala.
Pokud má pančelka smysl pro humor, dá mu za 1. Pokud je to 🐮 tak za 5




Me by to dost pobavilo 🙂)) Teda pokud bych jim toto dala bez predchoziho projiti a uvedeni prikladu 🙂))