hanule112
11. únor 2018
1396 

Učitelka v MŠ asi nakazila syna

Dobrý den,zdravím všechny maminky.Potřebovala bych znát Váš názor.Mám tříletého synka,který navštěvuje mateřskou školu.Má dvě paní učitelky,z toho od pondělí tam byla jen jedna(druhá marodila).Jenže ve čtvrtek tam ta nemocná učitelka přišla.Měla zavázaný krk,chrchlala,prskala...zkrátka učila nemocá.Když jsme se jí otázala,tak mi to potvrdila,ale prý z důvodu nedostatek učitelek zkrátka do práce musela jít....Dnes je neděle a syn má rýmu,kašle a dokonce má horečku 39,2...Pravděpodobně to chytil od té učitelky.(v pátek už bylo na dveřích-z důvodu nemoci jsou děti v jiné třídě)Nemohu to tvrdit s jistotou,ale šance,že to od ní chytil,je dost vysoká.Máme 8 měsíční miminko,které to už trochu chytlo taky a já bohužel také...

Druhá věc:Zítra jsou u nás jarní prázdniny a já původně chtěla dát syna do středy do školky(samozřejmě kdyby byl zdráv) a bylo mi řečeno,jelikož jsem doma na MD,tak at kluka nechám celý týden doma.Trochu drzé,nezdá se vám?Bavila jsem se s jednou maminkou,která celý náš rozhovor slyšela,tak jí bylo řečeno,že kloučka má nechat celý týden také doma.Podotýkám,že maminka chodí do práce.Jak by jste to řešili vy?Děkuji

tak bohužel učitelek je nedostatok takže jim nic jiného nezbývá ,a když sou nemocné tak by jim asi pomohlo aby ty co jsou maminky doma tak děti zůstaly doma taky právě proto aby nemusely nemocné učitelky chodit učit že

11. únor 2018

K te první věci, hrozne by mě to nastvalo, ale už to nevratis. A k te druhé, u nás to bohužel fungovalo úplně stejne

11. únor 2018

Takhle to asi bývá všude...když je mamka na mateřské a druhé dítko ve školce většinou chtějí aby bylo dítko doma....nevím proč
U nás ve školce je hodně dětí nachcipanych a rodiče je nenechávají doma😑tak teď jich bylo ve třídě jen deset...

11. únor 2018

Možnost, že dítě nakazila učitelka je 50/50. Stejně tak se mohl nakazit od nemocného dítěte. Bohužel, učitelek je málo, musí se to takto dělat. Kolikrát jsem šla taky učit nemocná.... Vždy jsem to chytla od nemocných dětí ve škole.... Kdyby si rodiče nechávali nemocné děti (z MŠ, ZŠ) doma, nemohly by to učitelky chytit od nich.
K druhé věci, co tě štve. Logicky, jsou jarní prázdniny, je omezený provoz, ve většině školek prosí maminky, které mohou, ať si nechají děti doma. Nevím, proč by u tebe měl být problém si nechat syna doma, když jsi doma na RD? Když mám o prázdninách dovolenou (a nemusím na školení apod.), nechávám si dcery doma. Ten čas, kdy jsem s nimi doma, mi už v budoucnu nikdo nevrátí.
@xaxanka víš proč? Protože jedou na omezený provoz, tak aby neměli těch dětí plný počet 😉

11. únor 2018

Tak mě to přijde jako samozřejmost, že mám na jarnaky dceru doma, když jsme ještě s mladším na md. A když jsme měli učitelky ve velkém počtu nemocné, tak nás prosili, pokud to jde, tak nechat děti doma, jelikož mají práce málo učitelek... Tak zas lepší než aby ty učitelky ty děti nakazili no...

11. únor 2018

U té první věci zkuste s ev žít do situace té učitelky, když je nemocná a přes to musí jít do práce a že je to nadmíru vysilující práce... SIce chápu vaše rozhořčení, ale ta pani učitelka pravděpodobně onemocněla, porotže to chytla od dětí ve třídě... školka je a bude vždy prostě plná bacilu...

Druhá věc to je také složité u nás nic nenařizovali jen prosili zda bychom si mohli nechat my co jsme doma děti doma, pač z pravidla byla ve školce vždy jen jedna paní učitelka a ta druhá si vybírala dovolenou, protože školka jede i v prázdniny, tak si učitelky nestíhaji vybrat dovolené... KDyž jsem byla doma neměla jsem s tím sebemenší problém spíše naopak...

11. únor 2018

Děkuji za názory,bohužel nemohu souhlasit.Pokud je nemocná učitelka,mají teda zavřít školku nebo poslat dítě do jiné.Učitelka by měla jít příkladem.Jde o princip,ikdyž to syn nemusel chytit od ní.
Toto je na stížnost.
A u druhého případu je to prostě drzost.Tohle by si učitelka neměla dovolit,aby mi nakázala,že nemám díte dávat do školky.

11. únor 2018

Od té doby, co syn nastoupil v září do školky, tak je imrvere nahromadě. Že se s ním veze (teď už roční, v září 8měsíční) bráška, tak o tom ani nemluvím. Je to pořád dokola. Učitelky chápu. Tak stejně chápu rodiče, kteří prostě i trošku nachlazené dítě dají do školky, protože s ním prostě nemohou zůstat doma. Je to věčný boj a věčný kolotoč. A když jsem na rodičáku, tak beru automaticky, že si nechám staršího na prázdniny doma. Vůbec v tom nevidím problém. Problém mají akorát rodiče, kteří fakt nemají hlídání a do práce musí a pro ně je pak ta školka nutnost i o prázdninách.

11. únor 2018

@hanule112 když jste tak nespokojená přejděte do jineé školky, ale všude to tak funguje že v prazdniny jedou na omezený počet dětí a to tedy přednstně pro děti jejichž rodiče chodí do práce.. je to logické..

11. únor 2018

@hanule112
@hanule112 zavřít školku,to si děláš srandu?

11. únor 2018

Ano,ale jak píšu...Maminka chodila do práce a i přesto museli být doma.

11. únor 2018

Raději zavřít školku než byt v kolektivu s nemocnou.Dle mého je zdraví dítěte na prvním místě,prominte.

11. únor 2018

@hanule112 tak proč se ptáš? Máš jasný názor a opačný slyšet nechceš. Píšeš, že měli školku zavřít. Kdyby to udělali, psala bys tady, jaká drzost, že zavřeli školku. A u druhé věci. Ano, neměli nařizovat, měli požádat. Ale, tobě dělá problém si nechat dítě doma?

11. únor 2018

@hanule112 j to s emuže stat.. Jestli mají mít 10 dětí a tam to je 11 tak bohužel... u nas to řeší tak že se střídáme a holt prostě jednou za čas si musím vzít dovolenou nebo zustane manžel doma... musíme se vystřídat všichni rodiče,,

11. únor 2018

@hanule112 chceš znát cizí názor a stejně si pořád stojíš na svém. K čemu jsi se potom ptala?

11. únor 2018

@hansed Ted jsi na to kápla Hani...

11. únor 2018

@danunkam u nás školka přes prázdniny nefunguje vůbec 😉

11. únor 2018

@danunkam již bylo zmíněno,jde přeci o princip,ne?

11. únor 2018

@hansed my máme štěstí že u nás ano... 14 dní na začátku a 14 dní na konci

11. únor 2018

@hanule112 Ja spis tvoje pozadavky povazuji za pomerne drze od tebe. Resp. by me zajimalo jak by se ti libilo,.kdyby zavreli skolku kvuli nemocnosti ucitelek. Do jine skolky deti neprevedou jednodusse kvuli kapacite. A ten druhy pozadavek, u nas to chodi ve skolce stejne a nechapu s cim mas problem, ja si taky dceru nechavala doma, dokud jsem byla na MD/RD. Ted chodim do prace. Vis, ony ucitelky si dovolenou take mohou vybrat zrovna jen o prazdniny, takze je proste omezena kapacita. Btw, vsak ucitelek je nedostatek, muzes si to jit vyzkouset....

11. únor 2018

@hansed presne muj nazor ;)

11. únor 2018

@danunkam u nás tedy první 2 týdny v létě, ale jak jsem psala, mám dovolenou, rozhodně bych ji do školky nedala. Stejně tak Adunku do stacionáře. Radši jsem s nimi doma. I když mám toho občas plné kecky, chci s nimi být každou volnu chvíli 🙂

11. únor 2018

@hanule112 Tak jsi si mela sveho syna nechat doma rovnou. Hele, ja uz jsem zase na materske a vzhledem k tomu, ze vim, ze je chripkova epidemie, vzala jsem obe deti ze skolky a jsou se mnou doma uz tyden a jeste jeden budou. Promin, ale obcas to chce zapojit mozek....

11. únor 2018

@hanule112 o princip? jaký? vy máte svou pravdu jinou slyšet nechcete nemá smysl s vámi rozvíjet debatu.. Dítě je nemocné, atomaticky usuzujete že od učitelky a podle vás učitelky nemají mít ani nárok si řídně vybrat dovolenou, ano měli požádat ne nakázat, ale podívejte se do školního řádu někde to mají rovnou upraveno v něm.. 6e rodič co je doma si má nechat dítě o prazdninách z mš doma...

11. únor 2018

@hanule112
@hanule112 mohu se tedy zeptat proč si tam syna dávala když si věděla že je ta učitelka nemocná?sis ho mohla vzít domů ne,zdraví na prvním místě

11. únor 2018

@danunkam Do školního řádu jsem se dívala,děkuji.

11. únor 2018

Já to ale nevěděla.Zjistila jsem to až odpoledne,když jsem si pro syna přišla.

11. únor 2018

@hansed přesně moje slova.. Ja mít tu možnost moci si vzít v prázdninny dovolenou neváhám ani chvilenku, ale bohužel žně no ☹ čas stravený s dětmi je k nezaplacení.. Klárka taky zustavala doma automaticky ani mě nenapadlo ji tam davat..

11. únor 2018

Ja treba pokazdy jakmile byla nejaka chripkova epidemie,byla eliska automaticky doma,kdyz jsem doma ja,stejne tak mi nikdy nevadilo ze me ucitelka pozadala zda si ji muzu vyzvednout po o nebo ze je malo ucitelek zda bych si ji nenechala doma.....Nechala a vazne me to nevadilo😊

11. únor 2018

@hanule112 a chceš vědět jiný názor nebo si chtěla potvrdit ten tvůj?

11. únor 2018

Děkuji za Vaše názory,ale pokud někdo máte pozitivní,tak mi napište.Jinak prosím ne.Sem jde člověk jednou za čas a hned snese kritiku.

11. únor 2018

@hanule112 takze mas rada jen poplacani po rameni?

11. únor 2018

@hanule112 mám dost🙂

11. únor 2018

@danunkam
@makynaeliska holky, já ve školce měla "problém" s maminkou, která je doma a nutně potřebovala nechávat dítě do 16 hodin. Každý den. Já potřebuju dvakrát do týdne, aby mi tam spala a je to problém, protože není místo....

11. únor 2018

@hanule112 Tak dospely clovek by mel snest kritiku....

11. únor 2018

Nemám,ale prominte,jen pozitivní.

11. únor 2018
11. únor 2018

@hansed nechápu takové sobecké dámy..☹

11. únor 2018

@hanule112 jen pozitivni kritiku neznam 😂

11. únor 2018

@hansed to je gol fakt 🤦‍♀️

11. únor 2018

kdo semnou nesouhlasíte tak mi sem nepište jinak s ebudu zlobit 😀

11. únor 2018

@danunkam nápodobně

11. únor 2018

@hanule112 Ono te to spis melo privest k zamysleni, jestli chyba neni.na.tvoji strane.

11. únor 2018

@ilonne Nebo na vaší a myslim že si netykáme.

11. únor 2018

@ilonne ses zbláznila ne?na její straně?určitě ne🙂

11. únor 2018

@hanule112 víš co? tak si uprav článek a vymaž tam tu větu "jak byste to řešily vy?" 😉

11. únor 2018

@hanule112 na MK si tykaji vsichni, je to v pravidlech 😉

11. únor 2018

@hanule112 kritiku? Ty chceš poplácat po rameni a slyšet, že učitelky jsou hrozné, že máš pravdu a bla bla. Promiň, ale jsi dospělá ženská, máma od dětí. Začni uvažovat logicky. Učitelek je málo, dětí je hodně, školky nezvládají. Zkusila jsi se vžít do jejich role? Že prostě musí do práce, i když jim je zle.... Že si musí vybrat dovolenou o prázdninách a jindy ne? Že tudíž školky jedou omezený provoz? A některé nejedou vůbec? A že učitelky jsou vděčné, když rodiče, kteří můžou, si nechají děti doma? Přemýšlela jsi nad tím, že děti jsou malé jen jednou a čas s nimi se už nikdy nebude opakovat? Že nemusí být ve školce od rána do odpoledne? Že třeba to odpolední místo by potřebovala pracující máma? Jednou budeš potřebovat pro mladší dítě místo ve školce. Schválně, co sem budeš psát, až se ti stane, že tvoje dítě nebude mít místo na spinkání, protože maminka na RD nutně musí dávat svoje dítě až do odpoledne...
Občas stačí trošku popřemýšlet a nehledat na ostatních jen chyby. Všichni jsme jen lidé.

11. únor 2018

@hanule112
@hanule112 všichni si zde tykají je to v pravidlech ale jestli si něco víc tak se všichni omlouváme a dobrý den tedy paní🙂

11. únor 2018

U nas to tak bylo ve skole. Pani ucitelka byla nemocna, byla ve skole s horeckou, dokonce jim pustila pohadku a udajne usnula. Ale dcera rada prehani, tak nevim. Kazdopadne tam pry chodila, klepala se v zimnici, presto druhy den prisla znovu. Do 3 dnu padla konpletne cela trida. Posledbi den zbyly ve tride 4 deti. Vim, ze je epidemie, ale udajne dopadli nejhur z cele skoly. V ostatnich tridsch nikde nevhybelo vic jak 10 deti. Musim rict, ze me to celkem taky nastvalo.

11. únor 2018

Me vzdycky fascinuje jak se tady vsichni kamaradi a tykaj si,ale beda jak je nejaka rozepre,to vzdycky ctu:netykej mi bububu 🤦‍♀️😂

11. únor 2018

@hanule112 Precti si pravidla 🙂

11. únor 2018

@lucie8655 je to blbý, když jde učitelka učit nemocná, ale třeba u nás je téměř nemožné zasuplovat... jsme malá školička a jak padne jedna, je to už problém.... Když je nejhůř, chodí učit důchodkyně, co jí je 76 let... ale to nejde věčně....

11. únor 2018

@hansed to je ale sileny ☹ my jsme to odnesli cela rodina atb, vcetne mimca ☹ Ale je mi jasny, ze to pani ucitelka neudelala z vlastniho rozmaru.

11. únor 2018

@hanule112 ale souhlasím, že učitelka by asi být nemocná neměla, proto to u nás řešili že prosili rodiče aby si děti kteří můžou nechali doma, u babiček. Bohužel naopak i rodiče jsou schopni dát nemocné dítě do školky, je to začarovaný kruh

11. únor 2018

@cermij Děkuji. Konečně trochu normální názor.

11. únor 2018

@lucie8655 Ja te chapu, jenze vis co, jeste pred 3 tydny jsem chodila na plny uvazek a deti proste do skolky musely od rana do vecera, take se mi nelibi, kdyz tam ucitelka prska, ale daleko.horsi je, ze jsem tam videla spis ty nemocne deti. V pripade zavreni skolky vazne nevim, co.by delali pracujici rodice. Ted uz jsem opet doma a jak jsem psala, deti uz tyden se mnou taky a dali tyden budou. Takze ja spis nechapu, proc v dobe chripkove epidemie nutne musi matky na MD/RD davat trilete deti do skolky a jeste si pak stezovat. Stejne tak o prazdninach...

11. únor 2018

Budu pozitivni😀. Souhlasím s tim, že nemocná učitelka by učit neměla, ale na druhou stranu lepší nemocná než zavřená školka. Dítě se mohlo nakazit i jinde. To nikdy nevíte. Bod 2 jarní prázdniny - učitelky mají svoje děti a ty mají taky prázdniny,takže si jich část vybere dovolenou, zbytek uci a v MŠ je omezený provoz. Vy jste na RD a považujete to za problém? Já to považuji za logické a správné.

11. únor 2018

@lucie8655 ideální je, když i učitelka může zůstat doma, ne vždy to bohužel jde ☹

11. únor 2018

@makynaeliska jak dlouho třeba si nechala dceru v epidemii doma? My teď měli týden jarnaky a týden před jarnaky nebyla, takže celkem 14dni a teď přemýšlím, zdali ji tam mám dát když teď rádi ta chripajznu. Nevím jak to vypadá přímo v naší školce, ale tak epidemie propukla celkove. Zas se bojím aby si nějak ne odvykla a neměla zas blbej nástup po takové době. Ale tě chřipky se desim kvůli dětem. Díkes 🙂

11. únor 2018

Vážené dámy. Jen jsem se slušně zeptala. Čekala jsem slušnou odpověď,ikdyž ne pozitivní.
Jsme jen lidi,onemocnet můžeme kdykoli. Ason to mohla říct rodičům. Nebo ne?

11. únor 2018

@cermij sice není dotaz na mne, ale řešila jsem podobnou situaci, manžel byl po úrazu doma, ve školce řádila střevní chřipka. Mladši jsem nechala doma (aby to nechytila starší, těžce postižená, u které při zvracení hrozí udušení....) od půlky listopadu do konce roku. Radši jsem riskla, že si "odvykne", než aby mi Adélka onemocněla...

11. únor 2018

@hanule112
@hanule112 vždyt sme odpovídali slušně,jen sme s tebou nesouhlasily to je vše a když si tedy o tom nevěděla jak je to možné ty si tu učitelku neviděla jak si ji tam vedla nebo co?když píšeš že tam na ně prskala

11. únor 2018

Tak si to vem z druhé strany, že rodiče běžně posílají děti do školky nemocné, u nás byla holčička, která celou noc prozvracela a měla horečku, tak jí maminka ráno dala normálně do školky a jelikož zrovna byla bez teploty museli jí vzít a během odpoledne postupně odpadávali další děti a zvracely, protože to chytli od té holčičky, to je taky docela nezodpovědnost, nehledě na to že běžně posílají rodiče děti se zelenou nudlí a chrchlákem, ty učitelky to pak chytají od nich...no a pokud ta vaše učitelka byla najednou i s nemocí ve školce, zřejmě jí to nařídila ředitelka z nedostatku učitelek...taky bych byla naštvaná ale neuděláš nic ☹ jinak co se týká jarních prázdnin, mám normálně děti ve školce, učitelky se ptali jestli si je nechám doma a já řekla že ne, nejstarší je s babičkou na horách a já chodim do práce takže opravdu do školky pujdou i když by se to asi učitelkám hodilo mít volno, to chápu každopádně ti to nemužou nikde nařídit nechat si dítě doma jen proto že ve školách jsou jarní prázdniny...

11. únor 2018

@cermij ty jo,tak ja tim ze jsem byla doma,tak jednou byla eliska doma 3 tydny ,nejdriv tam byla chripka a pak spala,coz jako s malym Vojtou jsem fakt nechtela riskovat no😏

11. únor 2018

@hansed nechci vypadat jak hysterie no... Ale asi ji ještě nechám

11. únor 2018

@cermij dcera má teď poslední rok školky povinný, učitelce jsem řekla, že ji radši nechám ještě týden doma. A odpoveď? Klidně, stejně bys ji dala mezi bacily. Samozřejmě kdybych neměla možnost ji nechat doma, musela by do školky.

11. únor 2018

@cermij nebudes urcite,kor kdyz jsi doma,ja nechavala Eli i v tom povinnym rocniku doma,nezajem,nepotrebuju mit doma imrvere dve nemocny deti....Zato od zari co je ve skole to je jedna nemoc za druhou 🤦‍♀️

11. únor 2018

@veruvojtkova Pokud je dítě nemocné, a je ve školce,tak to chápu. Je to sice sobecké a nezodpovědné vůči rodičům,ale to se děje. Pokud je nemocná učitelka,tak to nechápu.
Za 2.Učitelka se mohla zeptat,jestli kluka nechám doma a ne ro přikázat. Bohužel babičkz zde nemáme.

11. únor 2018

@makynaeliska tak já jsme právě taky doma... Tak proto nad tím přemýšlím, když ta možnost je jí nechat doma, ale zas si říkám jestli nejsme moc hystericky a zbytečně ji neizoluju... Ja ani nevím, zdali ve školce třeba ta epidemie taky propukla.. Tak právě furt váhám... Mají v pátek divadlo, což miluje, tak jsme si říkal třeba ji dat jen na ČT, pa ale asi se na to vyprdniiu. Fakt nevim

11. únor 2018

@hanule112
@hanule112 aha takže pokud by se nakazil od nemocného dítěte tak je to v pohodě jo🙂

11. únor 2018

myslím si, že to mají těžké obě strany jak rodiče, tak i učitelky. Nemocenská nulová a s každou rýmou zůstávat doma je blbé... avšak i pro učitelku by mělo být její zdraví na prvním místě.
Své dítě nemám ještě ve školce, ale co slyším od sestry nebo kamarádek je to tak všude. A přijde mi to blbé. Já si to ve svém povolání nemůžu dovolit, že poprosím pacienty v nemocnici, aby dnes nepřišli na ošetření, protože nemám hlídání pro dítě a fungujeme na "omezený provoz".
Avšak chápu i je, když je problém s nedostatkem učitelek a nejde to jinak řešit.... ( i když v mé profesi se to řeší neustálými přesčasy) Jak toto vyřešit?? Možná by mnohdy pomohlo místo nařízení at zůstane dotyčné dítě doma (s čím jsem se setkala u kamarádek), prosba.

11. únor 2018

Taky by mohli skolky zavrit, u skolaku se vas taky nikdo nepta a proste skolu zavrou...presto ze bych mela plny narok nechat o jarnakach syna ve skolce, proste jsem si zaridila, ze tam nemusi...
Ad nemocna ucitelka, ja delam v potravinach a taky pokud nelehnu uplne, tak do prace musim...

11. únor 2018

@cermij Ja si je doma nechala, protoze u nas je to v plnem proudu a deti odpadavaji jak hrusky, jak ve skolkach, tak ve skolach. Necham 14 dni, ten dalsi tyden litam po doktorech a jeste potrebuji do prace.
@hanule112 No tak to je snad horsi varianta, nez kdyz je tam nemocna ucitelka, ktera to notabene chytla od tech nemocnych deti. Navic jsem se setkala s tim, ze nemocne deti tam v 90% davaji matky, ktere jsou doma....

11. únor 2018

Musíte si uvědomit že učitelky si musí vybrat taky dovolenou a přes léto to prostě nestihnou vybrat všechnu dovolenou takže si vybírají o jarním,podzimních a pod.Proto je ve většině školek omezený provoz.A dává se přednost dětem které mají oba rodiče pracující.Ne matkám na MD.

11. únor 2018

@ilonne a už jsou doma nějakou dobu nebo až teď 14 dní? Já právě vůbec situaci v okolí netuším jak jsme byli na těch horach

11. únor 2018

@cermij Ted tyden, jeste tyden budou. Vyhodou je, ze mame chalupu na Sumave, tak jsme jely na Sumavu.

11. únor 2018

@ilonne super 🙂 si to krásne užijte.

11. únor 2018

@cermij Dekuju 🙂

11. únor 2018

@hanule112 tak ja si narozdil od vetsiny tady taky myslim, ze to je na stiznost. Nemocné dite by nam vrati domu, proc by teda mela byt nemocna ucitelka ve tride? Toto je vec reditele aby zajistil zastupy, pripadne deti poslucoval do mene trid. A k prazdninam, jsem na MD a ucitelka se me normalne jen ptala, jestli syn o jarnakach ve skolce bude nebo nebo ne. Muze i maminka na RD pracovat na kratky uvazek, home office, brigady, ... Nevidim duvod proc by mela byt znevyhodnovana oproti jinym.

11. únor 2018

@hanule112 ty potřebuješ babičku, když jsi doma?

11. únor 2018

Tak trochu si protiřečíš. Nejdřív napíšeš, že zdraví dítěte je na prvním místě, ale pak zas píšeš, že dokážeš pochopit nemocné dítě ve školce.

11. únor 2018

@bara88 jezisikriste. Není to v pohodě,stává se to ale často. Učitelka má jit příkladem. Měla sehnat ředitelka záskok.

11. únor 2018

@hansed jsem na MD ale kdo řekl že jsem doma?????

11. únor 2018

@hanule112 aha a ty si jako myslíš že je jednoduché sehnat ze dne na den záskok,a jak je možné že si tam tu učitelku ráno neviděla když píšeš že je jenom jedna tak přece si se s ní ráno musela vidět ne?

11. únor 2018

@morningstar Konečně se tu našel někdo,kdo souhlasí. Děkuji za normální odpověď.

11. únor 2018

@bara88 Ne druhá učitelka přichází až v 9 hodin. Učitelka marodila od pondělí a ve čtvrtek přišla nemocná do práce.

11. únor 2018

@bara88 Baruško,možná v Novém Jičíně jste zvyklé na nemocné učitelky. My ale ne.

11. únor 2018

@hanule112
@hanule112 hele mé děti nechodí do školky do nového Jičína ale je od tebe moc hezké že se takle informuješ🙂je fakt sranda číst co tu píšeš,prý konečně už se našel někdo kdo souhlásí a napsal normální odpověd

11. únor 2018

@bara88 Myslím že by jste se měla nad sebou zamyslet 😀

11. únor 2018

@hanule112 ok,zamyslím se tedy🙂

11. únor 2018

Proč tu stížnost nepodaš? Cizi názor znat nechceš tak tu zbytečně tu neházejte ostrá slova a konej! A v další řadě dej dítě z tě školky myslím že se uleví všem

11. únor 2018

@danunkam A proč?Já nemám se školou špatně zkušenosti.Jen toto. A jaká ostrá slova,Ráda bych o nich věděla. 😊

11. únor 2018

@hanule112 a kde ?????,když učitelky nejsou,chce to trochu přemýšlet nemyslíš???

11. únor 2018

@bara88
@hanule112
Ano, souhlasim. Je mi jasne, ze sehnat zaskok neni jednoduché, ale od toho je reditel na vedoucim miste, aby si s takovyma situacema poradil a vyresil je, nicmene nemocna ucitelka je za me jedna z nejhorších variant, kterou lze zvolit. K tomu, ze maminka maleho ditete je automaticky doma - budu nastupovat do prace brzo a ano, stale budu na RD a teda nechtela bych ale byt v kuzi ucitelky, ktera by mi rekla nechte si dite doma, jste na rodicovske, prednost maji pracujici.

11. únor 2018

@morningstar Ona jaksi ta ucitelka, ale nevi, ze soucasne pri RD budes pracovat. A co je na tom proboha drzeho? U nas se taky vzdycky ptaji, i je to napsane na nastence. Kdyz jsem pri RD nastoupila do prace, normalne a slusne jsem ucitelce rekla, ze uz chodim do prace a deti ve skolce tedy budou. Nevidim duvod se na ni rozcilovat.

11. únor 2018

@ilonne ano, na ptani neni drzeho nic, nas se taky ptaji, to je samozřejmě ok. Pani ale psala ze ji to ucitelka v podstate dala prikazem. A ano, praveze ucitelka nevi, jestli maminka pracuje nebo ne, mela by se normalne zeptat na coz ji rodic normalne odpovi. Ale rict nechte si dite doma, jste na RD je podle me spatne.

11. únor 2018

@morningstar maminka psala, že je na MD, to je rozdíl od Rd!
@hanule112 a řekla jsi učitelkám, nebo ředitelce, že pracuješ? Nebo to mají tušit? A jsi na MD, nebo RD? On je to docela rozdíl... Kopes kolem sebe, učitelka je špatná, my jsme špatne, jen ty máš pravdu. Nechtěla bych být v kůži učitelky tveho dítěte.
@morningstar on sice ředitel by mel řešit záskok, ale není kouzelník. Sehnat záskok ze dne na den je nadlidský výkon.... A i když maminka psala, že to dostala příkazem, nebyly jsme u toho a nevíme, jak to bylo

11. únor 2018

😂 Moc děkuji, zase jsem se jednou nad něčím pěkně pobavila. Hezky si protiřečíš 🙂 Nejprve ti vadí že by sis měla dítě nechat o jarních prázdninách doma a pak tady napíšeš, že měli školku zavřít z důvodu nemoci učitelky? To by ti nevadilo si ho nechat doma když by tu školku z takového důvodu zavřeli? A učitelce se nedivím, že nezůstala doma a nevzala si nemocenskou, když bylo před týdeníma prázdninama. Ono ty učitelky nemají bůhví jaký plat a nemocenská s ním pěkně zamává. I když souhlasím, že je to nezodpovědné, ale někdy to prostě jinak nejde.

11. únor 2018

@raduushka podle mě vůbec nejde plat nemocenské ale většinou si tu nemocenskou učitelka vzít nemůže nebo může ale zůstane tam jedna na velký počet dětí a to spravně taky být nesmí kdyby se náhodou něco nějakému dítěti stalo nějaký uraz tak je průser

11. únor 2018

@bara88 jojo to chápu, taky by mě to asi štvalo, ale doufala bych, že se alespoň nemocná paní učitelka snažila od dětí držet dále. Ale trestní oznámení mi přijde naprosto komické 😀 Neví od koho se dítě opravdu nakazilo a ani nijak nedokáže že to bylo zrovna od téhle učitelky 😀

11. únor 2018

@hanule112 ale klidně si to trestní oznámení podej, na to právo máš, akorát nevím co z toho budeš mít a co ti to přinese. A jestli to podáš, tak bych být tebou hledala dítěti jinou školku, protože tolik drzosti abych ho tam ještě znovu dávala bych teda neměla.

11. únor 2018

@raduushka ???? Kdo tady mluví o trestním oznameni????

11. únor 2018
11. únor 2018

Jsem učitelka ve školce a taky chodím nachlazena, jsme jednotridka, zástup se až když jedna je doma dyl jak týden a tak jsem tam pak já nebo kolegyně sama celý den, pokud jedna odpadne. Deti chodí pořád nemocné a chytneme od nich vše. Co se týká prázdnin, rodičů se ptáme, školka jede i když je 5 dětí, ale třeba v Brně ve velker školce ředitelka přímo písemně oznámila, že v době prázdnin školka jede pro rodiče kteří chodí do zaměstnání. A toprotože proto, že sr spojovaly třídy a učitelky vybiraly dovolené, taky měly děti

11. únor 2018

@hanule112 kdybych procitala dale tak myslim ze bych to nasla napsano vicekrat ale uz jsem se dneska pobavila takze dekuji.

11. únor 2018

@hanule112 a pokud jsi tou stížností myslela stížnost např. na lampárně, tak se omlouvám, ale teď mi to vlastne přijde ještě komičtější.

11. únor 2018

Tak za me, nemocna ucitelka ve tride by me urcite nastvala, i kdyz chapu, ze je to nekdy nutnost. Pokud tam rano byla jen jina, tak to nemusela vedet, jak moc nemocna prijde ta druha. A co se tyce prikazu, taky souhlasim, ze maji slusne pozadat nebo vysvetlit a zeptat se, jestli si muzes dite nechat doma a ne to rozkazat. Mne treba na ty prazdniny rekli, ze skolka je otevrena, ale musela bych si asi brat holku uz po obede.

Jinak,
@hansed, ja jsem doma s druhou dcerou a tu prvni si bezne vyzvedavam az ve 4, schvalne, to je nakej problem?

11. únor 2018

@hansed onlouvam se, nevsimla jsem si, ze psala, ze je na MD. Ujistuji te, ze jako personalistka ten rozdil znam.

11. únor 2018

@verciiik ano, pokud já pracující matka nemůžu nechat dítě ve skolce do odpoledne. V tu chvíli je to pro mě bezohlednost.
@morningstar 😊

11. únor 2018

@verciiik problém to určitě není ale já nevím mě příjde líto těch dětí co tam jsou až do konce a přitom rodiče doma,vžyt ted už je ve čtyři tma takže vlastně spolu asi nechodíte ani ven bobovat a tak,ale každý at dělá po svém mě by bylo strašně smutno ho vidět tak málo kor když si povídám s pracujícíma maminkama kterým nic jiného nezbývá a vykládají jak je to na prd když chodí tak pozdě domů a už si toho moc neužijí

11. únor 2018

@bara88 U vás je tma ve čtyři?U nás až v šest. 😀

11. únor 2018

@hansed to nechapu, proc bys nemohla?😮

@bara88 tak u nas je to tak, ze ma ta starsi na houby imunitu, takze je tak 4-5 dni ve skolce a pak dva tydny doma, pravidelne, takze ve skolce se moc neohreje. Skolku miluje, porad zadoni, aby tam mohla jit a spat a kdyz muze jit odpoledne na spojeni trid do jedny z vyssich trid, tak je to pro ni vrchol blaha. Mne se to hodi taky, protože ta mladsi mi zpravidla spi cca 14-16, ted uz teda ne, ale donedavna jo. Kazdopadne pro moji starsi je to vlastne za odmenu, nechavam ji tam co nejdyl, at si to uzije, kdyz tam je vzdycky par dni. A o bobovani bohuzel nemuze byt rec, protože u nas v praze byl za celou zimu snih dohromady mozna tak 4 dny? 😑

11. únor 2018

@verciiik asi proto, že je omezený počet lůžek a hodně dětí?

11. únor 2018

@hansed co to je za nesmysl?Musí být přece tolik lůžek,kolik je dětí. Nebo si myslíte,že je menší počet lůžek než děti které ve školce spí???

11. únor 2018

@hansed tohle je fakt blbost pokud platíš celodení stravné tak má nárok tam normálně spát lůžek je tolik kolik dětí🙂

11. únor 2018

@hanule112 nesmysl to není, skutečně není tolik lůžek, kolik je dětí, prostě je plný stav a malinká školka 😉
@bara88

11. únor 2018

@hansed
@hansed je to blbost pokud je tvé dítě přijaté do školky na celodenní docházku tak tam prostě může spát

11. únor 2018

@bara88 tak takhle: je max. počet dětí, který dle hygieny smí u nás být. Ložnička je malinká, je méně lůžek než je plný počet dětí. Zatím se to zvládalo tak, že se učitelky domluvily s maminkami, že ty, které mohou, si vezmou dítě po obědě domů. Letos je to horší. Hodně maminek si nemůže děti brát hned po o. A ty, které by mohly, to nedělají. Takže to plácám, jak to jde. Letím z práce hned pro K., práci si hodně beru domů.... Ideální by bylo, aby se zvětšila kapacita školky, popř. maminky na RD si braly děti domů po o., ale ani jedno není reálné v dohledné době...

11. únor 2018

@hansed nojo, tak tos ale na zacatku nenapsala, jak ma tohle clovek tusit, v zivote jsem se nesetkala s tim, ze by nekde prijali vic deti, nez tam muze spat. U nas skolka konci v 5, ve 4 se slucujou tridy do jedne a zustava jedna ucitelka, zbytek odchazi. Deti je tolik, kolik luzek, takze at si vyzvednu dite kdykoli mezi 4 a 5, nic to nemeni. Posledni tam jeste nikdy nebyla, takze tim nikoho neomezuju.

11. únor 2018

@hansed a cim se vlastne urcuje, kdo ten den muze a nemuze spat ve skolce?

11. únor 2018

@verciiik to se omlouvám, měla jsem to napsat. Školka je malička, jedno oddělení. Zatím bylo vše na dohodě.

11. únor 2018

@hansed nojo no. Ono je to tezky. Kdyz si to predstavim z pohledu pracujici matky, tak je to samozrejme na prd, nemit kam dat dite, co nevemou na spani do skolky. Na druhou stranu kdyz si predstavim, ze jsem doma s mladsim ditetem a nekdo by po mne chtel, abych davala dite do skolky jen do obeda, protoze on preci chodi do prace a ja jsem jen doma, tak bych mozna na zacatku souhlasila, ale zas by se mi asi nelibilo, ze ja bych mela ja omezovat svuj a diteci (mladsi) rezim jen proto, ze nekdo musi do prace, ano, sobecky to mozna je, ale mne treba dobrej rok holka chodila spat ve 12 a vstavala ve 3 a dost mi to komplikovalo vyzvedavani po o, takze dlouhodobe tohle resit "jen kvuli neci praci" by me asi stvalo. Samozrejme netvrdim, ze to tak je i u ty "tvoji" mamy, ale jen ze to neni tak uplne cernobily..

11. únor 2018

Nemluve o tom aspektu, ze nase mala se tam vzdycky hrozne tesi a vyslovene prosi, aby tam mohla spat, takze bych tim omezovala i ji.

11. únor 2018

@verciiik Nj, kdyz ono je to pak mnohdy o te ohleduplnosti mezi maminkama. Ja jsem treba zazila situaci, kdy jsme museli dceri platit soukrome zarizeni, kdyz jsem se vratila do prace. Kdyz mi ji posleze uz na MD/RD do statni skolky vzali, vzdy kdyz bylo potreba, nechala jsem.si ji doma. Proste dokazu se vcitit do role tech pracujicich maminek, ktere proste nemaji jak to udelat jinak, jestli me chapes.

11. únor 2018

@verciiik Ono kolikrat rodina na te "neci praci" je zavisla. Nehlede na matky samozivitelky. A to co tobe prijde omezujici pro tebe a tve dite, muze byt pro ne existencnim problemem. Kdezto uprimne pro tebe "jen omezeni tveho pohodli".

11. únor 2018

@ilonne no tak jasne, pokud je to "vzdy kdyz je to potreba" a ne porad, tak je to neco jinyho, nez kdyby to po mne nekdo chtel trvale. Jako, takhle. Kdyby me nekdo poprosil, ze je pro nej existencne dulezity, aby moje dite nechodilo na spani a uvolnilo misto jeho diteti, tak asi nereknu ne. Ale zaroven si nemyslim, ze by to mela byt uplne samozrejmost.

11. únor 2018

@verciiik maminka bydlí 100m od školky.. . . Já osobně si holku beru po obědě 3 dny, nyní 4 dny v týdnu, protože tím pomáhám i učitelkám. Je to pro mě komlikace, ale udělám to. Tady na Mk mi bylo řečeno, že školka je vzdělávací instituce a ne hlídací a tudíž mají přednost starší děti. Jen parafrazuji. Osobně si myslím, že ideální stav by byl, kdyby školky byly pro všechny. Bohužel zatím to tak není.

12. únor 2018

Osobně, od dospělých dítě málokdy něco chytí, spíše dospělý od dítěte. A ta druhá věc, nejvíc mě ve školce vytáčela situace, kdy byly prázdniny a ve školce byly děti maminek na mateřské!!! Provoz školky fungoval pro maminky pracující, nevím proč by maminka na mateřské měla dávat dítě do školky v době prázdnin!

14. bře 2018

Začni psát komentář...

Odešli