icon

Stahovani predkozky u chlapecku....
Vite, jak na to? Resp, vite, ze to mate nechat byt? 😉

Vice v konecne kvalitnim clanku a rozumnem pohledu na celou vec: http://www.strankyprokluky.cz/jak-o-sebe-pecova...

Prijemne cteni preji 😉

avatar

Já vim, ze to mám nechat byt, ale neví to ani jedna z našich pediatricek, momentálně máme v pořadí 3. A neví to 99 % dětských lékařů.

Odpověz
19. črc 2017
avatar

@dokument je mi to jasné 😉 Já mám třeba mezi kamarádkami i takové, které to dělají od narození...brrrr :'( A přitom jim nejde vysvětlit, že si s tím chlapci poradí sami - třeba jako náš syn od 3.5r - úplně sám, svým kontaktem, pomaličku, protože chtěl a šlo to z jeho popudu 😉 Takže osvěta, osvěta... musí být 🙂

Odpověz
19. črc 2017
avatar

Od cca roku se synem trenujeme pri prebaleni "kde mas pindika, zkontroluj ho", krasne si ho sam pozmoula a potaha, a jak pak jednou za tyden po koupání lehce zkusim. Vsechno ma svuj cas.

Odpověz
19. črc 2017
avatar

@jennyska bohužel já jsem u doktorky vždy bezmocná, kontrolují mu to, stahují i pres můj nesouhlas. Už nevím jak na ne.

Odpověz
19. črc 2017
avatar

Syn měl před rokem a čtvrt zánět předkožky a měl to i trochu na žaludu. Takže jsem mu byla nucena trochu stáhnout předkožku, abych mu tam mohla dát mast. Od té doby má šílený blok a nenechá si na něj ani sáhnout😢. Takže teď trénujeme při koupání, aby na to přišel sám. Říkám mu, co si má umýt a neopomenu samozřejmě ani pindíka. Jen mám pocit, že se ho snad ani nedotkne. Snad na to přijde dřív, než v pubertě 😒

Odpověz
19. črc 2017
avatar

@dokument jednoduše by to mělo být tak, že je to na vaši zodpovědnost, že si to s otcem dítěte nepřejete a máte v tomto směru jasno. Pokud bude argumentovat operací, tak v budoucnu nedá případný souhlas ona, ale opět vy 😉 Vím, je to těžké se vzepřít "autoritě", ale je to Vaše dítě <3 a Vy jste jeho zákonný zástupce, ne lékař. Já si některé věci taky u Dr. prosadila a dělám si po svém... a naštěstí se mi to vždy zatím oplatilo 🙂 Btw, na penis mu šáhla poprvé ve 3 letech a to jen koukla, do té doby nikdy! Tak držím pěsti, ať se to podaří a jste spokojeni 🙂

Odpověz
19. črc 2017
avatar

@mishka87 Ahoj Mishko, snad Ti tedy k tomu dopomůže tento článek 🙂 Myslím, že i ty mastičky jsou fajn a pomohou v případné nouzi... Držím Vám palce! 🙂

Odpověz
19. črc 2017
avatar

@jennyska to já se ozvu, i důrazně, řeknu své, ona si ale tvrdí a dělá svoje. Ani jedna me neupozornila předem, co bude s klukem dělat. Proto jsme ihned od jedné odešli. A u nové je to nemlich to samy. Bohužel, taková je praxe dnes.

Odpověz
19. črc 2017
avatar

S dovolenim jsem sdilela 🙂 dekuji, bezva clanek!

Odpověz
19. črc 2017
avatar

@jennyska naše už na 1, 5 lete prohlídce. Právě pro me vůbec není těžké se ozvat. Proto jsem psala ten první komentář, je dobře s tímto chováním počítat a byt nachystaná předem. No, ale to já jsem taky byla a nebylo to nic platné... Donekonečna lékaře měnit nemůžeme. Toto ještě není odborný článek, já jsem mela proctene i odborné časopisy na toto téma. Nepomohlo nic. Muž se mnou není jednotný, jeho matka, zdravotní sestra do něj duje to, co ostatní dětští lékaři... Jediné, co mi zabralo, říct JoJo jedním uchem tam a druhým ven u doktorky. A dal jet po svém.

Odpověz
19. črc 2017
avatar

Nedávno nás postrašil známý co má o půl roku staršího kluka (3roky), že náš má jen dirku na čůrání (po natažení tak 4mm) a že jeho syn už má pinďu komplet venku. Hrozil, že mu to doktorka strhne násilím a že bychom měli začít přetahovat. No pročetla jsem toho mraky a jsem ráda, že jsme to od počátku nechali být. Když jsem četla, co všechno se tím může způsobit, tak nic moc...

Odpověz
19. črc 2017
avatar

Já jsem ráda že jsem to nechala na synovi mu nešel z táhnout měl jen dírky na čurání a doktorka hned po 3 rokem nás hnala aby nám to na urologii chirurgicky odstranili jsem moc ráda že jsme nesouhlasila syn před 4 rokem si s tím poradil sám když jsme říkala doktorce že ne každé dítě je tabulkové že jsme lidi ne roboti tak zmlkla a něměla co říct

Odpověz
7. lis 2018
avatar

@dokument Fakt i teď? U nás na pětileté u nejstaršího mu (naštěstí) doktorka řekla, že mu na něj nebude sahat, ať ukáže sám, jak si ho umývá a jestli to umí přetáhnout (na to můj nejstarší prohlásil, že přece není ve sprše a bylo vymalováno :D)... Měl s tím jako jediný problém (o tom jsem tady toho na MK už napsala hodně), další kluci jsou v poho, takže tam i kdyby doktorka přetáhla nevím kam, tak se nic nestane. Takže jsem si hodně oddechla. Nicméně i nejstaršímu už to jde krásně 🙂...

Odpověz
7. lis 2018
avatar

U druheho syna si to osefuju, protoze Luky mel z pretazeni od dr. v roce pak popraskanou predkozku a k tomu jak je jinej, tak proste sam si na nej nesaha a ja uz s nim nebojuji v jeho 9ti letech. . . Zatim co Jara ten ho staci rozbalit a uz ma "hracku" v ruce. 😁😂

Odpověz
7. lis 2018
avatar

No ja jsem to vždy nechala byt ( u trech synů). No a teď jezdím s nejmenším na nefrologii do Motole a tam mi říkali že již zkoušet přetahovat. Tak nevím, ale tam jim věřim.

Odpověz
9. lis 2018
avatar

@verdos a jak se to u nej vyvijelo, jestli to neni tajne? No, na petiletou teprve pujdeme. Uz mi volala sestra, ze ho mam preockovat... To jsem ani nevedela. Stale mu vstepuju, ze mu na nej nesmi nikdo sahat, ani pani doktorka. Mne stejne moc nenecha a "stahuje" si ho pri sprchovani sam, moc mu to nejde, ja teda nic nevidim. Nedavno ho mel cervenyho, ze pry chce fialovou vodu (hypermangan slaby roztok, vzdy pomohl), asi si to nejak vic stahoval, rikal, ze ho to bolelo, ale nakonec ok. A proste vzdy pri sprse mu vodu necham proudit na brisko a jak mu steka, tak si to sam stahne. V ramci moznosti. Tak to jsem mu rekla, ze bolet to nesmi a jen tam, kam to jde a pod tekouci vodou. Zrovna ale den predtim byl zase u baby... u tchyne... takze ja nevim, ona me absolutne nerespektuje, treba ti nekdy reknu. Ted treba i na jeho narozeniny. Uz abych se jich zbavila a J pobral vic rozumu a nenechal se manipulovat. Ja jsem ted pripravena jak mu rekne neco, ze se mu podiva pod slipecky at jde bliz, tak rovnou rict, ze si to nepreju, zadny cekani. Mam z toho fakt obavy. No, bydlime uz jidne, takze tato prohlidka a prehlasim ho. Nemuze v pripade nemoci jezdit pres cely mesto. Kdyby mel horecku nebo nejaky podobny problemy. To proste nejde.

Odpověz
9. lis 2018
avatar

@verdos nevim co se tam u baby delo... on mi nikdy nic nerekne

Odpověz
9. lis 2018
avatar

mne to pretahovani od mimina (pokud to miminu nejde samo) prijde jak roztahovani usi...

Odpověz
9. lis 2018
avatar

@dokument Zkusím stručně (ale moc to neumím :D) Doktorka nás poslala na vyšetření, na které jsme šli jen kvůli manželovi, protože ta *** prohlásila, že mu nemůže nahmátnout jedno varlátko, jestli ho má sestouplé. To tam byla tenkrát ta blbá doktorka v té Arnice, taková děsně arogantní, teď si nevzpomenu na jméno a už tam nedělá. Každopádně manžel by to asi nechal být, ale má kamaráda, který má jen jedno varle, tak z toho byl vyplašený a že tam půjdem aspoň kvůli tomu. Ani manžel ani doktorka nějak nerespektovali, že jsem tvrdila, že to je ok, že i minulá doktorka měla nejprve problém a pak nakonec prohlásila, že to je úplně v pořádku a že s tím fakt žádný problém nemá. Doktor ho zkoukl, řekl, že varlata jsou opravdu ok, že nechápe, co doktorka má, a s předkožkou jsme samozřejmě byli za hrozné zanedbávače, i sestřička si "otevírala hubu". No nic. Každopádně nám dal ultimátum 3 měsíce, že to máme mazat nějakým olejíčkem, třeba Avirilem (?!?) a každý den přetahovat co to jde. A že když se to nespraví, tak se to bude řešit chirurgicky. Jako v té době byl můj syn ještě dost nespolupracující psycho (ne, že by to bylo teď o moc lepší, ale trošku lepší to je) a navíc bych to stejně nedovolila. Tak jsem pátrala a narazila na slézové koupele a slézovou mast. Po pár koupelích to jako zázrakem najednou začalo povolovat. Tím jsem se definitivně zcela uklidnila a potvrdilo se mi, že to půjde, a hned jsme s tím i skončili. K doktorovi jsme po těch třech měsících už nešli - manžel byl rád, že má syn obě varlata v poho a já věděla, že bude úplně všechno v poho. Proč chodit někam, kde se musí do matek navážet, že děti zanedbávají a chtějí hned všechno řezat...
Ono se mu to pak sice zase trošku stáhlo, že to znovu přetáhnout nešlo, ale pak cca za rok ho začalo bavit si s ním hrát a ejhle, najednou se mu to po nějaké době podařilo samotnému v pohodě přetáhnout. Postupně, přirozeně. Nikdy neměl žádný zánět, nic, takže nechápu paniku doktorů a potřebu to řešit, když nebylo co. Akorát by to byla další zátěž pro hypersenzitivní autistické dítě a jsem ráda, že jsme si to nenechali líbit a šli vlastní cestou a proběhlo to nakonec úplně v klidu. Chápu, že když má dítě opakovaně nějaké zdravotní problémy, které ho opravdu hodně omezují, že asi je vhodné to nějak řešit, ale i tam bych asi začala slézem a teprve pak zkoušela větší lékařskou invazi (kortikoidovou mast, popř. chirurgie). Ale když je dítě úplně v pohodě, nechápu, proč by mu to mělo jít ve třech letech přetáhnout. Zahraniční studie hovoří o tom, že ten rozptyl je mnohem větší a tříleté dítě toto fakt řešit nepotřebuje, pokud je jinak v tomto ohledu zdravé. Takže tak nějak u nás...

Odpověz
10. lis 2018
avatar

@verdos jo, tak ta Jirkovi tehdy to jedno varle tak mackala az plakal, to si pamatuju a taky nas chtela nekam posilat. Ale prej teda jeste pocka. Ctu dal...

Odpověz
10. lis 2018
avatar

@verdos no to je presne ten zakladni princip, pokud nema problem, proc to hned resit jako problem? jako kdyby byl. To s tim, ze si zacne samo dite s tim hrat mi rikala i kolegne kamaradka, ze byla tehdy se synovcem (asi u nich nejak byl na prazdninach) u doktora, protoze mel nejaky zanet a jestli vyfasovali mast to nevim. Neco u doktora bylo, nejaky zakrok nebo neco jako ze se to ma podporit. S tim, ze doktor sam rekl, ze to povoli pri masturbaci, kluk si s tim zacal hrat tak za pul roku ....takze ja kdyz vidim, ze J nema problemy zadne, proc to resit, jako kdyby je mel? Ta Ryzi tehdy J to varlatko surove posouvala nahoru a dolu pres trislo... asi ho to bolelo, brecel pak a taky ze prej je pohyblivy a ze ma byt dole. Manzel mi pak rekl, ze jedno varle ma taky odjakzva vys a ze s tim nema zadnej problem. Kluka mame krasnyho, zdravyho... na temer "prvni pokus" i pres jeho neresti

Odpověz
11. lis 2018
avatar

@dokument Jo, Ryzí, jsem si nemohla vzpomenout na to jméno, přesně tu jsem myslela, dík. Ta byla příšerná, proto jsme z tama hned pak odešli jinam.

Odpověz
11. lis 2018