Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Nepřišlo mi všechno zaplacené zboží

Pokus se problém nejdřív řešit společně s prodejcem:

Po obdržení nekompletního balíčku kontaktuj ihned prodejce přímo v inzerátu. Možná jen zapomněl něco přibalit. Pokuste se dohodnout na nápravě. Vyhni se zbytečným emocím. Pokud už je inzerát smazaný, napiš mu interní poštu.

Nepodařilo se vám dohodnout? Máš možnost přidat prodejci negativní hodnocení. Do hodnocení napiš: "Nepřišlo mi všechno zaplacené zboží."

Jestli situaci skutečně chceš řešit, ale uvízli jste na mrtvém bodě, v určitých případech vám můžeme podat pomocnou ruku. Předpokladem je nahlášení problému prodejci ihned po převzetí zboží.

Problémový obchod je možné řešit i právní cestou.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem kupující