Nesouhlasím s hodnocením, které jsem dostala od kupujícího

Hodnocení vyjadřuje spokojenost/nespokojenost kupujícího se společným obchodem. Pravděpodobně jsi nenaplnila očekávání kupujícího.

Hodnocení popisuje celkový dojem z uskutečněného obchodu a může obsahovat nejen fakta, ale i pocity. Někdy se stane, že i přesto, že uděláš všechno správně, nestačí to. Obchod je hodnocen subjektivně a proto se může stát, že druhá strana ho vnímá odlišně a ze svého pohledu.

Pokud si ale myslíš, že jsi dostala hodnocení neoprávněně:

Tip: Každý, kdo hodnocení napíše, může ho i smazat. Stejně jako odpověď.

Pokud se vám nepodaří dohodnout a chtěla bys, abychom zkontrolovali, zda hodnocení neporušuje pravidla stránky, můžeš nám napsat. Neznamená to ale, že hodnocení bude automaticky vymazáno.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem prodejce