Nesouhlasím s hodnocením, které mi udělil prodávající

Hodnocení vyjadřuje spokojenost/nespokojenost prodávajícího se společným obchodem. Je nám to líto, ale pravděpodobně jsi nenaplnila jeho očekávání.

Hodnocení popisuje celkový dojem z uskutečněného obchodu a může obsahovat nejen fakta, ale i pocity. Někdy se stane, že i přesto, že uděláš všechno správně, nestačí to. Obchod je hodnocen subjektivně a proto se může stát, že druhá strana ho vnímá odlišně a ze svého pohledu.

Pokud si ale myslíš, že jsi dostala takové hodnocení neoprávněně:

  • Vyjádři se k hodnocení veřejně. Klikni u hodnocení na Odpověz.
  • Oslov prodejce a pokuste se problém vyřešit společně.
  • Každý, kdo hodnocení napíše, může ho i smazat. Stejně jako odpověď.

Pokud se vám nepodaří dohodnout a chtěla bys, abychom zkontrolovali, zda hodnocení neporušuje pravidla stránky, můžeš nám napsat. Nepředpokládej ale, že hodnocení bude automaticky vymazáno.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem kupující