Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Prodejce nereaguje na mou zprávu. Co mám dělat?

Ne každý prodávající odpovídá hned. Někdo odpovídá na zprávy jen večer, někdo jen v pracovních dnech a někdo jednou za 3 dny. Ne všichni totiž mají přístup na Internet, kdy se jim zlíbí a nebo si dokáží urvat volnou chvilku, kdykoli se jim zachce.

Pokud ale už uplynula delší doba, vyzkoušej:

  1. Přečti si ještě jednou podmínky prodeje v bazaru prodávajícího a případně i jeho oznámení. Přesně tam totiž může mít napsány informace o tom, kdy a jak rychle může odpovídat a nebo, že je momentálně nedostupný (práce, dovolená, porod, aj.)
  2. Ověř si, jestli prodejce chodí na koníka.
  3. Prodejce mohl tvou zprávu přehlédnout. Napiš mu proto znova.
  4. Pokud se ani přesto neozývá, zkus si najít zboží u jiného prodejce. Nakoupit se ti podaří třeba i u někoho jiného.

Tip: S balíkem PLUS a nebo PRO vidíš, kdy a jestli vůbec si už prodejce tvou zprávu přečetl.

Přečti si možné důvody, proč ti prodejce ještě neodepsal:

  • stalo se něco nečekaného, jako např. úraz, nemocné dítě atd.
  • dovolená, stěhování, nástup do práce,...
  • může jít o problémový obchod

Nemáme možnost donutit prodejce, aby na tvou zprávu odepsal.

Jiný kontakt na prodejce ti nemůžeme poskytnout (např. jeho telefonní číslo a nebo email).

Všechna témata > Co kde najdu, jak co udělám? > Bazar > Jak nakupovat?