Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zboží mi nepřišlo, využila jsem obyčejné poštovné

Obyčejné poštovné je sice levnější, ale má větší rizika. Pokud se balíček ztratí, nemáš možnost to u prodejce reklamovat. Obyčejné poštovné je na vlastní zodpovědnost kupujícího.

Doporučujeme používat doporučené zásilky. Také doporučujeme jasně a přesně se s prodejcem dohodnout na způsobu doručení, aby nedošlo k nedorozumění.

Co dělat, když zásilka dlouho nepřichází?

  • Počkej několik dní. Doručení může poště někdy trvat déle.
  • Zeptej se na své poště, zda tam nemáš zásilku na své jméno a adresu. Na poště můžeš také podat reklamaci, ale bez nároku na odškodnění. Pošta prověří podací i přijímací pobočku.
  • Pokud prodejce tvrdí, že balíček už dávno poslal, pravděpodobně se ztratil během přepravy. Rádi bychom ti pomohli, ale nemáme jak. Příště raději využij doporučené poštovné.
  • Prodávající můžeš přidat hodnocení. Popiš situaci, uveď, že jsi využila obyčejné poštovné. Pokud jsi však s obyčejným poštovným souhlasila nebo jej sama navrhla, negativní hodnocení nepřidávej.

Pokud se prodejci balíčky ztrácí příliš často, zasáhneme.

Problémový obchod je možné řešit i právní cestou.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem kupující