Zboží neodpovídá popisu nebo je poškozené

Pravděpodobně jsi teď velmi zklamaná. Chápeme to a mrzí nás to.

Zdá se, že jde o jednoduchou situaci. Ale nemusí tomu tak být vždy. Za bezproblémový obchod totiž zodpovídá stejnou mírou prodejce i kupující. Prodejce má pravdivě informovat o skutečném stavu prodávané věci. Kupující si kupuje používanou věc a je v jeho zájmu zjistit od prodávající co nejvíce informací o stavu zboží.

Popřemýšlej, jestli jsi pro úspěšný nákup udělala ze své strany všechno. Zkusíš příště udělat něco jinak?

Jak postupovat:

Po obdržení zboží ihned napiš prodávající, že nejsi spokojená. Přilož fotografie s poškozeními. Piš přímo v inzerátu. Pokud už je smazaný, napiš jí interní poštu. Vyhni se zbytečným emocím.

Dále:

  • Požádej prodávající o návrh řešení (vrácení zboží, dodatečná sleva, ...).
  • Zvaž, zda ti komplikace stojí za to (peníze, čas, nervy).
  • Přidej negativní hodnocení prodejci. Do hodnocení přilož i vlastní fotky zboží, které jsi dostala. V hodnocení se vyhni zbytečným emocím. Dej prodávající čas na reakci a nápravu až tři pracovní dny.

Pokud jsi postupovala podle výše uvedeného návodu, máš stále zájem situaci řešit a přesto jste uvízli na mrtvém bodě, v určitých případech vám můžeme podat pomocnou ruku. Nemáme žádnou reklamační kancelář s odborníky, právníky, vymahači a ani mezi námi nejsou soudci. Jako stránka pro maminky můžeme být pouze prostředníkem mezi tebou a prodávající. V našem bazaru už se ale uskutečnila spousta obchodů a tak máme vyzkoušené, co by vám mohlo pomoci domluvit se na řešení. Naše pomoc bude spočívat tedy hlavně v poradenství a podpoře.

Problémový obchod je možné řešit i právní cestou.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem kupující