Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zboží neodpovídá popisu nebo je poškozené

Pravděpodobně jsi teď velmi zklamaná. Chápeme to a mrzí nás to.

Zdá se, že jde o jednoduchou situaci. Ale nemusí tomu tak být vždy. Za bezproblémový obchod totiž zodpovídá stejnou mírou prodejce i kupující. Prodejce má pravdivě informovat o skutečném stavu prodávané věci. Kupující si kupuje používanou věc a je v jeho zájmu zjistit od prodávající co nejvíce informací o stavu zboží.

Popřemýšlej, jestli jsi pro úspěšný nákup udělala ze své strany všechno. Zkusíš příště udělat něco jinak?

Jak postupovat:

Po obdržení zboží ihned napiš prodávající, že nejsi spokojená. Přilož fotografie s poškozeními. Piš přímo v inzerátu. Pokud už je smazaný, napiš jí interní poštu. Vyhni se zbytečným emocím.

Podle situace zvaž, jak postupovat dál:

  • Požádej prodávající o návrh řešení (vrácení zboží, dodatečná sleva, ...).
  • Zvaž, zda ti komplikace stojí za to (peníze, čas, nervy).
  • Přidej negativní hodnocení prodejci. Do hodnocení přilož i vlastní fotky zboží, které jsi dostala. V hodnocení se vyhni zbytečným emocím.

Jestli situaci skutečně chceš řešit, ale uvízli jste na mrtvém bodě, v určitých případech vám můžeme podat pomocnou ruku. Nebudeme řešit problém za tebe, ale pokusíme se být nápomocni. Předpokladem je nahlášení problému prodejci ihned po převzetí zboží.

Problémový obchod je možné řešit i právní cestou.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem kupující