Používáme cookies. Více informací zde. OK

Menstruace přes antikoncepci. Je to normální?

Adolescent (16-20 let)MenstruaceHormonální antikoncepce
adrien17
8. lis 2019

Dobrý den, mám takový dotaz.. Je mi 16.Necelé 2 měsíce beru HA (bonadea) s tím, že jsem brala 2 plata v kuse, kvůli dovolené, tudíž až za zhruba 7 dní bych měla mít 7 dní pauzu a pak začít brát třetí plato. Menstruace mi začala už teď i když ještě dobiram to druhe.. Je to normální? Popř, co s tím? Menstruace už trvá 4 dny a není úplně slabá. Špinění to není. Předem děkuji za odpověď.

vitezove
8. lis 2019

Já tuhle HA neznám - je to normálně klasická? 21 tabletek a všechny stejné? Pokud ano, tak jednou se mi tohle také stalo. Je to prostě hormonální nerovnováhou. Buď musíš počkat, až se to upraví - a ono se to časem upraví, ale klidně to může pár dní i týdnů trvat. Nebo skoč na gyndu, mě minule píchli nějakou injekce a krvácení přestalo.

eloise02
8. lis 2019

Já Bonadeu užívám a tohle se mi nikdy nestalo. Jedná se o nízko hormonální antikoncepci. Menstruaci mám při ní velmi slabou, doktorka mi říkala, že u této HA ji možná nebudu mít vůbec, obvykle to dostanu až někdy 3-4 den pauzy a trvá to tak den, max dva. To co se ti děje normální asi úplně není, zeptala bych se lékaře.

vitezove
8. lis 2019

Jo tak jestli je nízkohormonální, tak já jsem brala taky jednou takovou. A to jsem s ní krvácela měsíc a pak jsem jí vyhodila a už nikdy nevzala. Prostě mi tu ms neudržela.

amazonkajanik
8. lis 2019

@adrien17 beres ji necelé dva měsíce a už jsi dala tělu takovou bombu,žes neudělala pauzu, než si na to zvykne. I když jsou nizkohormonalni, je to zásah z venci. To, že nesouhlasím s HA,je podružné

merope
8. lis 2019

Brala jsem utrogestan a bylo tak nějak normální, že přišla MS i přes braní utrogestanu, pokud jsem nebyla těhotná. Takže pokud bereš 2 plata za sebou, vůbec by mě něco jako menstruace v průběhu braní toho druhého, neudivilo.

kurecikobliha
9. lis 2019

@adrien17 Je to normální, tělo si ještě nezvyklo a ta nepauza ho trochu rozhodila. Stává se to i u jiných HA, nebo aspoň mně se to stávalo, než mi dokonale sedla, krvácení přicházelo jak si chtělo, když jsem vynechala sedmidenní pauzu. Po třech měsících to už bylo v pohodě. Holt hormony. 🙂

hermij
13. lis 2019

Konzultovala jsi to nevysazení s dr? Raději bych aspoň brnkla na gyndu pro ujištění, jak máš dál pokračovat...
https://www.zenydivky.cz/ocima-odbornice-antiko...

Sem začni psát odpověď...

Odešli

Nenašla jsi odpověď na svou otázku?Zeptej se ve fóru