• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Problémy po vysazení antikoncepce

18. října 2016 
Ja som vysadila HAK Novynette v februári. A žiadne problémy :slight_smile: M na 30. - 32. DC
2. črc 2012 v 08:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já vysadila v dubnu a dneska už jsem 6tt :grinning: Absolutně bez problému. Jediná MS, která mezitím přišla, byla stejná jako při antikoncepci. Brala jsem Sunyu, asi 5 let, předtím asi 4 roky Minisiston.
2. črc 2012 v 09:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
ajulinek Ahojky potřebuji poradit, beru clostilbegyt od 5tého dne cyklu 5 dní a od 16dne proveru, beru to teprve druhý měsíc, teď jsem 17tý den a mám pozitivní ovu test, nemůže ta provera té ovulaci zabránit? Podle ovu testu by měla proběhnout asi zítra, když je dnes pozitivní....
14. črc 2012 v 16:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte baby, vysadila som, teda vo stvrtok som nezacala brat dalsie a mam take divne pocity a tlaky v podrbusku, nie je to bolest ale take nieco, ako keby ma to malo kazdu chvilu zacat boliet.. mate skusenosti?
15. črc 2012 ve 14:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Gynekologové dnes říkají, že jde hlavně o věk, ve kterém se nasadí a jak dlouho jí pak berete- a to je i můj problém- nikdy jsem nejela na svou vlastní hormonální osu- první problémy s tzv. juvenilní metrorhagií ( první anovulační cykly u mladých dívek a následné dlouhé krvácení ) moje gynekoložka řešila nasazením HA - dnes se ví, že se má vydržet, pokud to vzhledem k tomu krvácení jde, až se to samo upraví. Pak jsem jí brala dlouhá léta a nelze se asi divit, že teď nemám cyklus vlastně žádný, prostě to pak dlouho trvá, než hormonální osa dozraje k ovulačním cyklům, dozraje- li ještě vůbec...Jsou to patalie...
24. črc 2012 v 18:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@maci_267 ahoj ja som vysadila pre týždňom a tiež rovnaké pocity. Cítim aj vaječníky a niekedy mám krátkodobo pocit ako keby som mala dostať menzes. uvidíme čo bude ďalej. A už vôbec nehovorím o tom že mi hneď začali masnieť vlasy. dnes ráno som si to všimla :D
26. črc 2012 ve 13:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojte :wink: aj ja som užívala antikoncepciu od svojich 18-tich, ale striedala som to, raz som mala potom nie, ale najviac mi vyhovovala JEANINE-tu som mala už hádam tri krát po pauze ale len na krátku dobu..mne akurát povedal doktor, že hned po vysadení tabletiek by som nemala otehotnieť,mesiac po nich sa chrániť a až potom skúšať a asi mal aj pravdu keďže ja nemam problém otehotnieť, vždy to bolo hned po vysadení, problém bol v tom, že maternica je prvý mesiac oslabená od tabletiek a nestihne sa spamätať a prijať plod...to ste vedeli?ja vôbec, preto som mala štyri potraty :frowning2: :frowning2: :frowning2: :frowning2:
28. črc 2012 ve 22:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ivka2345 neviem či toto je hlavný problém po tabletkách, ale inak som nemala nejaké ťažkosti, aj menzes bol slabučký krátky, dokonca niekedy ani neprišiel ale všetko bolo ok
28. črc 2012 ve 22:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misena01 ja som zakaždým otehotnela po vysadení antikoncepcie na prvýkrát a nikdy to nedopadlo dobre :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: najlepšie je vraj dať ešte mesiac po nich pauzu
28. črc 2012 ve 23:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misena01 ja by som určite počkala aspon mesiac po tabletkaách a potom..držím palčeky
28. črc 2012 ve 23:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@supi ja som mala vždy len na tri mesiace HAK ale po nej som vždy otehotnela no neuspešne..vraj treba po vysadení dať pozor ešte mesiac
28. črc 2012 ve 23:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ceresnicka1990 ako sa da zistiť kedy je sliznica v poriadku a kedy začať planovať bábo??môže byť dôvodom potratov aj sliznica maternice?vieš mi prosím poradiť??a čo je dobré na posilnenie sliznice??
28. črc 2012 ve 23:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
@fwllo ako sa da zistiť s tou sliznicou či je taká aká ma byť??
28. črc 2012 ve 23:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
@nat28 prosím ťa tieto vyšetrenia ti robili na základe nejakých výsledkov krvi alebo čoho???ako zistili že ťa maju poslať na vyšetrenia??
28. črc 2012 ve 23:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
@skeptik vidím že mas trošku skúsenosti...ja by som potrebovala trošku poradiť??môžeš???
28. črc 2012 ve 23:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@skeptik asi máááš naozaj veľmi dobré skúsenosti ako tak čítam, tak by som ti opísala svoj problém a bola by som rada za každé rady lebo som už zúfalaaaa :frowning2: :frowning2:
28. črc 2012 ve 23:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ivka2345 Ahoj, co sa tyka sliznice ja o tom vela neviem...skoro nic, len ked som bola u gynekologicky a ma pozerala,tak povedala,ze sliznicu mam nizku, ze ak ma prist mrcha tak sa zvatsi..to je vsetko
8. srp 2012 v 17:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ribelina a co, dostala si uz MS? Lebo ja este nie :unamused:
10. srp 2012 v 00:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@maci_267 ani ja nie ale ja som este len 23 DC, o takomto case som uz mala prsia ako kamene ale teraz nic :slight_smile: Myslim ze mam akurát ovuláciu ale tak tažko to rozoznávam po tých 7 rokoch co som ju nemala :D mám pre istotu uz aj dva tehu testy kupene
10. srp 2012 v 07:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj ženský!!!Také se přidám k diskuzi a prosím o radu...Je mi 21let, brala jsem antikoncepci Jeanine od nějakých 17let a asi před 4 měsíci jsem ji vysadila..ne kvůli tomu, že bych už chtěla otěhotnět, ale proto, že stále slýchávám o tom, jaké to jsou sr.. do těla a že jednou po vysazení přicházejí velké problémy...rozhodla jsem se tedy chránit jinak...ale nyní jsem samý pupínek - dekolt, záda, ramena, něco ve vlasech, obličej ujde...ale nikdy jsem na akné netrpěla, takže docela trpím :( Už to mám 4 měsíce a stále nic...kromě toho teď pořád pořád a pořád trpím na záněty močáku, takže silně uvažuji o tom, že si pro antikoncepci opět dojdu...nevím ale, zda ji zase můžu zase brát po 4 měsících pauzy...svého gynekologa dosti nenávidím, takže za ním pro radu se mi dvakrát nechce a všude jinde mají teď plný stav :( Moc děkuji!!!!Poraďte prosím.. :confused:
10. srp 2012 v 09:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ceresnicka1990 ahaa, no nevadí, už sme objednaní do Martina na CAR takže budeme vedieť viac na čom sme :slight_smile:
12. srp 2012 ve 22:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@barasacke Určitě ti ji bez řečí napíše znovu. Já se takto také vracela ke stejné antikoncepci po 3 měsíční pauze. Ale teď jsem přestala 18.7. brát úplně a pomalu se začneme snažit o mimčo :slight_smile:
13. srp 2012 v 10:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@barasacke Ja by som ešte vydržala. Raz ju aj tak vysadiš a potom prídu opet problémy. Ja som brala tiez janine dlhe roky a pred mesiacom som vysadila zatial je vsetko ok no ktovie ako dlho.
16. srp 2012 v 10:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
34 DC a ani len prsia ma nebolia. Tak sa ešte načakám.
21. srp 2012 v 08:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já načala poslední platíčko Minisistonu. Už teď ale vím, že mi naskáčí pupínky.... vysadila jsem jednou na pár měsíců před pěti lety. Neznáte něco (i přírodního) co uleví pleti? Nemusí to zmizet, hlavně když budu mít pocit, že pro sebe něco dělám :grinning:
3. zář 2012 ve 21:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky ja mam taky problemek mesic je to cco sem prestala brat antikoncepci,protoze chceme miminko,a dnes je to tydden co se mi jeste nedostavila menstruace,je mozny ze to vubec nedostanu a nebo jak dlouho mam jeste cekat?? :frowning2:
7. zář 2012 v 19:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky, mám dotaz, před 5 měsíci jsem vysadila antikoncepci a od té doby mi jde hrozně váha nahoru :frowning2: jím stejně, hýbu se stejně atd... ale váha pořád roste. Může to být hormonální změnou po vysazení antikoncepce? Už fakt nevím co mám dělat :frowning2:
19. zář 2012 v 11:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petzy zašla by som na vyšetrenie štítnej žľazy môže to byt dôvod prečo priberáš.

@snik Ja som to dostala po cca 50tich dnoch a normálne žiadne veľké bolesti ani siplná menštruacia ale len 4 dni asi. teraz mám o týždeň dostať a doktor vravel že sliznica je nízko takže určite to o týžden nebude :slight_smile:


@roseforever Ja beriem pupalku lekársku, sú to také vitamíny čo sú presne na to určené. je to olej z tej rastlinky pupalky.
24. zář 2012 v 11:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky holky, uz asi tri mesice neberu prasky, uz jse to i cdocela pravidelne dostala, ale ted se bojim tento mesic , mela jsem to dostat dnes, vcera, a jeste nic neprislo... Ještě mi nebylo vubec spatne ani hlava me nebolela takze cekam, ale radeji si koupim TT, prootze uz na to nemam nervicky cekat, aspon tak budu mit jistotu.. co na to rikate, bude to lepsi pro mou psychiku?? díky...
26. zář 2012 v 06:48  •  čeká miminko, termín má v říjnu 2017 (40. tt)  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj,já vysadila A po 10 letech Minisiston,v žáří před měsícem, první MC se dostavil normálně,akorát 4 dny předem mě pobolívalo břicho a vaječníky jako kdybych už to měla dostat. o miminko se ještě nesnažíme,jen jsem se chtěla pročistit.Měla jsem MC 4 dny jako v době kdy jsem brala A.Osipalo se mi čelo a dekolt,jemnými pupínky a mastí se mi pleť. Také jsem měla větší chu´t na sex :slight_smile:
28. zář 2012 v 11:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek