• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

1. 4. 2014 - hubneme a cvičíme, výmluvy neznáme

8. srpna 2014 
Milá děvčata,

na základě tématu http://www.modrykonik.cz/forum/chci-shubnout/potrebuju-zase-nastartovat-do-hubnuti-nakopnete-me/ otevírám novou diskusi, která má za cíl motivovat Vás (i mě) k tomu, abychom na sobě zapracovaly. Každá z nás má jiné představy o své vysněné postavě a způsobech, jak jí dosáhnout - jedno však máme společné - toužíme po tom vypadat lépe a cítit se dobře.

Jde ale i o to, že člověku se často nechce, je unavený, něco na něj leze, musí ještě udělat to či ono, je ve stresu... pojďme společně odhalovat VÝMLUVY, proč se nedržíme svého plánu a nacházet ZPŮSOBY, JAK JE PŘEKONAT!

Těším se na Vaše příspěvky :wink:
30. bře 2014 v 15:36  • Odpověz  •  To se mi líbí (6)
doufám, že to není apríl ;)
30. bře 2014 v 15:46  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
Začnu tedy u sebe, toužím po vypracované postavě kolem 48 kg - přebývají mi 4 kila a schází svaly :sweat_smile: Od. 1.4. začínám nový dietní a cvičící program. Dieta je nastavená na 1000kcal a cvičit chci podle Jillian Michaels a Deanne Berry.

Problém je u mě ve sladkém, musím něco konzumovat hlavně když pracuji. A dlouho mi nevydrží cvičící nálada, po dvou týdnech hledám důvody, proč to neabsolvovat - většinou kvůli únavě a pocitům, že mám těžké nohy a píchá mě v boku.

Co mi pomáhá:
1. přišla jsem na to, že i když jsem unavená, stejně jsem schopná zacvičit dobře a hůř mi není
2. prvních deset minut cvičení mě bolí snad všechny svaly v těle, ale pak to přejde :slight_smile:

Hledám řešení - jak zvládnout večerní chutě na sladké, hl. čokoládu. Pomohl Vám brom?

Díky :slight_smile:
30. bře 2014 v 15:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@miranda77 Není to apríl :slight_smile:
30. bře 2014 v 15:49  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
tak já Se dnes zvážím ... a jdu do toho:D!
30. bře 2014 v 15:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@miranda77 skvělé :slight_smile: já nemám váhu, tak si musím změřit míry (hrudník, pas, boky, stehna, paže) - ale výsledky uvidím hlavně podle toho, jestli se vejdu do starých džín :sunglasses:
30. bře 2014 v 15:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, mohu se zeptat, nemáte nějaký konkrétní odkaz na výše zmíněná cvičení podle Jill Michaels a D. Berry? Hledala jsem přes vyhledávač, ale vypdly jen nějaké články. Moc dík. Přidala bych se, ale asi jen do zamčené dískuse, ale zas si myslím, že někdo, kdo také nemá odvahu věřejně a jen sem nakoukne, tak tady může získat zajímavé postřehy. Nebo uvažovaly jste o zamčení? Možná až by nás byla větší skupina, ne?
30. bře 2014 v 17:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, taky chci v dubnu cvičit. Co se týče jídla, chtěla bych se nejdéle v 6 lehce navečeřet a pak už do večera nic nejíst, jinak se omezit neumím. Jenže už to zase vidím, venku bude hezky a cvičit se nebude chtít atd. Vždycky vydržím pár dní a pak na to nějak "zapomenu" a nic z toho. Potřebovala bych zhubnout tak 4-5kg.
30. bře 2014 v 18:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
@leterka na ulozto se to dá stáhnout.
30. bře 2014 v 18:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jj, děkuji za radu, už jsem pohledala.
30. bře 2014 v 18:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak už jsem tady. Já bych potřebovala zhubnout asi 20 kilo. Můj problém je v tom, že že nedokážu udržet pravidelný režim 5krát denně a malé porce. Dost pracuju, dělám denně dvanáctky, a mám tendenci se přes den něčím odbýt -samozřejmě sladkým nebo nezdravým jídlem a večer bych snědla vše co máme doma.potřebují zařadit do jídelníčku zdravě připravena jídla se zeleninou a jíst pětkrát denně málo. A taky cvičit..,to je pro mě smrt
30. bře 2014 v 18:51  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
@majka1niky joo jA souhlasim s jillian 30ds :slight_smile: holky pridejte se :slight_smile:
30. bře 2014 v 19:11  •  1 dítě - snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdu svámi do toho :slight_smile:. Zítra se zvážím. Počítám, že mam okolo 65 Kg na výšku 158cm. Vždy jsem měla okolo 57Kg a byla jsem spokojená. Po ukončení kojení jsem začala přibírat a bohužel se nevejdu do žádného oblečení a obnovit šatník je moc velká investice...chtěla bych to dát tak na 55Kg :slight_smile:
30. bře 2014 ve 20:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Aaaa holky já du do toho s váma..chodím sice běhat, ale potřebuju se nastartovat ke každodenímu cvičení Jill..tu jsem již téměř 30DS dokončila, ale pak jsem to už nějak nedala..potřebuju aspon ještě 5-7kg dát dolů..zatím mám 70kg..už jsem 6,5kg shodila od ledna, tak doufám, že to půjde i nadále..holky CVIČENÍ ZDAR..:slight_smile:
30. bře 2014 ve 20:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Vítám všechny nově příchozí :slight_smile: jmenovitě @kaatkah @agneska7 @majka1niky @78marcela @leterka @ppetrac @miranda77

A už jsem tu našla jednu výmluvu :grinning: VENKU JE HEZKY - když nechcete cvičit doma, můžete sportovat venku. Napadá mě třeba : PROCHÁZKA (svižným tempem), BĚHÁNÍ, IN-LINE BRUSLE, JÍZDA NA KOLE

@leterka navrhuje zamčenou diskusi, jste pro? Možná až nás bude víc, proč ne. Pokud tady nechcete uvádět své soukromé údaje, nikdo Vás nenutí, osobně sem např. taky nechci dávat fotky, jednak se stydím, jednak chci zůstat v anonymitě.
@ppetrac taky chci dát dolů 4-5 kg, drží se mě jako klíště..
@78marcela při dietě se mi nejvíc osvědčilo připravit si večer pokud možno všechna jídla předem do krabiček a ráno je už jen popadnout a jít. Nemusela jsem pak řešit co kde sehnat zdravého k jídlu, navíc když nebyl čas na krabičku, tak prostě nebyl čas na jídlo a nevymýšlela jsem, co bych zbaštila.

Je tu i návrh cvičit společně Jillian Michaels 30day shred. Jsem pro, bude to pěkný start akorát na 30 dní :slight_smile: líbí se mi i návrh, že se po cvičení napíše like nebo komentář.
30. bře 2014 ve 20:41  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
@akirchnerova vítám Tě :slight_smile:
30. bře 2014 ve 20:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena tak já jdu chystat jídlo na zítra. A podívám se zítra v práci na to cvičení.
30. bře 2014 ve 20:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Přidávám jídelníček na úterý pro inspiraci pro ty z Vás, které ohledně jídla trochu tápou

Snídaně: 1 bílý jogurt, müsli s ořechy 50g
Svačina: pomeranč
Oběd: ryba 100g, rýže 100g (po uvaření)
Svačina: tmavý rohlík, nízkotučný sýr 100g
Večeře: špenát 200g, balkánský sýr 100g

Syrová zelenina téměř neomezeně.
30. bře 2014 ve 20:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena neni to málo?
30. bře 2014 ve 20:49  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
autor
@78marcela jsi šikulka, máš můj obdiv, pracovat dvanáctky musí být brutální.
30. bře 2014 ve 20:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky přidávám se k vám,kdo by chtel pomozt s jidelníčkem vyborná je tabulka na stobklubu sebekoučink která vám hlídá jestly jite zprávně
30. bře 2014 ve 20:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@ratatooy je to kolem 1000kcal, je to opravdu málo, jak jsem psala, je to jen inspirace. Bohužel, osobně hubnu jen u tak mála jídla, ale upozorňuji, že jsem drobná.
30. bře 2014 ve 20:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@ratatooy vítám Tě a děkuji za info:slight_smile:
30. bře 2014 ve 20:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
aha ja sem se dívala že máš cíl 48kg asi jsi i výškově menší?
30. bře 2014 ve 20:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena ja mam chut na sladke pokud jim malo tak me to večer dožene ted jsem si na tom dala zaležet a celej tyden jsem si na čokoladu nevzpomela to byl uspěch
30. bře 2014 ve 20:55  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Holky, taky bych se ráda přidala, jestli můžu. Já už s váhou bojuji asi od října, podařilo se mi zhubnout zatím 7kg, ještě bych chtěla do léta nějaké kilo zhubnout! nedávno jsem začla cvičit jill - 30 - denní výzva, od středy si zapisuji všechny potraviny, jídla a počítám kalorie. kromě jill se snažím chodit ven s kočárkem aspoň na hoďku a jednou týdně badminton.
30. bře 2014 ve 21:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena. No jo no není co obdivovat. Když máš svoji vlastní firmu tak nic jiného nezbývá. Ale baví mě to a baví mě vidět že když do toho das tu energií tak se ti to vrátí. Miluji svoji práci i když je to někdy fakt zahul. A s časem jsem na tom fakt blbě. Ale zkusím si ty krabičky chystat.
30. bře 2014 ve 21:07  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
@ratatooy jsi dobrá, chválím Tě :slight_smile: já nevěřím, že si na čokoládu ani nevzpomenu :( zkusím mátové čaje a slyšela jsem, že pomáhá i čaj z dobromysle
@karos ahoj, vítám Tě mezi námi :slight_smile: 7 kg je výborný výsledek! jde Ti to perfektně, jdeš nám příkladem :wink:
@78marcela udělej si čas i pro sebe, také se Ti to vrátí - ber to jako investici do toto nejcennějšího lidského zdroje, jaký Tvoje firma má - Tebe :wink: a jestli nebudeš stíhat některé z jídel, zkus si dát aspoň proteinovou tyčinku - místo oběda/večeře celou, místo svačiny půlku. Nakup si je do zásoby a dej si je do kabelky, ať je máš vždycky po ruce v případě krize.
30. bře 2014 ve 22:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena no, díky za pochvalu... ale kdysi mi to šlo rychleji, teď fakt musím na sobě makat, hodně se omezovat a někdy to není jednoduché a selžu, ale to se nedá nic dělat, jsem taky jen člověk. ještě bych potřebovala dalších 7kg a byla bych maximálně spokojená!!!
30. bře 2014 ve 22:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte, mohla bych se k Vám taky přidat?potřebuju taky pár špeku dolu :grinning: a už jsem si řekla že nesmím přestat vždy vydržím třeba měsíc a pak jsem lenivá říkám si, však jeden den nemusím. cvičím teda druhý den po 15 min Tifany a i své sviky
Jill ze zdrav duvodu nemužu :frowning2: zustala jsem 3 týdny na neschopence takže jsem to vzdala a musím něco jiného
Ale budu ráda za nějáké recepty hlavně tedy na oběd a večeře
30. bře 2014 ve 23:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
1 2 3 ... 28
Tvůj příspěvek