• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

1. 4. 2014 - hubneme a cvičíme, výmluvy neznáme

8. srpna 2014 
ahoj holky, muzu k vam? :slight_smile: Od minulého tydne cvicim Jill 30 days shred, tak nejaka spolecna motivace by se mi hodila, protože jinak jak se znam s tim za par dni seknu, a pak me to bude stvat...po dvou detech mam 5kg nahore oproti normalu a stve me to, ani ne tak vaha, jako spis ten rozpliznuty stav postavy :slight_smile:
3. dub 2014 v 16:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena děkuji za radu já na mlékovku kašlu po dvou dnech to bylo drastické a proto jsem dala gulášovku a segedín ael bylo mi fakt zle a vím že to není dobře ted už jen zdravě :slight_smile: dnes ráno bílý jogurt s babánem svačinka jablíčko oběd kuřecí masíčko se zeleninou svačinka kysaný nápoj a k večeři si dám šopák :slight_smile:
mlékovka je šílená a nemyslím si že pak jsou holky spokojené když se tak trápí a pak to mají zpět

tak holky s chutí do toho a pomalu ale jistě :slight_smile:
3. dub 2014 v 17:01  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v lednu 2017  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misa1712 jj zlín :slight_smile:
jdu na dietu už s rozumem :slight_smile: žádné drastáky ale pravidelně kvalitní jídlo a 5 x za den 7, 11, 13, 16, 19 hod :slight_smile:
3. dub 2014 v 17:02  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v lednu 2017  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Holky,třetí den za mnou a bolí mě nohy neskutečně,dnes jsem do toho cvičení nedala všechno,prtž to zkrátka nešlo ,jsem myslela,že padnu a už nevstanu :sweat_smile: jsem zvědavá zítra....jinak 3.den bez čokolády a už začínám mít absták :angry:
3. dub 2014 v 19:52  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
ahojky holky,jak jste na na tom?já jsem začala jíst víc zeleniny.dnes jsem zhřešila,měla jsem zmrzku...ale nevadí.4.den cvičení s Jill,už je to lepší,tak snad ten první level dám :wink:
4. dub 2014 v 19:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky, tak jak se máte při pátku? co jste dnes měly dobrého? já si dala dneska kousek (13g) čokolády, fantazie. padl na mě strašný splín! jsem strašně unavená a pořád se nemůžu vyrovnat se smrtí své tety, která by dnes měla narozeniny. a to nejhorší teprve přijde v pondělí!
jinak jsem si dnes dala poprvé jill level 2, strašně mě brní nohy od kolen dolů a bolí. nevíte, co bych mohla od jill cvičit jiného? hlavně na posilování břicha. anebo zůstanu jen u level 1, ten jsem jakžtakž zvládla. díky za všechny rady (teda pokud nějaké přijdou)
4. dub 2014 v 19:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@karos
ta dvojka je fakt hnusna na nohy dost lidi na to nadava, tak pokud ti nevyhovuje shred tak cvic ripped in 30, je to na podobnym principu, ale jsou tam 4 levely a kazdy se cvici tyden, 6 dni v tydnu a jeden den pauza. Ja treba kdyz me neco boli, ale cvicit chci tak si dam "jenom kardio" abych aspon spalovala ty hnusny speky kdyz uz neposiluju, to je u jill napr. Banish-Fat-Boost-Metabolism nebo Cardio-Kickbox, nebo jeste ma nejaky kardia u body revolution. Ja osobne mam moc rada ten kickbox(predstavim si urcity lidi a to pak pred sebou busim jako o zivot :grinning:)
Na bricho ma jill primo 2 cedecka a to Killer abs a 6 Weeks Six-Pack , ale pozor jenom tohle video bricho nevypracuje, svaly to jo ,ale pokud je nad nima tuk(nevim jak to mas ty beru to podle sebe :grinning:) tak to stejne k nicemu moc nebude. ale na tvarovani je to super. Ale to me ceka az tak za 5-10 kilo :grinning:DDD Tak snad sem ti pomohla.
4. dub 2014 v 19:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss děkuji mockrát, až budu mít více času, tak kouknu na tu jill na jiné cvičení... do té doby budu sem tam cvičit asi tu jedničku, ta mi docela vyhovovala... necvičím každý den, nemám tolik času, ale snažím se hýbat i jinak, aspoň s kočárkem
4. dub 2014 ve 21:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, ráda se přidám. Už skoro měsíc cvičím Jm 30 days shred, jsem na konci třetího levelu. nějak jsem ale nehubla, tak jsem minulou neděli přidala stravování podle talířků. Už jsem díky tomu zhubla po porodu, bohužel kvůli psychice jsem to zase nabrala, bylo mi prostě všechno jedno. Teď už jsem na tom líp, tak jsem zase začala. Nepotřebuju zhubnout moc, tak cca 8 kg, i když takových 15 by bylo úžasné, ale v to ani nedoufám.
4. dub 2014 ve 21:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak pro dnešek taky docvičeno, ještě drink po cvičení a zítra pauza od cvičení na jeden den. :grinning:
4. dub 2014 ve 21:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
A ještě něco pro zasmání, že v tom nejsme samy :grinning:
4. dub 2014 ve 21:47  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
autor
@hanulkavelunka včera Ti to šlo parádně :slight_smile: co dnešek, dařilo se Ti?
@majka1niky možná není ten pravý čas na hubnutí, když máš tolik jiných starostí
@karos byly jste si s tetou asi blízké, viď? :( jinak z Jill jsem zkoušela ještě 6 Weeks Six-Pack, jak píše tulikiss, to mi přišlo těžké, naopak Kickbox byl v pohodě
@zvirka a @lucka121212 vítám Vás! :slight_smile: co je to stravování podle talířků?
4. dub 2014 ve 21:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena Quinou vařím jen ve slané vodě a přidávám jako přílohu, nebo si jí pak přidám, třeba do nějaké směsi zeleniny a masa. Zkoušela jsem i červenou, ale ta mi nejede :stuck_out_tongue_closed_eyes: .
4. dub 2014 ve 21:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Vyzkoušela jsem dát si večer mátový čaj, měl by snížit chuť na sladké. Bohužel, v mém případě to nefungovalo, protože mi připomínal peprmintovou čokoládu After Eight :grinning:

Dnešek jsem vynechala dopolední svačinu (nestihla) a část odpolední svačiny mi snědl syn (okurka). Mám hlad a jdu se konečně navečeřet :confused: (zelenina s mozarellou).

Cvičení jsem dnes vynechala, protože jednak nebyl čas a jednak mě bolí celé tělo, po včerejšku. Takže zítra opět Deanne Berry :slight_smile:

Držím všem ostatním palce na víkend, protože tehdy je - alespoň dle mého - daleko těžší dodržovat jídelníček, když je okolo tolik lákadel :wink:
4. dub 2014 ve 22:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@hojda ahoj, díky za info ohledně quinoi :wink: vyzkouším ji. A můžu se zeptat, co to piješ za drink po cvičení a jestli pozoruješ, že Ti pomáhá? A díky za vtipný obrázek :slight_smile:
4. dub 2014 ve 22:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena Piju zeleninovou šťávu a přírodní protein. Po cvičení je potřeba se i najíst a aby vznikly svaly, které budou pak spalovat energii (tím se zvýší spotřeba tvého těla), tak ty potřebují protein (bílkoviny).
4. dub 2014 ve 22:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
4. dub 2014 ve 22:10  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@majka1niky Jejda to je nadělení :frowning2: , to možná budete doma déle než 14 dní, inkubačka je až 3 týdny, já je chytla u dětské a malej je pak měl ode mě a byli jsme doma skoro měsíc, než to všechno zaschlo, tak to nesmí na sluníčko a na mráz :frowning2: , tak přeju klidný průběh a z mojí zkušennosti je nejhorší druhá noc po vyskákání, to mě to nejvíc svědilo a i malej to noc, moc nespal, pak už se to lepšilo.
5. dub 2014 v 11:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
@majka1niky Jejda, no to teda, tak to si asi teda ještě užijete :unamused: ale třeba to nebude tak hrozné , a vše bude brzo v pohodě,tak přeji klidný pruběh :slight_smile:
5. dub 2014 v 11:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, přidávám se k Vám. Na konci března jsem začala cvičit s Jill, právě mám za sebou 4. den levelu 2 a to důležité- bez přestávky! Nikdy se mi nic podobného nepovedlo. Vyhovuje mi, že cvičení trvá jen půl hodinky, takže se k němu lépe donutím i když se mi né úplně chce :grinning: Co se týče jídelníčku, tak se snažím jíst pravidelně, vynechat kalorické bomby a přidat bílkoviny. Jen co docvičím 30DS chci se vrhnout na Ripped také od Jill...Držím Vám všem palce a hlavně vydržte!!!!!
5. dub 2014 v 11:45  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
jinak mám odkaz jeden teda okopirujii co by se mohlo hodit informace k hubnutí :wink:
http://luci-training.blogspot.cz/2014/02/hubnuti-krok-za-krokem-pro-zacatecniky-i.html
5. dub 2014 v 11:46  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@misa1712 Ahoj místo činek mužeš do každé ruky použít minerálku :wink: taky tak děláme než seženeme
5. dub 2014 v 11:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dobrý típ, v Tchíbu mají ve slevách pěkný obal na svačínky do kabelky.
5. dub 2014 ve 12:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena Ahoj tak včera ráno opět bílý jogurt ale s musli medem a skořicí odpoledně banán oběd byl jen vývar pak sváča nic nestihla jsem a večeře jsem si dala celou okurku a rajče no a pak mě manžel pozval na skleničku a jen co jsme si sedli tak nám donesli pizzu a pikantule které nadevše miluju no a jak to dopadlo??? sežrala jsem je skoro celé a dnes ráno na váhu ani nelezu a dnes šílená chut na sladké tak lížu med manžel mě chtěl překvapit ale neví že držím dietu a tak jsem ho nechtěla zklamat ..... :unamused: ale už to ví takže uspokojila jsem svou potřebu a jedu dál
:grinning:
5. dub 2014 v 16:20  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v lednu 2017  • Odpověz  •  To se mi líbí
Takže i když cvižím taky tomu jídlu moc nedám a musím se naučit jíst takže od zítřka :slight_smile: začínám ráno vstáváním chjo to jídlo bude asi muj hlavní problém
5. dub 2014 v 19:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
@atp Ahoj, taky se chystám na Ripped. Končím 3. level 30 days, příští týden to docvičím a další začnu Ripped. Můžem si tu předávat dojmy :wink:
5. dub 2014 ve 21:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
@hanulkavelunka Tak to se vůbec nedívím, že jsí tu pízzu snědla, protože pokud jsí za celý den měla jen toto - bílý jogurt ale s musli medem a skořicí odpoledně banán oběd byl jen vývar pak sváča nic nestihla jsem a večeře jsem si dala celou okurku a rajče, tak to je opravdu hodně málo jídla. Určitě sí dávej víc jídla přes den a hlavně trošku více vyváženého. Večeře rajče a okurka? A kde jsou mínímálně bílkovíny? Tímhle s hrozně zpomaluješ metabolísmus a to by byla velká škoda!
5. dub 2014 ve 21:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek