• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

1. 4. 2014 - hubneme a cvičíme, výmluvy neznáme

8. srpna 2014 
Tak to tam zítra skočím :grinning:
7. dub 2014 ve 22:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky holky,včera jsem přijela domů pozdě,tak jsem necvičila,ale tak pro jednou se to nezblázní...
cvičím bez bot,ale když čtu vaše komentáře,tak raději s nimi :slight_smile: brona456: děkuji za inspiraci :wink:
8. dub 2014 v 10:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak jsem měla dneska konečně jídlo rybu na másle citronu a bylinkách se zeleninovým salátem odpoledne cvičeníčko :slight_smile:
8. dub 2014 ve 12:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, tak snad už všechno teď pojede podle plánu! dneska se docela držím, snažím se. včera jsem hřešila po strašně moc dlouhé době - domácí chléb, guláš, koláčky, slivovička... a až se mi vrátí kotník do normálu, koupím boty a hurá na jill! dnes dopoledne byla aspoň vycházka s moji malou cácorkou!
8. dub 2014 ve 14:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Já jsem dnes taky zhřešila, dala jsem si párek :( a uždibovala jsem koláč :(
8. dub 2014 ve 22:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
U mě dneska ráno celozrnný chleba s cizrnovou pomazánkou, šunka, rajče, okurka a pak ještě Caro a 2 pidi domácí skořicové šnečky (pekla jsem je pro rodiny a dětí mají střevní chřipku, tak to nejedí a bylo mi líto je vyhodit....), dopoledne proteinový coctail s jahodami, poledne špenát s vejce a bramborem. Odpoledne celozrnný chleba, cizrnová pomazánka, šunka, paprika a rajče. Večeře rybičková pomazánka, 3x knaekebrot a zeleninová šťáva, dneska relax necvičím:slight_smile:.
8. dub 2014 ve 22:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena Párek si dávám k snídaní:slight_smile:, sojový :grinning:
8. dub 2014 ve 22:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, mohu se přidat? Sic ne od prvního, ale od dnes :grinning:
9. dub 2014 ve 12:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena ja si taky obcas dam parek, snazim se vybrat ten s vysokym podilem masa


@mataharyy je jedno od kdy se cvici, hlavne ze se cvici..
9. dub 2014 ve 14:15  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@tulikiss No už jsem měla začít dávno :confounded: :grinning: :grinning:

Jináč tedy nevím, ale cvičila jsem dnes 30 day shred a tedy KO a že bych s nimi držela krok, tak to se opravdu říci nedá :sweat_smile: Netušila jsem, že má kondice je takhle v háji :frowning2:
9. dub 2014 v 15:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@mataharyy Z toho důvodu se do toho nepouštím :grinning:. Ono to chce začít pozvolna, třeba první týden jen rychlé procházky 60 mínut a není od věcí sí koupit sportester na měření tepu a spočítat sí pro sebe správně frekvecí pří které se hubne:slight_smile:.
9. dub 2014 v 15:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@hojda No jo, když já jsem v tomto pitomec, co nepřipomíná hard aktivitu, to mi dlouho nevydrží... Jen léta kdy jsem chodila na karate a nechala se otloukat při kickboxu už jsou v háji, s touto krutou realitou jsem nepočítala :grinning: Nebýt toho že jsem dnes našla váhu a následně se zkoumala u velkého zrcadla, bych si stále říkala, že to ještě není tak příšerný, a že se to NĚJAK spraví samo :sweat_smile: :grinning: :grinning:
9. dub 2014 v 17:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
@mataharyy tak to jsi jako ja, jakmile zacnu cviceni zvladat tak me to prestane bavit. Ted jsem docela stihala u jillien, tak od pondeli jedu od shauna T T25 a to je tak odpornej masakr ze me to"bavi" a verim ze me to hoooodne dlouho vydrzi. :grinning:
9. dub 2014 v 19:30  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@tulikiss No já už jsem si upravila rozpis na Jillien a dokud nezvládnu první level v té těžší verzi, tak na druhý nejdu, bude to sice asi řehole a každodenní přemáhání, ale... Jináč od zítra ještě začnu běhat, tak snad to půjde rychle, bezmála potřebuji sundat skoro polovinu své váhy :zipper_mouth: Jen tedy nevím jak s tím stravováním, to je kámen úrazu :sweat_smile:
9. dub 2014 ve 20:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@majka1niky ahoj moja, nejdřív se musíš uzdravit, to je jasné. Jsem ráda, že neštovice už jsou na ústupu, pamatuju si z dětství, jak to hrozně svědilo :(

@mataharyy ahoj spolubojovnice :slight_smile: Jill je těžká právě i v tom, že nemá prakticky žádné rozehřívání, rovnou jde na posilování a pak to může bolet. Napadla mě pro Tebe Jane Fonda Workout for Beginners (najdeš na youtube), je to aerobic cca 35 minut, hezky pomalý rozjezd, pak rychlá část a nakonec strečink. Pravda, je to z osmdesátých let :grinning: , ale pravidelné cvičení je pak na postavě hezky znát, navíc získá člověk ohebnost, což u posilování typu Jill příliš není.
9. dub 2014 ve 21:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena Děkuji, juknu na to :slight_smile:
9. dub 2014 ve 22:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@yamdena Tak to je těžké retro a naprosto mě tam zabíjí pán v modrém bolerku a žlutých šortkách, u toho se člověk i pobaví :grinning: :grinning:
9. dub 2014 ve 22:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak jsem se dočetla i jsem se na to sama informovala že prý není dobré cvičit denně , pokud chce člověk hubnout tak by se mělo cvičit 2 dny a jeden den pauza a pak zase
Doktorka mi i říkala kolik KJ mám mít při desavém zaměstnání , počítá se to dle aktivit a pak jídlo po 2 a půl hodinách tak jsem jen zírala .Sesení bylo zcela zdarma
9. dub 2014 ve 22:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak včera hroznej den :confounded: jsem se nestihla ani pořádně najíst natož cvičit :frowning2:
10. dub 2014 v 08:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
@sarkad2856 Já taky četla, že pokud se cvičí 4 až 5 týdně, tak se hubne více, než každý den.
10. dub 2014 v 08:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Včera jsem se zase konečně dostala k cvičení. Bylo škaredě, tak jsme byl celý den doma a mohla jsem si dát alespon pul hodky na orbitreku a dneska až malá bude spát (doufám, že bude spát) si to dám zase :slight_smile: . Hned je mi lépe :slight_smile:. V jídle se neomezuji, ale snad poprvé v životě dodržuji pitný rezim..včera jsem vypila skoro 3l a to je u mě uspěch...většinou víc jak 1l za den nevypiju.
10. dub 2014 v 10:20  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@yamdena Tak mám to za sebou a tedy kdyby Jane věděla kolik dostala jmen, tak by asi koukala :grinning: Krom jiného jsem měla pořád zátěž, neb se mi dítě věšelo kde mohlo, ale tedy na rozdíl od Jill jsem vesměs držela krok - flákala jsem to podstatně méně, nebo to bylo stíhatelné :grinning: takže jsem zpocená jak čuně a mám dost :sweat_smile: Jináč se to cvičí pěkně a je tam více rozehřívání, takže je to pro začátečníky určitě lepší :slight_smile:
10. dub 2014 v 10:20  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@yamdena a spol. zde:slight_smile: cauki kocky ja uz som myslela ze ste sa na mna vykaslali a nik ma nem kopne :grinning: :grinning: a ono len kon nechce aby som videla ze tu mam spravu :sweat_smile: :confused:
vazne, nekecaam ako dalsia vymluva ale nic sa mi nezobrazilo :sweat_smile:
kazdopadne i bez kona a mucenia sa priznavam, ze som zatial ani nestupila na vahu, pro jistotu
ale tak snad sa mi-vam to podari :wink:
10. dub 2014 v 10:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
dojídám luxusní večeří, rajčata, hermelín light, olivy, oragáno a bazalka, oliv olej, zapečné v troubě a kneakebrot.....žrádlo :grinning:
10. dub 2014 v 19:39  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@hojda brzy zkusím
10. dub 2014 ve 20:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky, tak já jsem nějak mimo v poslední době... kotník mám pořád oteklý, nemůžu cvičit, jím blbě, zas uzobávám a dojídám... minulý týden to tak pěkně šlo, pak se to zlomilo a teď zas nevím, kudy kam... nemám na nic chuť, náladu... no, snad se brzy vzpamatují.
a jak se daří vám ostatním? snad lépe než mi
10. dub 2014 ve 20:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já taky hrůza. Dnes jsme s malým pekli vanilkové rohlíčky na Velikonoce a to je prostě moje droga, jak je máme, já prostě nemůžu přestat užírat.... Zítra mám týdenní zapisovací vážení, tak jsem zvědavá.
10. dub 2014 ve 21:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já sí dneska nechala zdarma změřit množství tuku v těle, ale prý je to jen orientační a vyšlo mi to 33% a doma mi váha ukazuje 43%, takže asi někde mezi to bude :grinning:
10. dub 2014 ve 22:02  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
@mataharyy jsem moc ráda, že Ti cvičení tak hezky šlo :slight_smile: pán ve žlutých kraťáskách a modrém polotílku nemá chybu, zvlášť když dělá přeslapování na místě nebo twist :D beru zpět, ať dělá cokoliv :D

Myslím, že bychom o tento výživný zážitek neměly ochudit ani ostatní, naleznete zde http://www.youtube.com/watch?v=qNPdBnlOK_U

BTW Advanced je taky výborné!
10. dub 2014 ve 22:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek