• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Po porodu jsem přibrala 28kg a zhubla jen 8. Co s tím?

28. ledna 2014 
laola: to jsme na tom stejne. :grinning: :grinning:

kdysi jsem mela 77 kg a behem pul roku jsem byla na 68 kg. ani nevim jak, ale vim, ze jsem menila praci a kazdy den chodila 15 km pesky na vlak :confounded: no, pak jsem se ale prestehovala a ceska strava a nulovy pohyb se podepsal :frowning2: na svatbu to zas bylo tech 68, pak jsem vysadila HA a behem ctyr mesicu + 4 kg. rikam si, ze tech 77 kg bych brala klidne zpet, ale jen s mimisem v brise :grinning: :grinning: :grinning: (u nas v rodine se v tehotenstvi nabira tak cca 20 kg, nic moc vyhlidka :astonished: :frowning2:

jinak co to tu bylo dopoledne za prudila :confounded:
5. únor 2008 v 16:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
angua - jsem ráda, že někdo pochopil, jak jsem to myslela :wink: Svým způsobem mi příjde, jakoby se nám tu berynka vysmívala :confounded:

angua - díky za info, mussli moc nejím, moc mi to nejede, ale dneska jsem si trošku dala, tak zítra mrknu na obal :wink:
5. únor 2008 ve 20:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky já dneska dostala krámy a od rána myslím jen na jídlo :frowning2: :frowning2: :frowning2: :frowning2: jsem dneska na procházce normálně přemýšlela, jak by bylo bájo se nacpat čokoládou a pak to zajest brambůrkama :dizzy_face: :dizzy_face: :grinning: :grinning: :grinning: ještěže jsem byla venku a pro jistotu si sebou nevzala žádný prachy :grinning:

aponchie - se mi líbí jak si z toho jídla nic neděláš :grinning: :grinning: :grinning: to je super :wink: a kyselicu mi pošli, miluju ji :wink: :wink:

miriamka - já jsem přibrala přibližně 12-14kg, nevím přesně, protože jak jsem první skoro 4 měsíce blindila, tak jsem stihla zhubnout ještě asi 4 kila. No a před těhu jsem už něco přibrala, takových 4-5kg a těch se chci taky zbavit :wink:

sidacek - oběd byl mňamka :wink: 100g masa jen tak na pánvičce na olivovým oleji, ale jen kapka a pak jedno rajče, jedna malá paprika a pár koleček okurku :wink: Bylo to dobrý, ale nevím co zítra, ještě tam kus kuřátka mám, tak si ho asi dám i zítra a mám tu rozdělanej kuskus tak si ho dám k tomu a kousek zeleniny :wink:
5. únor 2008 ve 20:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
klary - berynka se nám tu snažila dokázat, že nemáme žrát a máme víc cvičit, ona to zná z osobní zkušenosti, tak jsem se fakt naštvala :confounded: :confounded: :confounded: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

holky já když jsem se rozešla s bývalým přítelem, tak jsem během 14 dní schodila 12kg, ale to bylo tenkrát ze stresu, smutku a tak. Bylo mi furt zle a nic jsem nepozřela, tenkrát jsem měla asi 75-76kg a skončila jsem na krásných 64kg, to byla tak moje optimální váha. Vydržela jsem to rok a pak po svatbě s manžou jsem to jaksi porušila, on mě pořád zahrnoval něčím dobrým, tu brambůrky, tam dovezl zákusky, čokoládu a tak a hned jsem přibrala tak 5kg zpět, pak jsem naštěstí otěhotněla, ale zase přibrala a po těhu už jsem zhubla jen asi 10kg a zbytek mi zůstal :confounded: :confounded:
5. únor 2008 ve 20:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja nemela cas a ani chut ji nejak reagovat, sem tam jsem koukla v praci a totalne mi tocila :unamused: proc se snazit nekoho podporit, kdyz muze shazovat :confounded: taky napred ctu pul diskuze a az pak komentuju. :frowning2:

zrava a mlsna uz mi ted honi cim dal min, s¨nazim se i jist opravdu co 2-3 hodky a to i kdyz nemam extra hlad, ale aspon trochu neco malo, at ho nedostanu. zacinam mit pocit, ze se konecne dostavam na ten muj hubnouci rytmus stravy (jako prd svatbou). A kdyz mam na neco chut, tak si to dam, treba i coko :slight_smile:

Makelko zravost behem menses je prirozena, telo ma pry raÿchlejsi metabolismus, tak doplnuje potrebnou energii :grinning: :grinning:
5. únor 2008 ve 20:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Příspěvek byl pozměněn adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Porušoval pravidlo "Neodbočuj od původního tématu".
5. únor 2008 ve 21:03 • ria713
ježiš ake zlate decko :dizzy_face:
5. únor 2008 ve 21:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Klary - jo, mě tak šíleně vytočila, jak se tam chvástala a jak jí to všechno jde a my nemáme žrat a vymlouvat se :angry: přitom jistě nic nečetla a do tabulky se taky nedívala :angry: :angry: :angry: :angry:

já teda taky úplně nedodržuju to nejezení, ale třeba jsem zjistila že v když sníš půlku kaštanů, jsou tam jenom 4 čtverečky, takže když sníš 2, tak je to 144KJ, což mi zas tak moc nepřišlo, je tam tmavá čokoška, takže si sem tam jeden dám a říkám si, že jsem tam moc nezhřešila a chuťový buňky tím ukojím :wink:

Ty jo bych žrala jak divá :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: už ať je ta mrcha pryč :angry: :angry: :angry:
5. únor 2008 ve 21:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky, Makelko, to nebylo jako kdyby se vysmívala, to byl výsměch... Hlavně to, co snědla :grinning: Holky, nebojte, až zhubnem, taky budeme moct zhřešit :wink: A nebojte, na každýho jednou dojde... :wink:
5. únor 2008 ve 22:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky Makelko, já se obávám, že jsi se špatně jukla na etiketu na těch kaštanech haha. :grinning: . Hodnota 144 bude v kcal, ale kJ Ti vyjdou, když to vynásobíš x 4,2. Takže je to přesně 604 kJ. :sweat_smile: A já zrovna ty kaštany tak miluju haha. Jinak jsi měla pravdu s berynkou. Ono se to lehce řekne nežer a cvič,ale všechny tady víme, jak je to pro nás těžké.Ale holky, my se s tím popereme,ne????A v létě vytřeme všem zrak až odhalíme bundy, dlouhý kalhoty, sukně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sakra, už aby to bylo.Už abysme měly všechny svou vysněnou postavu!!!!!!!!!!
6. únor 2008 v 00:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Baby,treba bojovat...do leta este stihate a dufam,ze aj ja mat opat sexi postavy!!!
6. únor 2008 v 07:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky kde je ta tabulka a jak se tam mam pridat a klid v jednote je sila :wink:
6. únor 2008 v 09:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
aponchie, tabulka je u smoulindy v albumoch. stačí, keď jej napíšeš cez IP údaje, čo tam sú a ona Ťa tam zapíše. :wink:

babuľky, za chvíľu vyrážame s drobcom na cvičenie pre mamičky s bábätkami. ja budem cvičiť a Maťo mi bude robiť závažie a činky, tak sa dosť teším. držte palce, aby to dobre dopadlo. a dúfam, že mi to aspoň trošku pomôže pri boji s kilečkami. :wink:
6. únor 2008 v 09:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky kočky,

Aponchie, tabulka je u smoulindy v albu, přidáš se tak, že jí pošleš svoji současnou váhu, výšku, kolik chceš shodit a popř. motivaci :wink:
6. únor 2008 v 09:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
uz jsem ji napsala toz pockam az me tam da
6. únor 2008 v 09:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky holky, tak dnes mě zase od 18 h čeká STOB kurz, ale vidím to bledě. Počítám s tím, že jsem za tento týden nic neschodila. Sakra, a to to šlo na začátku tak hezky. :cry:
6. únor 2008 v 15:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Míšo, hlavně žes nepřibrala :wink:
6. únor 2008 v 17:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
laola, gratuluji k vykonu a nej vysledku v hubnuti. Tak a ted kapni bozskou,jak si to dokazala :grinning: :grinning: :grinning: si sikulka,kazdy tyden vic jak kilo dole, to je parada. Prosim, prosim, napis mi,jak bastis cely den? :wink:
6. únor 2008 v 17:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
čauky,

sidacku máš pravdu :unamused: no nic, tak kaštanu už nejim :angry: :angry: naštěstí jsem dosud snědla jen dvoje, tak snad to přežiju :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:

Míšo a jak to jde ????? Z kurzu jsi už určitě doma ne??? :wink: :wink:

laola je šikulka :wink:

berynku už neřeším, hlavně že už sem nebude chodit :grinning:
6. únor 2008 v 19:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak uz jsem ji to vsecko odeslala ale jeste v tabulce nejsem asi to trva ze?jinak me boli desne prsa cekam menzes kazdou hodinou mam desny zapal prudusek chrchlam jak tuberak toz jsem dneska uz nemohla a dala jsem si ke kave oplatek Mila jeden a pul ped chvili kyselicu a jeden krajicecek chleba a rano 2housky s pom.maslem a sunkou,3caje s mlekem zadna voda!!!to me stve nejvic ze nepiju a nemuzu se donutit maloco mi chutna paradoxne nemusim dzusy caje atak ale chutna mi sirup z teska ten malinovej za 8kc pu l!hnus co?zitra udelam tortilu plnenou kur.masem zelenina a dresing s bileho jogurtu.

makelka:kyselicu ti klidne poslu u me je problem ze neumim varit v malem mnozstvi pak je plna lednice a nikdo to neji toz se zamrazuje.
6. únor 2008 v 19:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
aponchie - trošku jí to bude trvat, chodí do práce :wink:

Jinak pij jenom vodu, kdzž ti nechutnají čaje, já jsem si už na ni zvykla, mám doma 3,5dc skleničku a z té to jde samo :wink: :wink: :wink: já třeba čaje miluju, koupila jsem si 1,5l konvičku a aspoň jednu denně se snažím vypít. Teď jsem si na večer uvařila Medovej Rooibos :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: tak jdu na to :wink: :wink: :wink:

Já to tento týden na úbytek váhy díky menstruaci taky nevidím, naopak při MS vždycky přibírám, tak snad zůstanu aspoň na své váze :confounded: :confounded: :confounded:
6. únor 2008 v 19:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
no prave ja vodu nesnasim :stuck_out_tongue_closed_eyes: me to nechutna musim mit aspon citonelu v tom a to zase moc nemuzu pac beru prasky na zaludek :grinning: da se pribrat i po antibiotikach?
6. únor 2008 v 19:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
jééé, holky, já se červenám :grinning:

Takže, na snídani (max. hodinu po probuzení): buď ovesná kaše (Express od Emca) samozřejmě ochucená nebo jogurt se dvěma lžičkama ovocného musli nebo do něj přidám 30g kukuř. lupínkůi:slight_smile:,
na sváču (kolem 9-10) Jablko a pomeranč, pokud banán, tak už nic k němu,
oběd (12-13) půlka porce hlavního jídla -něco rozumného s rýží nebo těstovinama nebo jenom polévka
svačina: většinou mě honí mlsná, tak si dám musli tyčinku bez polevy a když jsem v práci, tak stíhám bílý jogurt.
večeře: (nejpozději 3 hodiny před spaním) 4 plátky Knuspi s nízkotučným taveným sýrem.

Samozřejmě zeleniny se bát nemusíte. A fakt je dobré si to ze začátku hlídat na www.flora.cz . Zkusím zkopírovat, to co jsem si tam zadávala ze začátku (pro inspiraci). :grinning:

Jo a jelikož teď ta zelenina je taková bez chuti, tak ulítávám na kysaném zelí (žádné vedlejší účinky jako nadmutí nepociťuji :grinning: ) Toho můžete sníst relativně hodně a je fakt, že zasytí.

Tak já jdu zkusit kopírovat :wink:
6. únor 2008 v 19:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja delam salat z celeru a majonezy ale to asi neni to prave orechove co? :grinning:
6. únor 2008 v 19:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak můj první dietní den :grinning:

Snědeno - snídaně Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Madeland (Madeta) 5g 70kJ 1,28g 0,02g 1,30g #
Grahamový vícezrnný křupavý plátek Knuspi (Extrudo) 30g 375kJ 3,00g 18,60g 0,30g 0mg
Apetito Linie (TPK) 33g 315kJ 5,48g 1,49g 4,58g #

Snědeno - dopolední svačinka Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Grapefruit 100g 172kJ 0,50g 9,60g 0,30g 0mg
Jablka 100g 255kJ 0,40g 14,40g 0,40g 0mg

Snědeno - oběd Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Rajčata 200g 206kJ 2,20g 9,20g 0,60g 0mg
Pangasius - sumeček žraločí 100g 310kJ 16,00g 0,00g 0,00g 0mg
Špagety 85 (Ghigi) 100g 1 457kJ 11,50g 74,00g 0,60g #

Snědeno - odpolední svačinka Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Twiggy s meruňkami (Ekofrukt) 25g 392kJ 1,07g 17,75g 1,93g 0mg
Activia cereálie (Danone) 125g 526kJ 4,62g 19,00g 3,38g #

Snědeno - večeře Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Okurky salátové 100g 67kJ 0,70g 2,60g 0,20g 0mg
Šunka dušená strojová 30g 454kJ 7,98g 0,00g 8,37g 20mg
Active chléb (Delta) 50g 602kJ 4,00g 22,50g 4,00g 0mg

# Výrobce hodnotu neuvádí
* Hodnoty cholesterolu se různí podle použitých surovin
6. únor 2008 v 19:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
aponchie ja milujem šalát z celeru, hrášku a jogurtového dresingu. mňamky, asi ho skoro spravím. :wink:
6. únor 2008 v 19:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
A další den:

Snědeno - snídaně Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Šunka dušená strojová 10g 151kJ 2,66g 0,00g 2,79g 6mg
Rajčata 50g 52kJ 0,55g 2,30g 0,15g 0mg
Okurky salátové 50g 34kJ 0,35g 1,30g 0,10g 0mg
Active chléb (Delta) 80g 963kJ 6,40g 36,00g 6,40g 0mg
Lučina Linie (Povltavské mlékárny) 30g 175kJ 2,94g 0,84g 3,00g #

Snědeno - dopolední svačinka Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Banán 120g 478kJ 0,36g 27,60g 0,36g 0mg

Snědeno - oběd Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Olivový 5g 194kJ 0,00g 0,00g 5,00g 0mg
Rýže lagris 100g 1 530kJ 6,70g 80,40g 0,40g 0mg
Zeleninová směs - do polévky 162g 219kJ 3,25g 9,91g 0,16g 0mg
Kuřecí prsíčka 100g 366kJ 18,90g 0,30g 1,00g 50mg
Okurky salátové 50g 34kJ 0,35g 1,30g 0,10g 0mg
Rajčata 50g 52kJ 0,55g 2,30g 0,15g 0mg

Snědeno - odpolední svačinka Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Rajčata 50g 52kJ 0,55g 2,30g 0,15g 0mg
Twiggy s meruňkami (Ekofrukt) 12g 196kJ 0,54g 8,88g 0,96g 0mg

Snědeno - večeře Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Grahamový vícezrnný křupavý plátek Knuspi (Extrudo) 22g 281kJ 2,25g 13,95g 0,23g 0mg
Lučina Linie (Povltavské mlékárny) 20g 117kJ 1,96g 0,56g 2,00g #
Okurky salátové 50g 34kJ 0,35g 1,30g 0,10g 0mg
Víno šumivé bílé - SEKT 250ml 820kJ 0,50g 3,50g 0,00g 0mg
Milka joghurt (Kraft) 10g 236kJ 0,69g 5,20g 3,60g #

Tady jsem prostě neodolala a musela jsem si vzít kousek čokolády... A ten sekt taky nebyl úplně optimální, ale pak už jsem byla hodná a snažila jsem se držet hodnotu snězených jídel pod 5000KJ :grinning:
6. únor 2008 ve 20:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak, něco málo tu máte, kdyby něco, mám tam soupis jídel ještě asi na 14 dní :grinning: Ale ať to tu nezahltím :wink:

Snědeno - snídaně Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Twiggy s meruňkami (Ekofrukt) 12g 196kJ 0,54g 8,88g 0,96g 0mg
Paprika zelená 60g 39kJ 0,48g 1,56g 0,18g 0mg
Šunka dušená strojová 20g 302kJ 5,32g 0,00g 5,58g 13mg
Active chléb (Delta) 50g 602kJ 4,00g 22,50g 4,00g 0mg
Tavené sýry 40%-50% t.v.s průměrně 16g 151kJ 2,48g 0,19g 2,81g 7mg

Snědeno - dopolední svačinka Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Banán 120g 478kJ 0,36g 27,60g 0,36g 0mg

Snědeno - oběd Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Hořká čokoláda s mandlemi (Orion) 6g 139kJ 0,52g 2,69g 2,35g #
Karotka 120g 226kJ 1,68g 11,64g 0,36g 0mg
Paprika zelená 60g 39kJ 0,48g 1,56g 0,18g 0mg
Pangasius - sumeček žraločí 150g 465kJ 24,00g 0,00g 0,00g 0mg
Active chléb (Delta) 100g 1 204kJ 8,00g 45,00g 8,00g 0mg

Snědeno - odpolední svačinka Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Karotka 120g 226kJ 1,68g 11,64g 0,36g 0mg

Snědeno - večeře Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Grahamový vícezrnný křupavý plátek Knuspi (Extrudo) 30g 375kJ 3,00g 18,60g 0,30g 0mg
Tavené sýry 40%-50% t.v.s průměrně 32g 309kJ 5,09g 0,38g 5,76g 15mg

Snědeno - druhá večeře Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Karotka 50g 94kJ 0,70g 4,85g 0,15g 0mg
6. únor 2008 ve 20:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
aponchie ono je to taky trošku o tom, že pokud to chceš, tak to překousneš, já jsem ji taky nemusela, ale teď už mi to docela jde :wink: :wink: :wink:
6. únor 2008 ve 20:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Laol ale já třeba nemůžu ráno sníst nic tekutýho pak je mi zle, normální chleba - jako tmavej vícezrnej tu nemáš tak co včil? :frowning2:
6. únor 2008 ve 20:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek