icon

Odmítnutí vytržení mandlí u dítěte. Jak získat druhý názor?

zuxu
10. srp 2023

Ahoj, dnes jsem byla u ORL lékařky a na základě informace, že stále kašle v noci a má zadní rýmu a několikrát za rok má atb, nás chťela poslat do nemocnice na vytrhnutí mandle.
Nejsem toho zastánce a odmítla jsem. Nazlobila se, řekla ať si to rozmyslím. Nevím na základě čeho se rozhodnout.

Nevím, zda je to nutné. Máte zkušenosti s odmítnutím? Popřípadě jak to funguje, když chcete druhý názor někde jinde od lékaře?
Poradíte?

Díky

Strana
z2
zmrzlinka
10. srp 2023

@zuxu normálně se objednej k jinému ORL lékaři a nech ho vyšetřit znovu.Podle mne je to lepší odstranit než ,aby měl několikrát do roka ATB.

1pomnenka
10. srp 2023

Pokud je mandle zbytnělá, dítě často nemocné, antibiotika nebo v noci chrápe, dýchá pusou, není na co čekat, ta mandle nezakrní. Dítě netrápit a mandli nechat odstranit, pak je okamžitá úleva a už žádná antibiotika.

fyii
10. srp 2023

moje zkusenost jako dite jsem mela x angin za rok ( treba 6), v mandlich uplne keatry a shnile. Co mi je odstranili uz jsem anginu nikdy nemela..jako dnes to delJi pod narkozou a je to uolne jine nez drive, prijemne to nebylo, ale mama po problemu

mari90
10. srp 2023

@zuxu já byla strašně dlouho proti, nakonec jsme odstranit nechali a nelituji, od té doby neměla ATB, nebyla více nemocná, téměř hned začala slyšet, přestala chrápat. Prostě celkově obrovský posun k lepšímu. Jo a je to už více než rok

normalnimatka
10. srp 2023

napiš mi do zpráv, jak dlouho to řešíte, a co jste všecko zkoušeli. ráda napíšu naše tipy;)
samozřejmě, že mandle tam nejsou vyrobený jen proto, aby tím trápily tisíce dětí...dala jsi na svou intuici - gratuluju, moc takovejch není. samozřejmě, že když se mandle vyfikne, mámy jsou úplně nadšený, že "problém pominul", ale vzhledem k tomu, že existujou i způsoby, jak to řešit i jinak, tak je to teda dost k pláči, že se to fiká jak na běžícím páse....

normalnimatka
10. srp 2023