Dárek pro učitelku. Máte tip?
Zdravím vás,
potřebovala bych od vás radu. Blíží se konec roku a syn letos ve školce končí a v září nastupuje do první třídy, tak bych potřebovala nějaký tip na dárek učitelkám ke konci roku. Přemýšlela jsem, že bych udělala koláž z fotografií syna, ale nemůžu přijít na to, jak bych to udělala. Předem děkuji za rady a tipy.
Katka
Jsem učitelka a radím - VÍNO!!! 😀 Nebo velikánskou čokoládu apod. Koláž nedělejte, opravdu skončí někde ve skřínce nebo v šuplíku...
Za ucitelky taky prosim o neco jedleho 😁 nebo pitneho 😂
Mozna jeste zacinajici ucitelce muzete dat obrovsky hrnek na kafe. Je mile kdyz chcete pani ucitelce vyjadrit podekovani darkem ale za ty roky se toho nastrada opravdu hodne 😊
Já jsem zrovna dnes nesla do školky pro třídní učitelky dárkové košíky s dobrotama a ostatním učitelkám každé pralinky a vonnou svíčku. Určitě doporučuji něco spotřebního, nic osobního. Musí toho mít doma tuny.
Četla jsem v jiný diskuzi, že úspěch má třeba med. Jako koláž z fotek syna jsi nemyslela vážně, že? 😀
Ja davam ucitelkam-letos se uz loucime, dcera jde do skoly- latkovou tasku na nakupy (prakticky darek, muzu byt i vzpominka, vyrabeli v charite), poukaz do orsay (at si neco koupi) a zrejme nejakou kytku nebo rostlinu (muzou si opet jako vzpominku zasadit na zahrade (obe dve maji). Ja sama mam rada prakticke darky a jedle 🙂
Naramek z minerálů. Zeptali jsme se na oblíbené barvy a dle toho vybírali. A naramky paní učitelky nosí. To jsem si už zjistovala 🙂
Svagrove se narodil syn a prvni roky nas zasobovala vyvolanymi fotkami (hooodne fotek) dokonce mame i pexeso s tim prckem... Nechapu proc. Jsou nekde zahrabane navzdy.
Prosim nedavajte ucitelce kolaz fotek. Kupte darkovy kos 😉
kolaz fotek??neeeee.. .ucitelka ktera uci nekolik deti by si takto mohla udelat halu kolazi kdyby ji kazdy donesl...voucher,sladkost,kytka..tak jak zde se jiz pise