Online nakupování ano či ne?! 😉

katka_kosikcz
11. pro 2017

Zdravím všechny,
už jsme od spousty z vás dostali s Františkem zajímavé komentáře a připomínky, děkujeme 🙂 Možná proto bychom rádi rozvedli téma online nakupování, jako takové. Zajímá nás kde nejraději nakupujete? Jsou to malé obchůdky, specializované obchody, velké hypermarkety nebo právě pouze online?
Kdy nakupujete online? Pouze když sháníte Vánoční dárky nebo celý rok bez rozdílu? Nakupujete spíše o víkendu, když na to máte čas nebo klidně večer po práci? 😎

Existuje něco, co by jste se báli koupit online a víte, že budete vždycky nakupovat v kamenném obchodě? 🙂

Děkuji za všechny vaše názory
Kačka

ladyhacek
11. pro 2017

Maso rádi nakupujeme v řeznictví 🙂. Párkrát jsme už online nákup dělali a dle mě to má své výhody 🙂, ale není to pro každého. Někdo chce to zboží vidět, projít se zdá nepotřebuje ještě něco a takzvané potřebuje kontakt s okolním světem 🙂. Velkou výhodu vidím pro maminky na mateřské a důchodce, to však většinou na internet nechodí a vyčkávají fronty v supermarketech 🙂

journals
11. pro 2017

Nakupování jídla online ano, ale pouze pokud se služba osvědčí. Problém bych měla klasicky s ovocem, zeleninou a masem. Kdybych měla možnost nakupovat v malých krámcích, nakupovala bych v nich, ale bohužel tuhle možnost tak jednoduchou nemám, nakupuju nejčastěji s super a hypermarketech. Ale když mám možnost nakoupit ve specializovaném obchodě, nakoupím raději v něm. Preferuji obchody s výběrem "lepších" zdravějších potravin, delikates, bio produktů. Online nakupuju kde mě napadne, kdykoliv během dne 😀

lv
11. pro 2017

Maso, musím vidět, co si beru, takže jedině řezník. Ne že bych nevěřila skladování, čerstvosti - ale chci třeba "kousek vepřového" a vyveru si konkrétní kus kotlety, ze které useknout apod.
Nakupuji celoročně, většinou větší nákupy, těžší věci, co nechci tahat.

kjajule
11. pro 2017

Hned bych online nakupovala,kdyby jste k nám dováželi . A myslim , že Melnik neni az tak male mesto...bohuzel nemam možnost. Jinak nákupy online rozhodne ano. Myslím že je to krok do budoucnosti a za pár let tak budeme nakupovat všichni...ja tedy určitě vemu za vděk jakékoliv nabídce abych nemusela do preplneneho obchodu...

frantisek_kosikcz
11. pro 2017

Musím říct, že právě Košík mě naučil kupovat maso online. Kdyby se náhodou něco nepovedlo, vždycky vím, že se dovolám spravedlnosti 🐙

Budeme se snažit, abychom dokázali zapojit malé regionální dodavatele - budu vážně rád, když pomůžeme někomu, kdo třeba dělá skvělé uzeniny v Opavě a nemá na to, aby se dostal do supermarketu (platí se tam pěkné pálky, což si malý dodavatel nemůže dovolit) a my mu najednou umožníme prodávat pro polovinu národa 🇨🇿

Znáte třeba malé neznámé dodavatele, které byste na Košíku rády viděly?

asus
11. pro 2017

Já sem šťastná za tuto službu používám už hodně dlouho😉začala jsem s obchodem potraviny domu který jako jediný rozvazel domu,po té začalo tesco s tím se byla také spokojena je mě vadilo ze sěuselo objednávat den predem😉nu a dále byl kolonial a Kosík a rohlik😉a tuto službu užívám často protože dovezou i během dne objednány nákup 👍,sem rám se vloudí chyba ale rychle napravují.Nebojim se nakupovat nic vše je čerstvé a dobre 👏,ušetří mě ti spousty času a útrap nakupování v obchode stání front a nošení tašek 👍dekuji za tuto službu a jen tak dal👍🌺

katka_kosikcz
autor
11. pro 2017

@ladyhacek Myslíte si, že je to jen o první zkušenosti? Například pokud by měl český človíček možnost vyzkoušet například maso nakoupit zdarma online, překoná své bariery a predsudky?

katka_kosikcz
autor
11. pro 2017

@journals @ladyhacek
Děkuji za odpověď. Jste pro nás ukázkový případ. Zakládáme si na tom, že na rozdál od velkých hypermarketů nabízíme právě produkci z malých farem a od malých dodavatelů, lteří se právě do řetězců nemají šanci dostat. Zajímalo by mne, jestli tohle vlastně naši zákazníci ví?

katka_kosikcz
autor
11. pro 2017

@lv Ic, co by vás přesvědčilo vyzkoušet například bio nebi farmářské maso nakoupit online? V čem je vězí ta největší obava?

journals
11. pro 2017

@katka_kosikcz Projížděla jsem cca hodinu zpátky Vaší nabídku (vtipné je, že zcela nezávisle na tomto fóru a příspěvcích) a všimla jsem si toho 😉 zkušenost s vámi zatím nemám, ale dostala se mi do rukou i nějaká slevová poukázka, tak určitě vyzkouším. Váš sortiment se mi líbí!

ladyhacek
11. pro 2017

@katka_kosikcz to nevím my ne. My nejraději maso v našem řeznictví. Manžel je chce vždy vidět 🙂. Ale věřím že spousta Čechů na slovo zdarma slyší 🙂

katka_kosikcz
autor
11. pro 2017

@frantisek_kosikcz
Mimochodem Františku, pamatuješ, kolik sil nás stálo najít například pravidelné dodávky pečiva ve městech na Moravě? A opravdický ostravský loupák je teprve oříšek!

Za tipy nejen na maso, ale jakékoli další malé dodavatele budeme rádi. Sami jsme na velkém trhu potravin menší rybka, a tak chceme ostatní malé rybky podporovat 🙂 🇨🇿👏

katka_kosikcz
autor
11. pro 2017

@ladyhacek
A můžeme být straaaašně zvědaví a zjistit, kdo je váš milovaný řezník? Třeba ho k nám naverbujeme 😇

frantisek_kosikcz
11. pro 2017

To by mě vlastně taky zajímalo. 👦
Jestli tu je ještě někdo, kdo nemá s online nákupy zkušenost, zkuste napsat, co by vás (samozřejmě pokud k vám některá ze služeb zaváží) inspirovalo, abyste nákup vyzkoušeli. 🛒

lv
11. pro 2017

@katka_kosikcz není to obava, ale spíš inspirace - jdu pro "nějaké maso" na vaření - a uvidím kus hezké kotlety, nebo taky kližku na guláš 🙂

lv
11. pro 2017

@katka_kosikcz a masnu mám cestou do školky, takže není problém se tam zastavit třeba denně.

olga_
11. pro 2017

@katka_kosikcz My nakupujeme on-line pouze na Košíku a odvážila jsem se k tomu díky dobrým referencím právě z Modrého koníka.
Nakupujeme takto hlavně při návratu z cest u rodičů, z dovolených, studijních cest, kdy jsme třeba pryč celý měsíc. Naplánuju si nákup dopředu a na čas, abychom ho měli doma pár hodin po příjezdu. Také takto nakupujeme, když jsme nemocní, když je to všechno nějak hektické.
Obecně se nebojím nakoupit nic. Věřím kvalitě, na kterou je podle mě při provozování on-line obchodu s potravina potřeba klást mnohem větší důraz. Když se v supermarketu prohrábnu zeleninou, tak nahnilý kus odhodím, nebo předám prodavači, kdyby se mi takto opakovaně/pravidelně dostal do rukou z Košíku, otrávilo by mě to třeba natolik, že bych se tam už prostě nevrátila.
A při jakémkoli problému byl Košík vstřícný - chybějící zboží, nahnilý citrón, nakřáplá vajíčka - všechno vyřešeno během pár minut a refundováno na účet.
Jen mi pán na informacích doporučoval překontrolovat zboží vždy při převzetí, ale to teda podle mě není absolutně realizovatelné: řidit by tam se mnou a např. řvoucím dítětem strávil třeba půl hodinu a to by se mu ten rozvoz asi nedařilo realizovat na čas. Proto myslím, že je i pro Košík levnější a výhodnější řešení kontrolovat při expedici a důvěřovat si se zákazníkem.

Jo a co mě teda trochu irituje, je množství obalového materiálu - tašky, pytlíky apod. Využíváme na tříděný odpad, ale ty igelity bych klidně oželela...

luca16
11. pro 2017

V Jihlavě moc online obchodů co se týče jídla není, takže ho nakupujeme v kamenných obchodem. Kdyby tu ale taková možnost byla, věřím, že jsme dost šílení na to, abychom ho kupovali přes internet🙂 Večer až uspíme děti jsme schopni sednout k internetu a koupit téměř cokoliv. Naposledy to byl všechno vybavení z oblasti nábytku do obýváku. Koupili jsme jen podle vzhledu. Žádné recenze na obchod nebyly, ale nám se líbil, tak jsme to riskli. Závěr. Měli jsme štěstí. Nelitujeme, ba naopak. Takový úžasný masivní a stylový nábytek bychom v žádném kamenném obchodě nekoupili. Vánoční dárky taky nakupujeme přes internet tj. hračky, knížky i spotřebí zboží.

ladyhacek
11. pro 2017

@katka_kosikcz maso Třebovle, ale nejde jen ó maso, ale ó přístup prodavaček. Chodíme tam moc rádi . Něco online nákup nenahradi. Vždy tam koupíme i něco jiného než potřebujeme nebo jsme chtěli 🙂. Zrovna tak ráda nekupuji sypané čaje u nás v cajence. Ta vůně je nenahraditelná. Ta atmosféra... Jinak přes půlku vánočních dárků máme online.

ladyhacek
11. pro 2017

@katka_kosikcz koukám, že dovazite i k nám na vesnici. To je milé! A ryby? Super!

kuliseks
11. pro 2017

Urcite to vyzkousim. Neridim a bydlim na male vesnici, takze nakupy online jsou pro me jedinou schudnou variantou 🙂

makynaeliska
11. pro 2017

Ja bych to vyuzivala fakt hojne,asi krom masa ,to tady mame taky super reznictvi chodim tam uz leta ,jinak bych asi objednavala fakt vsechno,pro me je chozeni pro bezny veci fakt zatrest 🤦‍♀️

stuplakova
11. pro 2017

@katka_kosikcz Potraviny celkově nakupujeme v obchodě, často se mi stává, že narazím na výrazné slevy, které bych bez návštěvy obchodu ani neobjevila. Ale muž rád nakupuje elektroniku přes internet, i hračky nakupujeme přes internet a některé věci objednáváme přes zahraniční obchody. Ale pokud bude dobrá služba i na potraviny balené, tak rádi využijeme i na toto 🙂.

lenoulinkaa
11. pro 2017

@katka_kosikcz já bych za on-line nákup byla ráda. Ale bohužel nemáme pokrytí pro zavoz. Bylo by fajn si naklikat do košíku a nechat si to dovézt, protože na vesnici nemame obchod a tahat se s nákupem cestou z práce není úplně komfortní. Třeba konkurenční se kterým mají zkušenosti známé, tak říkají, že ovoce zelenina a maso v pořádku. Takže já bych se nebala objednávat. Možná se v budoucnu postesti a budeme moct taky tyto služby vyuzivat.

bacika
12. pro 2017

@katka_kosikcz Já bych klidně nakupovala on-line, ale některé společnosti rozvážejí jen v Praze nebo Brně a přitom by to podle mě spíše využili lidé co nemají obchod hned pod nosem.

katka_kosikcz
autor
12. pro 2017

Vnímám, že největším strachem / nejcitlivější položkou je maso. Znamená to, že je pro vás maso natolik citlivé, že i kdybychom přidali vaše oblíbené řezníky, budete preferovat nákup osobně místo online?

Znamená nákup masa v kamenném obchodě to, že i ostatní nákupy pak odbavítě někdě cestou? Nebo zbytek (ovoce, pečivo, mléčné, plenky..) pořídíte bez váhání u nás? 🙂

aneta33
12. pro 2017

Nakupovala bych ráda, ale k nám nikdo nedováží. Přitom bych byla ochotná si zaplatit dopravu a to i víc, než kolik si účtujete. Klidně 100-200,- bych za přivezení dala.

petra_pf
12. pro 2017

Jedna z výhod, že žiji ve městě je, že když člověk je sám, nemocný, nemá auto, tak mu vše "dorazí" až do domu. Zatím jsem na RD, zavážku jsem párkrát zkoušela, je to super, ale převažuje u mě osobní nákup (protože mám spoustu čas a beru to jako zdravotní procházku),....ale až budu chodit do práce, myslím, že min. 1x týdně služeb využiji.

mlynkova85
12. pro 2017

Já nakupuji online vše kromě potravin. Jednou jsem zkusila objednat oříšky v čokoládě a nevyplatilo se mi to. 8080 Kč vyhozenych protože přišla jedna koule. Jinak pečivo kupuji v pekárně a maso v našem řeznictví. Vím že to je místní a kvalitní. Jinak ostatní potraviny ve velkých řetězcích jako je penny, lidl, Kaufland. Ale už se hrozně těším až místní škola otevře prodejnu i pro veřejnost a budu si moct koupit veškeré mléčné výrobky od studentů.

dzogobela
13. pro 2017

Online nakupuju hlavne darky, zvlast, co mam dite. Prece jen, nejake dlouhe brouzdani po nakupech neni mozne 🙂 Ale jidlo kupuju normalne v kramech, mela jsem rada Globus, ale ted ho mame dal, takze chodime spis do supermarketu v okoli. A uprimne, ja dokazu pochopit, ze jsou aituace, kdy si clovek nemuze dojit na nakup, ale stale nakupovani potravin online moc nechapu... Tady u nas je v baraku bydli pani... Dle meho chodi celkem normalne, jen je obezni... Jezdi furt taxikem az k domu, pak tu vykuruje vsechny pod okny a jidlo ji snad kazdy den vozi kosik.cz, rohlik.cz, tesco... Na stridacku. Ekologicke mi to opravdu neprijde ani trochu. A diky ni jsem na tyhle sluzby trochu alergicka 😀