Dr. Max duch, test z dm negativní. Máte stejnou zkušenost?
Krásný víkend.
Jsem cca 9DPO možná i 10. Nevím kdy přesně byla ovulace. Dnes ráno jsem si udělala test dr. Max a duch tam byl opravdu slabounky ale i kamarádka ho viděla 😊. Jela jsem nakoupit na grilování tak jsem se zastavila v dm pro test ať mám jistotu, pracuji jako pečovatelka tak abych věděla že si mám u některých klientů dát obzvláště pozor. Z dm též citlivost 10 ale negativní provedeny dopoledne. Jinak mám výtok ale není konzistence tvarohu.Dnes bolí bříško jako před ms. Ráda bych věděla zda se někdo taky s tímto testováním setkal a jestli mám naději když jedna značka těhotenství naznačuje a další popírá 🤦♀️😂. Děkuji
Myslím že je na test brzy, testovala bych až po vynechání MS.
@misule777 do lékárny se dostanu nejdříve ve středu. To už bych měla mít ms. Pokud nepřijde sjedu pro test. Teď tu mám už jen ten jeden z dm drogerie 😊. Moc děkuji
@palja mě u všech těhu ukázal test ducha ještě před ms 😂. Ale třeba tentokrát je opravdu brzy. Děkuji
Mně právě ne, jednou jsem měla ducha před ms a bylo z toho biochemické těhotenství. Pokud máte podezření, že jste opravdu těhotná, tak se v práci s těmi klienty moc netahejte. Zkuste testovat obden stejnou značkou testu, z ranní moči. Držím palce, ať máte testy pozitivní 💞🍀
@palja děkuji moc ❤️
Moc držím palce ❤
@misule777 děkuji ❤️ napíšu sem do toho vlákna jak to se mnou vypadá. Manžel říká že se mi asi zvětšila trochu prsa ale jistý si taky není 😂.. Prej mám Teda větší břicho.. No to mám vždy před ms ale ta má přijít cca 26 nebo 27. 😉. Tobě přeji vše dobré ať se o miminko snažíte nebo jsi už maminkou ❤️
Tak třeba z toho opravdu něco bude když to poznal i chlap 😂 my se zatím snažíme, loni v prosinci jsem měla mimoděložní 😒 ale u toho mimoděložního to na mě zase poznal kamarád. Prej že se mi zvětšili nějak prsa, že jsem určitě v tom 😂😂 Děkuju! ❤