icon

Je možné otěhotnět po dvou letech snažení?

neznamaa
12. čer 2025

Dobrý den, po dlouhodobých komplikacích se s manželem snažíme o dítě, cca 2 roky. Tento měsíc jsme se mohli nejspíš trefit do ovulace, dokonce jsem měla takový táhlý hlen s příměsí- opravdu jen malinko krve, spíš to bylo zašpinění.
Den před tím a po tomto hlenu (10 a 12 den cyklu) byl sex.
Asi 7 dní po ovulaci jsem měla bílý krémovitý hlen, který moc nemývám, spíš vůbec.
Navíc jsem začala pociťovat svědění, ale pouze z venku. Objednala jsem se tedy k lékaři a on mi dal mast a léky, léky jsem zatím nevzala, jelikož jsem se bála, abych třeba něco neuspěchala. Zkrz nižší sliznici mi také dal 1-0-1 estrofem a 1-0-1 gynprodyl, ať trochu rozhýbeme vaječníky před ms, aby ms byla silnější, mívám ji asi 2 dny, jeden den normální a druhý den špinění.
No a já to nevydržela a dneska mám 6 dní do plánované ms a cítím se prostě jinak, tak jsem se i kvůli lékům, které by se rozhodně neměli brát v těhu otestovala.
Vyšlo toto, myslíte, že je ti ryska nebo duch, na fotce je opravdu špatně vidět a furt si říkám, že skoro týden do ms je hodně. Manzel mi tvrdí, že něco vidí. V nádobce jsem test neměla dlouho, takže by neměl být znehodnocený. Testy jsou dva, ne jeden, použila jsem oba dva v krabičce. Nevím zda počkat a testnout znovu a nebo jestli to nic není a brát léky. Kdybych byla těhotná, nevadí ten estrofem z kraje těhotenství? Po dvou letech a tolika ZP si nedělám naděje.
Děkuji za odpovědi.

Je možné otěhotnět po dvou letech snažení?Je možné otěhotnět po dvou letech snažení?
Strana
z2
dominika963852
12. čer 2025

@neznamaa 👻 je tam . Uvidíš,jak se to bude vyvíjet dál. 🍀

neznamaa
autor
12. čer 2025
@dominika963852

@neznamaa 👻 je tam . Uvidíš,jak se to bude vyvíjet dál. 🍀