Krvácení v době ovulace. Stává se to, i když beru HA?

puntiik
15. led 2015

ahoj, chci se zeptat, beru antinu, minulý měsíc jsem měla v době ,,ovulace,, silné bolesti levého vaječníku a v podbřišku a krvácení střídavě s výtokem asi 4-5 dnů. doktorka mě vyšetřila a že je všechno v pořádku(mimochodem o ovulaci neřekla asni půl slova). nic víc mi neřekla. pak mi moje obvoďačka řekla že se to v době ovulace může stát, ale stává se to i když beru antikoncepci?....nikdy se mi to nestávalo a teď se mi to stalo dva měsíce po sobě....

nowe
23. led 2015

@puntiik ahojik, me se to stavalo taky, furt sem spinila jen asi tyden v mesici to bylo ok. Takze uplne naopak. Na gynde mi zkousel vsechno mozne, zmena prasku. Menil mi je asi 4x, pak mi zkousel antibiotika. A stejne nic....

lucina90
24. led 2015

@puntiik když bereš HA tak ovulaci nemáš. Proto ten týden při vysazení jsi i tak chráněná a nastává řízená ms