Ovu test z ranní moči - jak to vyhodnotit?

lokev
31. črc 2018

Ahoj všem, jsem tu nováček 🙂 včera večer jsme se s přítelem milovali a dnes ráno jsem si zkusila ovu test, hned z první ranní moči (až pak jsem zjistila, že se to dělat nemá)a byl pozitivní, obě čárky stejně silné (14 den od 1 mrchy) jsem . Je možné tedy, že bude probíhat ovulace? S přítelem už se snažíme skoro 2 roky.
Děkuji moc za odpověď.
B.

jaaaninda
31. črc 2018

Při pozitivním testu dochází k ovulaci za 24-48 hodin. Takže dle testu k ovulaci dojde, ale jestli opravdu folikul praskne a bude v něm vajíčko už test neřekne. Řešíte to už s gynekologem? Dělal hormonální profil, folikumetrii?

lokev
autor
31. črc 2018

Ahoj Jaaanindo, ne ještě jsme to s gynekologem neřešili, jsem tam objednaná na říjen a pak až to budu řešit, hlavně sebe jestli jsem v pořádku a pak tam poženu přítele. Takže ještě nám dávám naději.

jaaaninda
31. črc 2018

Přeju hodně štěstí 🙂 jinak chlapa posílají většinou na vyšetření první, je to rychlejší a jednodušší 😉 tobě na začátek udělají nejspíš ten profil a budou sledovat jak roste folikul a jestli prasknul.. a ještě bych to dneska pojistila 🙂

lokev
autor
31. črc 2018

Dneska to asi nestihneme, přítel dorazí až pozdě v noci z práce... ale snad ho překecám ráno 🙂 Když doktorka řekne, ať maže chlap na spermiogram, tak ho tam rovnou pošlu 🙂. Mám z toho ale strach, snad bude vše v pohodě.

lokev
autor
31. črc 2018

Ještě jen dotaz, nevadí že test byl dělaný z ranní moči? Proč se vlastně z ranní moči nebere i když je pozitivní ?

jaaaninda
31. črc 2018