Ovulace - dotaz. Může být v jiný den než v polovině cyklu?

kuliocko2
7. pro 2020

Ahojte,

ve sledování ovulace jsem celkem nováček, ale zajímá mě jedna věc - mohu mít ovulaci v jiný den než v polovině cyklu? Většinou mám cyklus kolem 27-30 dnů. Dneska bych podle aplikace měla mít ovulaci, ale doktor mi ji nepotvrdil (byla jsem na pravidelné roční kontrole) a již ráno jsem měla takový ten bělavý výtok, co bývá asi po konci ovulace. Takový ten průhledný táhlý "výtok" podobný bílku jsem měla 5./6.12. Což by znamenalo, že jsem měla ovulaci 12. nebo 13. den cyklu. Je to v pořádku?

Ještě jsem si však dělala ovulační test 3.12. a 4.12., byly oba negativní.

michaelarousova
7. pro 2020

@kuliocko2 ano ovulace muze prijit i jindy...ty aplikace a kalendare jsou jen orientacni☺️ Ja mam cykly vetsinou 27-28 a obulku 13-14 ale tento mesic treba prisla driv☺️

inah91
7. pro 2020

@kuliocko2 ovulace nebývá v půlce cyklu, resp. nemusí vůbec být - protože to by znamenalo, že někdo s cykly 40 dní by měl ovulaci 20den - a tím pádem 20 dní luteální fází....což takhle není..... ovulace bývá cca 12-16 dní PŘED menstruací... tzn, v cyklu 24 denním bude cca 10 den, v cyklu 40 denním bude cca 26den..... ale nejlepší je měřit bt + dělat ovu testy a poznat sama své tělo - a to nebude trvat měsíc, ale déle 🙂 Držím palce 🙂

lachtanice86
7. pro 2020

@kuliocko2 jiste ze muze byt ovulace kdykoli jindy

kuliocko2
autor
7. pro 2020

@inah91 Děkuju 🙂 Bohužel s ovulačními testy zatím nemám dobrou zkušenost. Často mi vychází negativně, i v tom "oknu" 5 plodných dnů. Nevím, jestli je dělám špatně nebo co. Bazální teplotu jsem ještě nezačala měřit, ale kvůli těm negativním testům asi začnu.

katule1990
7. pro 2020