Ovulace z grafu. Opravdu proběhla?
Ne. Taky mi to aplikace blbě vyznačovala, ale já k tomu dělala ovu testy, takže sem věděla, kdy ovu proběhla. Teploty před ovu jsem měla jak Ty 36,0-36,3, po ovu stoupla na 36,6-36,8. V těhotenství se teplota držela na těch 36,8 😉
Taky nejsem odborník, ale pokud máš pravidelný cyklus 28 dní, tak to vypadá na anovulační cyklus.....není tam vzestup teploty po ovulaci
@mavik5 takhle těžko říct, uvidíš jak bude teplota vypadal dál. Bazalni teplota je super, ale ovulaci poznáš až s odstupem 🙂 držím palce.
@lilian2111 děkuji, mě zarazilo těch 36,4 protože vždy v den ovu jsem měla 36,6-36,7 nikdy min a pak mi to hoplo na 37,1-37,3 a tento cyklus jsou ty teploty úplně jiné než v předchozích měsících 🙈😄
@mavik5 To se klidně může stát, neboj. Záleží pak na výsledný křivce jak vypadá 🙂 zatím tam pokles je, co by mohl být ovulace, ale chce to fakt počkat to ty teploty udělají dál 🙂
@lilian2111 jasně, snad se to nějak vyvine. Už se snažíme přes rok tak kéž by to už klaplo 🙂 děkuji za odpovědi ☺️
@lilian2111 fakt divné, nikdy mi to tak neskakalo, buď jsem to měla v jedné lajně což byl jasný anovulak, nebo to vyskočilo výrazně. :( A teď tohle
@mavik5 nemusí to být anovulák, jen asi ovulka bude později 🤔 poznáš ji na sobě pocitově? Nechceš zkusit dělat ovulační testy?
@lilian2111 já mám ovulační testy vždy jen s duchem ikdyz ovulku mám, takže mi nic moc neukazou. Podle teploty to bylo zatím vždy nej. Ale 3 dny mě bolelo v podbřišku jemně dneska už ne. Navíc jsem měla i dnes mám ten bilkovity plodný hlen tak i podle toho to sleduji. Jsem z toho tento cyklus fakt jelen. 😃