Vysoká sliznice.

hapajo
23. led 2020

Ahoj všem,
Akorát jsem odešla od své lékařky a jsem taková nesvá.
Před 14dny jsem byla na roční prohlídce a říkala, že je "možné", že mám polyp a že by ráda udělala kontrolní utz.
Objednala jsem se na dnešek, kdy už je i po ovulaci atd.

Ovulovala jsem minulý víkend a proběhlo vše, co má 🙂.

Dneska jsem si lehla a doktorka říká - máte strašně vysokou sliznici, kdy jste měla periodu (tak jsem jí to řekla). Další otázka byla,zda mám silné krvácení - to jsem jí řekla, že ne. Opravdu si nemyslím, že je to nějak silné, ale copak já vím, co je pro lékaře silné ;)? Ani bolesti už nemívam.

Tak mě napadlo ji říct, že se snažíme a že teda naprosto chápu, že nepůjde vůbec nic poznat ještě, ale jestli to nemůže být třeba těhotenství. Řekla, že zcela jistě...

Teď k mému dotazu - opravdu by byla sliznice cca 11mm vysoká 5 den po potencionálnim oplodnění? Nebo to bude spise nějaký jiný problém s tou sliznici?

Ještě v autě jsem se ptala pana Googla, ale ten na mě plive odpovědi, které moc nechci vidět a všechny konci operací.

Děkuji všem předem za reakce - poprvé se snažíme velmi aktivně a já prostě nevím, co čekat nebo ani na co se doktorky ptát.

Krásný zbytek dne všem

12misulkq
23. led 2020

Ahoj já osobně měla teď sliznici 12 mm a byla sem 4+4 ale každá to máme jinak nevím tedy co je správně a co ne ale to jen tak pro představu jak to mám já 🙂

hapajo
autor
24. led 2020

@12misulkq přesně, prostě počkám 10dni a uvidím, co to vlastně je 🙂. A mimochodem - moc gratuluji ;)

dendasubaristka
24. led 2020

Ahoj tady to přesně jsem řešila asi 3-4 měsíce zpět :D byla jsem na gynde se zpožděním ms a ona mi řekla že mám krásne vysokou sliznici. Já nevěděla co to značí,tak jsem se koukala a psala tady a buď to je že můžu být těhotná nebo to dostanu. No a nakonec jsem to dostala. Takže prostě musíš počkat.

hapajo
autor
24. led 2020

@dendasubaristka počkám 🙂. Mě spíše zajímalo, jestli někdo ví, zda by to fakt bylo tak vysoké takhle brzo 🙂.