Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zmatená mysl po vysazení antikoncepce

lilinkova
12. čer 2017

Ahoj holky hledala jsem rady po netu ale nějak jsem se nedopátrala. Vysadila jsem HA a posledních par dni me trápí hrozne zmatení, ne rozeznam sen od reality. Vždycky jsem měla takové nesmyslné sny ale nyní mam úplně živě a reálné, treba ze neco o miminku vypravim kolegyni a pak sedím v praci a přemýšlím jestli to byl sen nebo se to fakt stalo.. Jsem úplně rozhozena a už jsem měla několik stavu ze jsem opravdu intenzivně premyšlela jestli se to stalo, nebo se mi to jen zdálo ... Nedokázali by jste mi poradit co to způsobuje a jak si pomoci ? Přijdu si jak s výpadkem paměti po kocovině... Přejde to, měla jste to některá? Nechci hned plášit po doktorech .. Asi to bude tím vysazenim ze ... Děkuji

leg
13. čer 2017

Ahoj, zkus třeba pít meduňku na zklidnění mysli a vynech kávu, černý čaj a kolové nápoje. Každý organismus reaguje jinak na hormonální změnu. Netvrdím, že tyto změny jsou jen HA, ale do 3 měsíců po vysazení bys podle mě měla být v pohodě. Pokud ne, zkusila bych lékaře.

luj89
13. čer 2017

@lilinkova ahoj, tak tohle ja mam bezne cely zivot 😀. Nevim jestli to muze souviset s HA... Ale vim, ze kdyz se bere HA, telo trpi nedostatkem vit. rady B, coz se muze projevit az po vysazeni. Ja treba po vysazeni brala listovku a pyridoxin. Listovku kvuli planovanemu mimi (ma se brat i pul roku pred otehotnenim) a pyridoxin na prodlouzeni lutealni faze.