icon

Je možné, že jsem těhotná přes negativní test?

lenule411
14. bře 2026

Dobrý večer, minulý teden, jsem měla podle lékaře implantační krvácení týden před menstruací. A ta se nedostavila už pět dní. Ale testy stále negativní. Lékař mi řekl že je na pozitivní test ještě brzy. V podbřišku trochu píchá a bříško mám nafouklé. Teď v Úterý jdu na ultrazvuk. Myslíte že je možné ze se těhotenství povedlo? Nebo raději nic neočekávat. Ale hrozně bych si to přála. Děkuji za odpověď.🙏😇

ina10
14. bře 2026

@lenule411 Já neměla menses 7 dni a test také negativní a bylo tedy zpoždění. Těhotenství se pak povedlo později. Nezoufej a určitě se to povede, pokud už se to tedy nepovedlo teď, ještě bych s dalším testováním počkala.

lauri001
14. bře 2026

Dobry den , dělala jsem si dnes test nevim zda tohle duh ci ryska nikdy jsem nemela falešný test ale ta čárka tam byla jeste dřív než kontrolní jsme dnes druhý den po očekávané ms

lenule411
autor
15. bře 2026
@ina10

@lenule411 Já neměla menses 7 dni a test také negativní a bylo tedy zpoždění. Těhotenství se pak povedlo později. Nezoufej a určitě se to povede, pokud už se to tedy nepovedlo teď, ještě bych s dalším testováním počkala.

@ina10 Moc děkuji, v Úterý jsem objednaná u lékaře, podle ultrazvuku uvidíme. Ale prý je možnost že i tak je to brzy. Doufám v zázrak. 🙂

vlasta1981
15. bře 2026

@lenule411 já měla první pídí čárku až 9 den po vynechání a na účtu byla malá tečka vidět až 6 tt

lenule411
autor
15. bře 2026
@vlasta1981

@lenule411 já měla první pídí čárku až 9 den po vynechání a na účtu byla malá tečka vidět až 6 tt

@vlasta1981
@vlasta1981 Zítra to bude 8 dní spozdění, v úterý jsem objedná u meho gynekologa. Sám mi řekl že na test je ještě brzy a ať teď odpočívám. Že uvidíme podle ultrazvuku. Oba s přítelem si to přejeme. Spíš je to divný pocit že všechny testy negativní. Přitom už dva dny citim takové tlaky v podbřišku. Jako bych to měla dostat a nic. Tak prosím držte palce ať se nám to podaří.😇🙏🙂

lencaa11