Jak dlouho už jste doma s dětmi?
Maminky zdravím....chci se zeptat,jak dlouho jste už doma s dětmi? Nee,že bych měla málo práce... Tři děti,velký dům,studují VS.... Bydlíme na samotě.... Poslední dobou mi trochu "hrabe" 🙂)) Jsem doma 8 let skoro.... Děkuji za připomínky...
Ja jsem doma zatim jenom 2,5 roku a obcas uz mi taky hrabe. Od zari zacinam studovat VS a hrozne se na to tesim, hlavne ze prijdu zase mezi "normalni" lidi 😀 Planuji zustat doma, nez dodelam tu skolu, coz je jeste 5 let. Chteli bychom jeste treti ditko, ale ted s tou skolou uplne nevim, jak si to naplanovat 🙂
@babanci mne je doma taky právě dobře.... Jsem mateřský typ,nebo domácí typ nebo jak to napsat... V klidu si studuju,do civilizace si taky jedu kdy chci... Zavodim na kole,běhám.... Manžel mne pusti na trénink,přijdu i na jiné myšlenky....vlastně pohoda...Asi mám jen nějakou osobní mikro krizi 😀 Premyslim,zda si nevzít měsíčně jednu,dvě služby v nemocnici,pro zpestření... Po mé práci je mi smutno...8 let v kuse je asi dost no...
já jsem doma už 3 roky a musím říct že už mo z toho hrabe kvalitně už sem i říkala manželovi jestli nechce zůstat on s dětma a já bych šla do práce 🙂
6 let. Dvě děti,mladsimu jsou 4 a čtvrt. Nejvyšší čas jít do pracovního procesu. Bohužel se zatím nedaří.
Kdybych nepotřebovala nějaké finanční prostředky, byla bych doma napořád. Děti mám už velké,mám dvě vnučky,užívala bych si je,šila na ně, pekla jim sušenky... strašně ráda dělám doma. Nenávidím vstávání na budík.😀
Byla jsem doma se dvěma dětmi brzy po sobě, celkem čtyři roky. Do práce jsem šla, když mladšímu byly dva roky. Doma už jsem si přišla jako děvečka pro všechno. Chlap pracuje z domova, takže denně nákupy, vaření -žádný blafy, péče o domácnost a dvě batolata a jeden den jako druhej. .. čtyři roky až až. V práci si připadám konečně zase jako užitečnej člověk. A je potřeba se taky na ty děti těšit.