icon

Sociální dávky - máte zkušenosti?

1veronika111
21. led 2017

Zdravím , i když téma je zcela zavádějící , chtěla jsem jen "nalákat" pozornost. Jde o to , že jsem v těžké situaci. Abych ji trošku upřesnila , prostě problémy s přítelem ( po skoro 6ti letech , jsem přišla na to jaký je to kopejtko - nechci být sprostá..) , mám 6 tiletou holčičku , není jeho. Bohužel tedy rozchod , nemám kam jít tudíž řešíme aktuálně nejrealističtější možnost azyl .Od září 2016 pracuji jako prodavačka v Penny marketu , teď když bych dala výpověď. I kdyby třeba na dohodu , protože mám výpovědní lhůtu ( aa sakra na to jsem nemyslela) , po té to tedy půjde odejít třeba k určitému datu? Třeba v pondělí dojdu podat výpověď , s tím že chci prostě skončit , půjde to?
Poté také po výše odpracovane dobe , vím , že asi nebudu moci brát od Up podporu . Ale dají nám někde nějaký příspěvek? Popřípadě kdy? V únoru bych potenciálně mohla brát výplatu ještě ( cca 8-9 tis) , ten měsíc bychom přežily .ale dál? Omlouvám se , že je to tak moc nepřehledne a zpřehazene , ale jsem z toho hotová. Předem děkuji za rady..

lv
21. led 2017

Je mi líto, čím si procházíš. S tou výpovědí, firna ti může vyjít vstříc a dát k určitému datu, ale taky může trvat na 2 měsíční výpovědní lhůtě, která začne 1.následujícího měsíce.
Dávky moc nevím, bohužel. Asi přídavek na dítě, na bydlení, hmotná nouze, zjisti na sociálce.
Co alimenty?

anetka1701
21. led 2017

No, pokud dáš výpověd, tak na pracáku dostaneš 40% platu... Půjdeš na pracák s papírem a tam je důvod odchodu vyplněnej... Proč chceš dát výpověd? V práci bude každopádně víc peněz...

1veronika111
autor
21. led 2017

Protože půjdeme na azyl , cca 40 km od nynější práce .. Je jasné , že po čase si nějakou práci najdu , ale jde mi hlavně o to ,abychom v březnu měli z čeho zaplatit " nájem" v azylu . Za únor a zbytek ledna to dám z výplaty , ale jak dál? Jsem hotová , bohužel alimenty také nepřipadají v úvahu , otec není uveden v RL z vážnych důvodů.

anetka1701