• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jak jste se cítily po vyvolávací injekci?

9. listopadu 2016 
@lucie.krajcarova právě že se snažíme, ale tady v Irsku se to moc neřeší...
9. kvě 2011 v 01:07  • Odpověz  • To se mi líbí
@veroussek aha tak to trochu znám, moje sestra tam taky žije. tak držím palce. mně to dnes dorazilo :slight_smile:
9. kvě 2011 v 08:40  • Odpověz  • To se mi líbí
@lucie.krajcarova a kde přesně žije? já teď čekám co bude, už od pátku mě pobolívá břicho, ale nějak se v tom nevyznám, jestli to je ovulka nebo co se děje...
9. kvě 2011 v 08:59  • Odpověz  • To se mi líbí
@veroussek ségra bydlí kousek od Corku, a ty?
9. kvě 2011 v 09:30  • Odpověz  • To se mi líbí
@lucie.krajcarova my jsme v Limericku, to je asi 100 km od Corku...
10. kvě 2011 v 09:33  • Odpověz  • To se mi líbí
Dobry den ctela bych se zeptat.dnes jsem byla na vyvolavacce a vecer si dala tehotenskej test byl 2x pozitivni je mozne ze na to ma vyvolavacka vliv?ze nejsem tehotna a ta vyvolavacka na tehotenskej test mela vliv dekuji za odpoved na muj email co nejdrive dekuji .email: vercaruzi@seznam.cz
13. čer 2011 ve 21:33  • Odpověz  • To se mi líbí
@vercaruzi1 Já osobně si myslim, že vyvolávačku nemá na těhu test vliv, ten zjišťuje hladinu HCG a tu vyvolávačka nevyvolává...
13. čer 2011 ve 21:36  • Odpověz  • To se mi líbí
ahojky holky, snazim se oprasit stare tema...... jsem dnes 12 den po agolutinu (to byla sliznice vysoka 12mm) a MS stale nikde, (tehotna nejsem) na MS cekam jak na smilovani bozi protoze pak se rozbehne hormonalni priprava na KET
jako na potvoru MS nikde a pritom jsem ji vzdy do 10 dnu dostala..... jeste asi 2 dny pockam a pak si na ni zajdu znovu nebo co....
17. říj 2011 ve 13:07  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahojky,chtěla jsem se zeptat zda tu nemá někdo zkušenost z injekci vyvolavačkou v září jsem měla pichlou vyvolavačku a 12 září jsem je dostala a 20 mi zkončily ted je nový měsic a ja je opet dostala je 6 řijna je vše vporadku ?. nemužu byt těhotná ?.Děkuji předem za odpoved
6. říj 2012 v 11:50  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj holky,

já měla menses naposledy 31.12.2012, před 11 dny mi píchli Agolutin, menses přišla dnes, ale tedy se šílenýma bolestma břicha, nevím jestli je to z té injekce nebo že jsem skoro 2 měsíce nemenstruovala, ale ta bolest je opravdu příšerná.
22. únor 2013 v 10:59  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj Maminky :slight_smile:

Mohu Vás oslovit v souvislosti s Agolutinem a naší Wiki knihovničkou Modrého koníka, kam si vedle základních informací o kočárcích píšeme i zkušenosti s nimi? :slight_smile:

Jde o to napsat svou vlastní zkušenost s Agolutinem zde: http://www.modrykonik.cz/agolutin/ , kterou tak určitě pomůžete ostatním maminkám, snažilkám, těhulkám, které mají dotazy ohledně názorů, zkušeností apod. Zabere to minutku a pomůže drtivé většině žen...

Děkuji Vám a přeji krásný den! :slight_smile:
Janča
10. říj 2013 v 09:09  • Odpověz  • To se mi líbí
zdravím, mám dotaz v pondělí jsem byla na vyvolávačce s tím že jsem ještě nezažila aby mi bylo na zvracení a opuchali mi prsty na rukou :frowning2: u dr mi těhu vyloučila i když jen ultrazvukem, krev mi nebrala a test jsem měla negativní. Nemá někdo s tímhle zkušenosti?
22. dub 2015 v 18:28  • Odpověz  • To se mi líbí
@pavlinka3 ahojky,vim,ze je to od tebe uz dost stary prispevek,ale muzu se zeptat,to ze si byla 4x na vyvolavacce znamena,ze si to po prvni, druhe ani treti injekci nedostala?Ja jsem minuly tyden byla na druhe injekci a stale nic,uz jsem docela zoufala...
27. říj v 08:03  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahojky holky.Chci jse zeptat byla sem u lekare ze mam deset dni spozdeni.Udelal mi krevni testy a vysli negativni.Ale rekl mi ze mam zvetsenou delohu a flicek vydel na ultrazvuku.za tyden jsem sla ny vyvolavacku na Ms a 10dn jsem to dostala.Tak jsem sla k lekari kdyz me to skoncilo a testy negativni ale zvetsenej delozni cipek. Delala jsem jsi 4 testy.Muzu byt tehotna.Mam zeleznou chut v ustech a obcas je m blbe.Dekuji moc za odpovet
3. lis ve 20:28  • Odpověz  • To se mi líbí
Zdravím :slight_smile: Chtěla jsem se zeptat na nějaké zkušenosti s vyvolávací injekci. Včera jsem jednu dostala a pár hodin n to mi bylo dost špatně, ale teď už je zase všechno v poradku. Injekcí jsem dostala z toho důvodu, ze mě čeká IVF a abych mohla začít se stimulaci vajíček, tak musím nejprve dostat menstruaci. Půl roku jsem brala Vissane, před měsícem jsem ho vysadila a menstruace stále nikde. Vůbec nevím, co mám čekat, tak jsem chtěla požádat o nějaké vaše zkušenosti. :slight_smile: Dekuji
9. lis v 11:48  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek