Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Přítel se za mě stydí.

22. čer 2020

...Tedy spis za moji praci. Pracuji totiz ve fabrice. Hodne me to zklamalo, nevim zda li nebude lepsi se rozejit. Pracuji cestne, poctive a on se stydi. On pracuje jako programator a ted rozjizdi vlastni firmu...

sudylichozrout
22. čer 2020

Pokud tohle neni trolling, tak kopnout pritele do prdele.

meronym
22. čer 2020

A jakym zpusobem se to projevuje?

autor
22. čer 2020

@meronym Nechce me predstavit rodicum a pred prateli rekl, ze pracuji v korporatu. Kdyz jsem se ho na to ptala, proc jim lhal, rekl, at to chapu, nemuze prece rict, ze jsem lopata.
Hodne me to ranilo, druhy den s nim nekomunikuji, nezvedam telefon a neodpovidam na textovky.

sudylichozrout
22. čer 2020

To je dobre pako. Tak mu napis, ze kdyz se za tebe stydi, tak at si polibi pulky. A finito. Co s takovym nabobem?

autor
22. čer 2020

@sudylichozrout Ano, myslim, ze se projevil a takoveho cloveka nepotrebuji. Stydet se za praci... Jako vim, ze nedelam nic obdivuhodnyho, ale take se nevalim doma a nedelam nic necestnyho.

cikitkapb
22. čer 2020

Bych se ho zeptala, jestli by byl radši, kdybys byla zlatokopka. 🤔

balogis
22. čer 2020

Jak dlouho jste spolu ? Asi chvíli že? Pokud se za tebe stydí - ještě k tomu na začátku vztahu kdy mají lidé lítat na obláčku a chtěji celému světu ukázat s kým jsou- tak je to dost smutné a asi bych zdrhla.Prej lopata 🙄🥺idiot

tulikiss
22. čer 2020

nevim co chces slyset... stydi se za tebe, nechce te predstavit rodicum, to asi nebude perspektivni vztah. na co v nem tedy pokracovat.

lv
22. čer 2020

To je zvláštní, můj muž je ve fabrice, leští vyrobky a je údržbář.. V mobterkach, spinavej.. Jsem na nej pyšná, živí nás, já jsem kancelářská krysa a vydělám polovinu co on. Nechce, nemusí, vyprdni se na něj.

autor
22. čer 2020

@balogis Jsme spolu temer rok.

autor
22. čer 2020

@lv Ja myslela, ze tohle kastovani patri minulosti, vidim, ze jsem se pletla.

balogis
22. čer 2020