Špatná výchova mladší sestry. Matka ji rozmazluje.

anniej
5. pro 2019

Ahoj holky, před chvíli jsem četla problém s rodinou a výživou, napadlo mě, že založím diskuzi a poslechnu si vaše názory, popřípadě rady, protože já už fakt kvetu.
Protože pocházím z Číny, rodiče jsou pro nás velká autorita, mají na nás obrovské nároky, co se týče školy a vzdělání celkově, vydělaných peněz a budoucnosti. Těžko se to vysvětluje a chápe, bohužel to tak prostě máme. Moje starší sestra má Mgr titul, já studuju práva, ale otěhotněla jsem, tudíž se mi studium o rok prodlouží. No, nemusím říkat, co bylo za řečí. Tímto jsem chtěla říct, že nás máma (protože táta zdrhnul už v našich plínkovskejch časech) fakt dobře vychovala a navedla na dobrou cestu.
Ale ejhle, v roce 2007 přišla na Svět moje mladší nevlastní ségra, všichni jsme byli šťastní, vše bylo ok, dokud jí neodbylo 9 a máma absolutně zapomněla na zásady výchovy. Vám povím, že rozmazlenějšího jste v životě neviděli... Není úplně fajn takhle o ní mluvit, ale to fakt nejde.