Těhotná v 5. měsíci na rizikovce, nevlastní dcera zlobí

medinka13
5. kvě 2016

Ahoj holky, s partnerem jsme spolu cca rok a z předchozího vztahu má 4 letou dceru (matka je opustila, když byly malé 2 měsíce a od té doby zná jen babičku a tety). Takže malá je typický učebnicový příklad rozmazleného spratka. Musí mít to, co chce a hned. To jsem ihned zatrhla - proč kupovat panenky a jiné hračky minimálně jednou měsíčně, když už těch hraček dle mého názoru má až dost a ani za mák si jich neváží..? Tím se ta její rozmazlenost trochu srazila. Ale její chování, to je úplně jiná kategorie. Kope, kouše, zarývá nehty, absolutně nezná hranice, jídlo mi po prvním soustu nadavuje a zvrací přímo do talíře (přitom jsou to jídla, co ještě nedávno jedla a přidávala si). Do školky i přes mou velkou nevoli ještě nechodí. Prý až v 5. V něčem je dopředu - písmenka známe všechny např, ale v něčem mi přijde na úrovni dvouletých. Babička mi sice pomáhá s hlídáním (cca 2 dny v týdnu), protože pracuji jako účetní na dpp.
Teď jsem v 5.měsíci na rizikovce - začala jsem se předčasně otevírat a mám nařízený klidový režim a nic jiného krom ležení dělat nesmím. Což se s malou, kterou podezřívám s lehké hyperaktivity, prostě nedá. Zvládám uvařit, vyprat, umýt nádobí, vysát a jsem málem na zhroucení. Doma je bordel - spíš chaos, velký chaos - ale na to už nemám sílu, jen ho udržuju ve stavu "dá se to". Samotnou mne to až víc než štve, ale když chlapovi řeknu, ať mi pomůže, tak dostanu odpověď, že je to ženská práce.
Kolikrát chlap příjde domů z práce a začně řvát, že máme doma bordel a že žijeme jak u prasat. Tak si to všechno se slzama v očích vyslechnu a myslím si svoje - nechci se moc hádat před malou. Přijde mi, jakoby si nejvědomoval, že mi hrozí špitál na několik měsíců, i když o tom ví. Jediné, na co se mě večer zeptá, jestli je malá v pohodě, co dělala a tak.