Sploštělá hlavička miminka. Jak hlavičku napravit?

lela82
12. čer 2020

Mam chlapecka 3,5 mesice a bohuzel ma vzadu hrozne splostelou hlavicku... Ze zacatku jsme polohovali, ale pak jsrm nekde cetla, ze uz se nemaji davat na bok, ze maji lezet na zadech. Ale evidentne to byla chyba. Chci se zeptat, do kdy vy jste sve deti polohovali pri spani na boky a jestli nemate tip, jak hlavicku napravit... Prvni tydny ji mel tak krasne kulatou, az je mi z toho do place..dekuji

martt
12. čer 2020

@lela82 Mladší syn měl slehnutou hlavičku na jedne straně poměrně dost. Polohovala jsem na doporučení lékaře cca do 4-5 měsíce, pak to nemělo smysl protože se sám už otáčel.Rehabilitační lékař s kterým jsem to řešila, tak nám doporučoval, cca od toho 4 měsíce davat často na bříško pokud vydrží a je pravda, že syn se pak pretacel sám na břicho a dlouho tam vydržel. Synovi se to srovnali cca do roka. Jinak je jeste možnost helmicky na slezenou hlavičku. Ale tu my jsme tenkrát odmítli.

mariegroth
12. čer 2020

Dite muzes mit na zadech a otocit jen hlavicku. Poloha na zadech je dle studii ta nejbezpecnejsi (az se mimco zacne pretacet tak uz je to jedno)

squezy
12. čer 2020

@lela82 Do roka se hlavička může ještě krásně zakulatit. Klidně ho davej na záda, to je v pořádku, ale hlavičku pokladej vždy na jednu stranu a co spaní, to jiná strana. Já jsem si davala vždy plyšáka k obličeji, abych věděla, že na příští spani má mít hlavičku na druhou stranu.

zuzita15
12. čer 2020

@lela82 ja jsem polohovala na bok do te doby, dokud se dcerka nezacala pretacet sama, cca 4-5m. Byla predcasnatko a polohy na boku jsem se nebala, poradila mi to sestra na nedonoseneckem, dcerka totiz ani nekrkala. Jinak synovec ma slehlou hlavu, jsou mu skoro dva roky a ma ji slehlou porad, akorat mu to zakryly vlasy. Pokud to ma fakt hodne, tak bych se helmicky nebala, za par tydnu bude srovnano. Kamaradka nechala dat synovi a ma krasne kulatou hlavicku, mel to fakt hodne

lela82
autor
12. čer 2020