• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Je tu někdo, kdo by se mnou hubnul?

13. srpna 2016 
já do žádý radikáln diety nejdu. Jako shodila bychasi dost a rychle, jene by se mi to rychle vrátilo. Potřebuju dostat dolů hodně, na shození nějakým posledních 5 kil si myslím to není špatný řešení, ale než s ek tomuhle stavu dohrabu, to bude trvat :slight_smile: Možná v létě máme předběžně domluveno focení s rodinou, tak chvíli před tím, abych byla ještě štíhlejší :slight_smile:
2. led 2012 v 17:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@evcaaaaaa já bych se přidala,vyhovuje mi to,ale ne od zítra,ale pak klidně.Jak co budeš dodržovat,myslím jestli i ovoce,jogurty,kolik zeleniny...ale je fajn se s někým podpořit.
2. led 2012 v 17:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojda, tak se jdu opět připojit po Vánočním obžééérrství připojit do klubu :angry: ... dala jsem nové baterky do váhy a zase tam je pár kileček, které bych dala ráda pryč :stuck_out_tongue_closed_eyes: ... tak od zítra :sweat_smile: se vracím k osvědčené dietě od dietoložky ... jsem zvědavá, jak mi to bez ní půjde!
2. led 2012 v 19:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
@miranda77 copak to je za dietku?Já mám jídelnicek na 28dní od výživové poradkyně,mám tam napsané kolik má jídlo KJ,abych si je mohla pdle potřeby obměnovat zdruhýho dne,aby měli stejnou hodnotu.
Už jsem to držela vprosinci a za 2 týdny 1,5kg dole a to bez cvičení.Ted mám tedn orbitrek takže mám i pohyb tak jsem zvědavá :grinning: Držím vám všem palečky :wink:
2. led 2012 ve 20:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@wjerushka tohle neni radikalni dieta jsou i horsi a jojo efekt jsem nemela vuuubec zadnej do tohoto vanocniho obzeeerstvi sem nepribirala
2. led 2012 ve 20:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
@evcaaaaaa víš co, Tobě chybí posledních pár kilo, do toho bych šla taky a až budu potřebovat být ještě hubenější v kratším čase, tak půjdu, ale jako fak tna nějaký dlouhý držení v řádu měsíců to není. Aspoň pro mě ne. Já bych to třeba po třech týdnech nedala a nažrala bych se jako prase :stuck_out_tongue_closed_eyes: :sweat_smile:
2. led 2012 ve 21:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@evcaaaaaa napiš mi prosím tě,asi máš s touot dietou kladné zkušenosti,co jsi jedla přibližně.Díky.
2. led 2012 ve 21:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korchy já mám takový unoverzální jídelníček - vyhovuje mi, protože s dvěmi dětmi nemám čas na nejaké velké odvažování a kuchtění - podstatné je vypít 3litry nejlépe vody a zelenina 500g denně, k hlavním chodům bílkovina (100-150g, ryba 200g) většinou jen s tou zeleninou a svačina jen ovoce, kolik se vejde do hrstě ...
3. led 2012 ve 04:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
@leopolda
@wjerushka ja tuhle dietu drzela rok po porodu cca pul roku zhubla jsem 12 kilo a nepribrala nic nazpet

jim veskere uzeniny veskere maso veskere syry neji se nic co obsahuje sacharidy tzn pecivo prilohy apod za den muzes prijmout 20g sacharidu zalezi na tobe na co je vyuzijes jestli na ovoce ci na zeleninu ja je vyuzivam na mleko do kavy a tatarku k salamum po trech dnech zacinas palit a pretvaret svuj vlastni tuk na sacharidy ktere telu pochopitelne chyby a proto si je obstara samo tenhle stav se jmenuje ketoza a v ni spalujes tuky a kalorie protoze tenhle ukon je pro telo tezky spalujes
3. led 2012 ve 12:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem to taky držela,ale asi jen 3týdny loni,ale přerušili mi to vánoce.Je fakt,že jsem se cítila jsem se výborně,nebylo mi těžko necítila jsem se plná a hlavně na objemu to bylo znát.
Já teda asi jím více zeleniny,bez toho nedokážu existovat.
Tak od zítra jdu do toho,vy teda taky někdo? jen se odhodlat.
3. led 2012 v 15:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj všem, včera jsem začala s dělenou stravou, přijmu jakékoliv recepty a rady :grinning:
3. led 2012 v 16:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj hubnenky tak hlasim ze odutery kdy byla vaha 59,6 jsem na 56,9 a jedeme daaal
7. led 2012 ve 22:28  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
já držím stále dělenku, kolik vážím nevím, nelezu tam, ani ji doma nemám, ale je mi lehčejš, břicho splasklý.... :grinning:
8. led 2012 v 08:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak dnesni vaha ukazala 56,5 huraaa a jedeme daaal
8. led 2012 ve 12:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky všem,pokud chcete hubnout,nezapomeňte myslet na své poprsí! Rapidní i postupné hubnutí způsobuje strie,povislá prsa a nevzhlednou vytahanou kůži,případně i vrásky. Je třeba proto dodávat prsům látky,které obnovují strukturu kůže,elastičnost a zpevňují je. Tak juknětě. pevna-prsa tečka cz.
9. led 2012 ve 13:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Příspěvek byl pozměněn adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Porušoval pravidlo "Nevkládej kontaktní údaje firem".
Tady je nějaké ticho... To už všichni zhybli a jenom já ne?
@evcaaaaaa Kolik měříš, prosím tě? Já kdybych měla 56 kg, tak mě manžel pošle na psychiatrii na léčbu anorexie.
15. led 2012 ve 14:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
@evcaaaaaa Aha, už to čtu. Tak to chceš být opravdu hodně hubená...
15. led 2012 ve 14:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korchy Ahoj, tak ty už cvičíš? Snad taky brzy začnu zase na rotopedu. Já si dávala závazek aspoň 20 minut každý den. Při tomhle tempu jdou ty kila dolů pěkně.
Jinak já se po Vánocích (kdy jsem snědla tuny řízků, salátu a cukroví) držím na stejné váze. Takže mi pořád chybí tak 2 nebo 3 kila.
15. led 2012 ve 14:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
@llluckaaa Ahoj,boužel jsem jeste necvičila.Jsem zatím jen 11dní po operaci spodku.Hned po 4dnech jsem i sla už do prace a to nebylo dobré,takže se hojím pomalu.ale ted jsem celý víkend odpočívala a od zítra už začnu zase cvičit a papkat zdravé věci:slight_smile:
Taky budu cvičit 20min,aspon ten první týden,at se moc nepřetěžuji,pak bych chtěla i delší čas.
Dost jsem ted přemýšlela a začínam myslet pozitivně,vím že nezhubnu hned během týdne,ale nevzdám to......dělám to přece pro sebe :grinning:
15. led 2012 v 19:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@llluckaaa nerekla bych hodne hubena ale hubena :wink:
15. led 2012 v 19:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zdravím :grinning:
Tak ráno jsem vstala s dobrou náladou,podívala do zrcadla a řekla si,že se mám ráda a hodlám v tom pokračovat :grinning: Musíme se mít rádi všechny :grinning: :grinning:
Takže jsem se do práce po dlouhé době namalovala a měla celý den dobrou náladu :slight_smile: Taky jsem začla hezky zdravě jíst a zacvičila si na orbitreku 20min.Moooc jsem si ten den užila a chci a budu vtom pokračovat.Přeji aby jste i vy měli tak krásný dny :grinning: Hubnutí zdar :grinning:
16. led 2012 v 19:23  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Tak už 3dny jsem vhorečkach a stěží mluvím :confounded: Jsem nasrana,vůbec se mi nedari jist pravidelne a taky nemuzu cvicit,vse me boli.Achh jooo :frowning2:
20. led 2012 v 15:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte, narazila jsem na vas a nakoukla, super ze se tady dobre podporujete, to je parada, skoda ze to nevidim, casteji, ze by okoli podporovalo hubnouci. Pro shozeni kil je hodne dulezite znat hodnotu bazalniho metabolismu a spravne zvolit pomer sacharidy-bilkoviny-tuky, pak to jde pekne, rychle, bez hladu a unavy :dizzy_face: drzim palce :wink:
21. led 2012 v 19:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,taky si přeji shodit nějaká ta kilečka,ale nic moc pro to nedělám. Tedy dnes hledám inspiraci tady u vás. Je milé,že jste si vzájemnou oporou :slight_smile:
@abra: vůbec bohužel netuším, co je bazální metabolismus a jak si nastavit poměr s-b-t netuším vůbec :frowning2: Zní to jako zaklínadla :slight_smile:
24. led 2012 v 00:12  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eva_j bazalni metabolismuje je v podstate celkovy mnozstvi energie, kterou potrebujes, abysis zachovala zivotni funkce, kdyz si predstavis, ze si lehnes a nebudes nic delat, jenom dychat, budou ti fungovat organy atd, tak proto, abys prezila, potrebujes energii. Tohle mnozstvi energie se zmeri a da nam hodnotu v kJ, ktera je nezbytna pro zachovani bazalniho metabolismu - zachovani vsech zivotnich potreb. Pokud se clovek stravuje pod tuto hodnotu (casto to tak byva pri dietach kdy je hlad, nervozita, chute atd), tak sice hubne, ale vetsinou ne z tuku, ale ze svalu, toto hubnuti se pak velmi rychle zase vraci zpet a je to pro telo velmi nezdravy.
Nastaveni s-b-t je veda, to mas pravdu, to se dela kazdymu cloveku specialne na miru aby to pekne fungovalo :slight_smile:
24. led 2012 v 19:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte holky,je tady nějak mrtvo :slight_smile: i já jsem dlouho nic nepřihodila. Z váhou bojuji celý život.Otěhotněla jsem s váhou 85 kg v těhu jsem přibrala neuvěřitelných 30 kg FUJ :angry: a hrozný bylo,že to nechtělo jít dolů,už jsem byla bezradná.Díky kamarádce(která je na to m stejně jako já) mám dole 13 kg a stejnou váhu jako když jsem otěhotněla.Nechaly jsme si píchnou jehličky do ucha a za necelých 9 týdnů tenhle výsledek.Nevím jestli je to psychicky nebo to opravdu funguje,ale věřím,že se mi podaří shodit ještě 10 kg :slight_smile: Teď mám dva měsíce pauzu a pak si jehličky nechám píchnout znovu.Jehličky mají pomoct překonat hlad a chutě,takže samozřejmě držím dietu a dost cvičím. Takže holky držme se :grinning:
25. únor 2012 v 08:39  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
ahojte, hodim vam sem moji novinku, jarni detoxikacni jidelnicek, ten jsem udelala, protoze se me hodne mych klientu ptalo, jak se po zime procistit a co delat s jarni unavou :wink:
http://www.modrykonik-pro.cz/shops/muj-shop/jine-pro-maminky-a-tehotne/7lh4/jidelnicek-svezi-jaro-onlineprvnich-pet-50sleva/
28. únor 2012 v 15:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
OBECNÉ ZÁSADY PODLE ING. PETRA HAVLÍČKA

Chuť změnit životní styl ,-) Po neustálém procházení jeho příspěvků, jídelníčků a rad jsem sestavila obecné zásady zdravého stravování. Někdo doporučuje vyloučit odpoledne sacharidy (pečivo, přílohy ...), ale to už záleží na vás. Není to dieta jako taková, ale spíš inspirace jak by měl být jídelníček sestaven ,-) TIP HUBŇULEK: snídaně 1000kj, svačiny 500kj, oběd 2000kj, večeře 1000kj (jsou to orientační hodnoty, když chcete zhubnout ,-)

SNÍDANĚ
* ještě před jídlem ranní tekutiny (čerstvá ovocná/zeleninovo-ovocná šťáva ředěná vodou), vlažný čaj (ovocný, zelený, bylinkový) (200-300 ml)
* sacharidové jídlo: celozrnné pečivo s obsahem vlákniny více než 6 %, například vícezrnný, pohankový, špaldový chléb, knackebrot (4 plátky), žitné pečivo, müsli ovocné nebo obilné lupínky obojí NEPRAŽENÉ!
* zakysaný či nezakysaný výrobek: jogurty nízkotučné bílé, acidofilní nebo kefírové mléko (150 ml) , mléko (jakékoli) (180-200 ml)
* másla a sýry: máslo (z kravského i kozího mléka), margarín (max. obsah tuků 40-50 %, měkké roztíratelné sýry - tvarohový sýr cottage. Lučina, Žervé, Ne tavené!
*bílkovinné jídlo: kvalitní drůbeží šunka (40g)

DOPOLEDNÍ SVAČINA
* ovoce (jahody, meloun žlutý a vodní - 280-310 g, angrešt, grep, mandarinka, papája, pomeranč - 200-230 g, ananas, borůvky, broskev, hruška, jablko, kiwi, maliny, meruňka, nektarinka, rybíz bílý a červený, švestky, blumy, třešně, višně - 150-180 g, fíky, hroznové víno bílé i červené, mango, rybíz černý, ryngle - 110-130 g, banán - 90-110 g)
* sacharidové jídlo (viz možnosti sacharidového jídla u snídaně, jen v cca o polovinu menším množství), müsli tyčinka bez polevy
* zakysaný či nezakysaný výrobek: jogurty nízkotučné bílé, acidofilní nebo kefírové mléko (150 ml) , mléko (jakékoli) (180-200 ml), jogurtové mléko neochucené (200 ml)


OBĚD
* bílkovinné jídlo: masa (červené - hovězí zadní a svíčková, vepřová kýta a panenka, jehněčí, telecí, bílé - kuře, krůta, králík,... vše co nejvíce libové) a šunky (podíl svaloviny min. 85 %), ryby a mořské plody (nejlépe čerstvé či chlazené), sýry (do 40 % tuků), sója a tofu, vejce a vaječné výrobky
* sacharidové jídlo: pečivo (možnosti viz snídaně), vařené přílohy (brambory, bramborová kaše, těstoviny (bezvaječné nebo celozrné),... - 210-240 g), pohanka, rýže, polenta (170-190 g po uvaření), luštěniny

ODPOLEDNÍ SVAČINA
* sacharidové jídlo: pečivo (celozrné pečivo – 1 krajíc, 1 rohlík) , cereální nebo müsli sušenky (30 g = cca 3 sušenky Bebe dobré ráno), tyčinky, 2,5 plátku pufovaného chleba vícezrného
* másla a sýry:, měkký roztíratelný sýr (lučina, žervé,...) - ale nikoli tavené sýry!
* zakysaný či nezakysaný výrobek: jogurty nízkotučné bílé, acidofilní nebo kefírové mléko (150 ml) , mléko (jakékoli) (180-200 ml), jogurtové mléko neochucené (200 ml)

VEČEŘE
* bílkovinné jídlo: masa (červené - hovězí zadní a svíčková, vepřová kýta a panenka, jehněčí, telecí, bílé - kuře, krůta, králík,... vše co nejvíce libové) a šunky (podíl svaloviny min. 85 %), ryby a mořské plody (nejlépe čerstvé či chlazené, připouští se mořské i sladkovodní, ale bez kůže), sýry (20 % tuků v sušině), sója (sojové boby i maso) a tofu, vejce a vaječné výrobky (NESMAŽENÉ nebo bez tuku)
* sacharidová jídla: pečivo (méně než u snídaně), vařené přílohy, luštěniny (viz varianty oběda)
* zelenina syrová, (dušenou jen místo přílohy)

2. VEČEŘE
* ovoce
- jahody, mrkev, meloun žlutý, meloun vodní (160-190 g)
- angrešt, grep, mandarinka, papája, pomeranč (110-140 g)
- ananas (cca jedno kolečko), borůvky, broskev, hruška, jablko, kiwi, maliny, meruňka, nektarinka, rybíz bílý a červený, švestky, blumy, třešně, višně (80-110 g)
- fíky, hroznové víno bílé i červené, mango, rybíz černý, ryngle (60-80 g)
- banán (50-60 g)
- paprika červená masitá (150g)



ZÁSADY:
* snídaně a svačiny a jejich kombinace:
sacharidové jídlo + máslo a sýry
sacharidové jídlo + zak. a nez. ml. výrobek
ovoce + zak. a nez. ml. výrobek
bílkovinné jídlo (šunka) + sacharidové jídlo
jen ovoce (více sladké - jahody, hrušky, ananas....)


Osm P SPRÁVNÉ VÝŽIVY

1. PITÍ: dostatečné množství tekutin je naprostý základ, proto v pravidelných intervalech pijte.
2. PRAVIDELNOST: snažte se jíst v pravidelných intervalech, cca každé 3 hodiny
3. PRIORITA: i váš organismus je má. Buď energii vyrábí, nebo uskladňuje. Umožněte mu to tím, že budete jíst v klidu - alespoň tři hlavní jídla. S velkým jídlem nespěchejte, hodně jej kousejte.
4. PŘIROZENOST: vybírejte si přirozená jídla bez obsahu konzervantů, umělých barviv a příchutí, sladidel, okyselovadel a dusitanových solí (v uzeninách). Jídla a potraviny konzumujte v co nejpřirozenějším stavu, aby zůstalo zachováno maximum z jejich původní nutriční hodnoty.
5. PRVNÍ JÍDLO: zásadně nevynechávejte snídani. Její absence prokazatelně vede k poklesu výkonnosti organismu a nárůstu váhy.
6. POCHUTINY: není problém si občas "vsunout" do schématu nějakou pochutinu, dokud budete žít aktivně a množství tuků v těle bude optimální.
7. PŘEVRAT: jedenkrát týdně si udělejte den, kdy sníte vše, co chcete, v množství, jakém chcete.
8. POHYB: měl by být přirozenou součástí našeho denního režimu.
2. bře 2012 ve 20:33  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
adlajda: reaguji na tvůj příspěvek ohledně jehliček. Jsem sice určitě o generaci starší a možná v tom byl problém. V loňském roce jsem absolvovala jehličky 3x. Vždy byly víceméně úspěšné. Poté celkem 16 kilo dole. Ovšem od první diety mě začaly brát obrovské křeče ( dieta naprosto bez jakékoli soli, že) křeče do břicha, rukou, krku, obličeje atd. Po 3.dietě jsem nasadila hořčík, draslík a vše potřebné. Dodnes nic nepomáhá a dr.potvrdila, že jsem si dietami rozhodila pěkně metabolismus. Včera jsem se málem v bazénu utopila, křeče jsou opravdu velké. A po nějaké době ze shozených 16 kilo mám 10 nahoře. Takže to chce velmi rozumně. A že bych o dietách mohla mluvit dost dlouho.
8. bře 2012 v 15:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@peff Držela jsem už spostu diet a dokonce jsem to tak přehnala,že jsem se dvakrát vyvrátila.Bolely mě klouby a snad úplně všechno.Dr doporučoval kašovitou stravu(vše si mixovat) Takhle bych určitě hubla,jen bych se podívala na ten rozmixovanej hnus a musela bych jít zvracet.Tohle bych opravdu nedala,solím používám koření...Jen jsem úplně vyloučila pečivo a přílohy si dávám jen občas.Jím častěji a hodně zeleniny a je mi fajn.Jediné co mi dělá trochu problém je dojít si v pohodě na záchod.Začala jsem jíst vlákninu a je to lepší :slight_smile:
Teď když mám díte si nemůžu dovolit žádné blbnutí.Jen mám zase strach ,že to naberu zpátky,což už se mi podařilo a taky to určitě není moc zdravé.Zdraví máme jen jedno,čím jsem starší tak si to víc uvědomuji.Díky moc a za případné další rady budu moc ráda.
9. bře 2012 ve 13:03  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek