Mají antihistaminika vliv na těhotenský test?

lilie0
3. říj 2014

Ahoj vsichni, ma prosim nekdo zkusenost jaky maji vliv antihistaminika na tehu test? Zda ho mohou ovlinit tak, ze je negativni? Denne uzivam leky na alergie a astma. Dekuji za kazdou informaci.🙂

terinda
3. říj 2014

@lilie0 nemají, ale při pozitivním to vysaď a konzultuj s dr.

lilie0
autor
3. říj 2014

@terinda dekuju🙂 . Nekde jsem cetla ze na testy mohou mit taky vliv, ale dalsi info jsem k tomu nesehnala.

petrasipkova1
3. říj 2014

taky jsem alergik a astmatik, minulý týden jsem to konzultovala s lékařkou, protože pracujeme na miminku a doslova řekla " léky v žádným případě nevysazovat ( mám zyrtec, alvesco, ventolin), mysli na to, že pokud se dusíš ty, špatně se ti dýchá, dusí se i miminko". Takže jen si ověř u své lékařky radši teď dopředu jak je to s tvými léky v těhu. Každopádně já bych si je jen tak nevysadila, bála bych se záchvatu.

lilie0
autor
3. říj 2014

@petrasipkova1 dekuju za reakci🙂 . Ja ted taky beru ventolin, xados a asmanex. Naposledy kdyz jsem byla u doktorky, tak rikala ze tyto leky v tehotenstvi neuskodi, ale vcera jsem cetla jeden clanek na netu a tam zase tvrdi, ze jsou pro miminko nebezpecne, a ze pokud nejsou zachvaty kazdy den, tak se maji hned vysadit a to nejlepe i pri snazeni.. planuji v tydnu jeste zajit za dr.a na vsechno se ji poradne vyptat🙂 . Psali tam prave, ze pokud se tyto leky uzivaji mohou falesne ukazovat negativni tehu test a pozitivni se ukaze az treba po mesici tehotenstvi. Ted se je bojim i vysadit, i stale brat:(

petrasipkova1
3. říj 2014