Změna práce. Co myslíte?

katanovobran
2. pro 2020

Ahoj holky,potrebuju poradit,vypovídat se a tak nějak vše dohromady.Jde o to že už 9 let pracuji jako servírka ve 4*hotelu nejen ze je to fyzicky náročné protože dělám 16nacky ale je to strašně na psychiku ..neskutečné požadavky,pořad vše špatně furt dokolecka chodím do práce se sevřenym žaludkem lidem se tam povolí úplně vše když máme otviracku do 22:00 a host tam chce byt do 1 není problém ..pokud chce někdo snídani už o 5te ráno nejí problém i když máme od 6ti ale takhle furt dokola a mě už to nebaví hnusi se mi přestává toho ze tam musim ale jde o to ze tam mám strašně krasne peníze ale za 270 oddělených hodin měsíčně,mám teď dvě pracovní nabídky ale po skole sem ještě v jiné práci nebyla,bojím se ze budu litovat ze sem odešla ale já to asi strašně potřebuji štve mě tam úplně vše,ještě ke všemu máme novou majitelku a tu zajímají jen čísla ..ke toho na nás strašně moc a to jsme po 1 cloveku na sichte ..šílený proste.Myslite ze udělám dobře když si odejdu ale pohoršim si o dost peněz a budu v klidu v malé kavarnicce nebo mám zůstat kvůli penězům..navíc se strašně bojím novych lidi a nového prostředí

tynka9
2. pro 2020