Espiro Next Avenue

Výroba ukončena

Popis kočárku

Espiro Next Avenue je robustní kombinovaný kočárek moderního designu. Je vyšší verzí modelu Espiro Next, od kterého se kromě provedení potahů liší fusakem Baby Shell rozzipsovatelným na samostatnou podložku a nánožník. Stejný je i ve výbavě nejvyššího modelu Next Manhattan.

Černá konstrukce Next Avenue je plně odpružená. Díky nafukovacím kolečkům projede kočárek i horším terénem. Uzavíratelný nákupní košík se dá v případě znečištění jednoduše vyprat. Najdeš v něm samostatnou kapsu s pumpou na kolečka. Stříšku prostorné vaničky můžeš dále prodloužit rozepnutím a kšiltem. V letních měsících oceníš i extra větrání ve stříšce i na spodní plastové části. Sportovní část otočíš a napolohuješ až do lehu. Sedadlo je extra polstrované potahy z prodyšného materiálu. Jeho součástí je polštářek pod hlavičku dítěte. I sportovní nástavba je ve slunečných dnech chráněna stříškou s kšiltem a taktéž doplňkovým větráním. V obou nástavbách je zabudována integrovaná moskytiéra. Na konstrukci se dá připojit pomocí adaptérů i autosedačka. Kromě vlastní značky si můžeš vybrat i z autosedaček jiných známých značek.

Parametry

Značka
Espiro
Typ
dvojkombinace, trojkombinace
Hmotnost (v kg)
14,3
Rozměry v rozloženém stavu (vך×d cm)
116 × 60 × 76
Rozměry ve složeném stavu (vך×d v cm)
76 × 61 × 30
Původ značky
Polsko
Maximální zatížení sedadla (jedno dítě - v kg)
15
Doporučený věk dítěte (v měsících)
0 – 36
Zádová opěrka jde polohovat do kolmého sedu (90°)
Otočné sedadlo
Všechny parametry

Podobné kočárky

Zopa Falcon
dvojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀30 cm • hmotnost kočárku 13.5 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 62 cm
Euro-Cart Durango Sport
dvojkombinace, trojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • otočná sedačka • velká vanička • velký úložný prostor • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀29 cm • hmotnost kočárku 14.2 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 59 cm
Mountain Buggy Swift
sportovní, dvojkombinace, trojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro nízké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • prostorná sedačka • brzda na rukojeti • složení jednou rukou • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀25.4 cm • hmotnost kočárku 9.1 kg • nosnost sedačky 20 kg • šířka kočárku 58 cm
Raf-Pol Largo
1500 KčPoužité
dvojkombinace
kolečka nafukovací (otočná s možností fixace) • vhodný pro vysoké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • Zádová opěrka jde polohovat do kolmého sedu (90°) • otočná sedačka • velká vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀27 cm • hmotnost kočárku 15 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 60 cm
Bergsteiger Milano
trojkombinace
kolečka nafukovací (fixné) • vhodný pro vysoké rodiče • vhodný pro rodiče s různou výškou • téměř úplný leh (165°) • velký úložný prostor • skládací vanička • možnost připojení autosedačky • zadní kolečka ⌀31 cm • hmotnost kočárku 16.5 kg • nosnost sedačky 15 kg • šířka kočárku 62 cm

Hodnocení maminek

cassidyc  2. čer 2023
Kočárek je od polského výrobce a byla jsem zvědavá, co vydrží
Kočárek od Polského výrobce, byla jsem zvědavá, co vydrží. Líbila se mi nafukovací ne gelová kolečka, která tlumí hluk na nerovném povrchu. Korbička pro miminka má fajn vychytávku, že se dá okraj upevnit kromě zipu i na magnetky, což je super - je to rychlé. Když bych chtěla ještě zmenšit např. kvůli mrazu okénko do korbičky, musí se už chytit takové oválné knoflíky do oček, to už je docela náročné. Super je i vestavěná síť, která se teda už hůř chytala plastovým zapínáním kolem tyčky boudičky korbičky. Uklízejí se u obou korbiček přímo do boudičky, to je k nezaplacení. Nikde pak nepřekáží a hlavně je nezapomenete a neztratí se. Za dva roky se neprotrhla ani jedna. Nahoře na korbičce je odnímatelná část, kudy jde dovnitř skrz síťku vzduch. Co mi strašně vadilo, tak když se boudička sklopila níž, aby stínila, tak se to při jízdě z kopce vracela zpátky. Nebyl tam žádný zádržný mechanismus. Matrace se dala polohovat, ale využili jsme jen párkrát. Korba se dá otočit po směru i proti směru jízdy. Držák na pití je dost nedomyšlený, pití z něj klidně vypadne - držák se točí. Taška se někdy hůř nasazovala, ale jinak dobrá, hezky velká i s přebalovací podložkou. Pláštěnka, tu jsem opravdu nepochopila, celou dobu jsem omylem používala pláštěnku ke sportovní korbě, což jsem zjistila pak při výměně korbiček a nestačila jsem se divit, jak mrňavá pláštěnka byla na mimi korbičku určená. 🤦🏻‍♀️ Ocenila bych u nich nějaké jednoduše otevíratelné okénko, protože jsem k dítěti hned nemohla a když jsem odepla kus pláštěnky, tak dovnitř pršelo. Pláštěnka byla špatně sešitá, byla v ní díra, ale obchod vyreklamoval, přišla nová. Sporťák je fajn, dá se hezky polohovat. Skvělé sundavání madla, které se odepne na jedné straně, otočí a dá se odložit podél kočárku dolů, takže je pořád na jedné straně přidělané, neztratí se, ale zároveň nikde nepřekáží. Na zimu se odepla hlavová opěrka a dal se fusak. Ten se trochu hůř nasazoval, bylo nutné protahovat pásy, šlo to hůř, ale po čase si člověk zvyknul. Přijde mi kratší část na nohy, takže pak dítě trochu tlačila kovová část do nohou, musela jsem podkládat dečkou. Polohování nohové opěrky - využila bych víc poloh, v jednom bodě cvakla, ale nedržela tam, tak nevím, zda to tam bylo rozbité? Taška na věci pod kočárkem byla super, že byla docela velká a dala se celá zapnout, takže nic nekoukalo ani nevypadlo. Akorát mi vevnitř tu desku hned první den nejspíš prolomil náš pes, který tam skočil, ale nakonec to ničemu nevadilo. Potah na madle se po čase začal otáčet, takže logo skončilo dole a šev víc nahoře, bylo to trochu nepříjemné do prstů. Tam, kde byl zasunutý do plastové části konstrukce, tam vyjel ven, takže esteticky nic moc. Po nějaké době v dolní plastové části u koleček něco začalo chrastit. Šrouby u kovových tyčí kočárku po necelém roce zrezivěly. Časem jsem si i říkala při pohledu zezadu, zda kočárek není trochu křivý, ale to nejsem schopná ověřit. Při běhu, se kolečka vepředu klepala a kočárek tak nějak zvláštně vibroval.
2 8 10
Čti celé...
uzivatelkapetra  24. únor 2020
Malý byl v korbičce skoro do roka a v pohodě se vlezl
Sice je to všemi zatracovaný polák, jsem opravdu hodně spokojená a ráda. Malý byl v korbičce skoro do roka a v pohodě se vlezl. Sporťák jde po i proti směru, pěkně až do lehu.
8 1
Čti celé...