Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři
Zodpovězené

Menstruace při braní antikoncepce. Může být jiná, když stále kojím?

Zavádění dětských příkrmůKojeníKojení dětíMenstruaceAntikoncepceHormonální antikoncepcePo poroduMenstruace po poroduŠestinedělí
27. lis 2019

Dobrý den,

jsem půl roku po porodu. Po šestinedělí jsem dostala antikoncepci Evellien, kterou beru nepřetržitě. Celou dobu kojím. Před 8 dny jsem začala špinit a vyvinulo se to ve středně silnou menstruaci, často s ale hodně tmavým výtokem. Není mi nijak špatně, ale trvá to už těch 8 dní. Nevím, jestli spouštěčem mohlo být i méně intenzivní kojení se zavedením příkrmů. Je na místě kontrola nebo můžu s antikoncepcí pokračovat?

Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

myslím, že to může být v souladu s fungováním Vaší antikoncepce. Počkal bych, ale kdyby to byla nějaké divné nebo dlouhé, i tak se nechte zkontrolovat.


Mějte krásný zbytek dne,
MUDr. Jiří Emmer
neurolog a farmakolog, Plzeň