Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Dovolená zaslána na špatný účet. Jak to řešit? Mám poslat oficiální žádost o zasílání na nový?

Zodpovězené
25. čer 2021

Dobrý den,

během čerpání rodičovského příspěvku mi vznikl v zaměstnání nárok na dovolenou. Zaměstnavatel mi ji poslal, ale na špatný účet, který již neexistuje. Zapomněla jsem ho informovat o změně během MD. Každopádně jsem si toho všimla na vyplatí pásce a hned jsem ho informovala a prosila o zasílání na nový účet. Kontaktovala jsem i jejich účetní, ale nikdo naschvál nereaguje.

Jak se k tomu mám postavit? Mám poslat oficiální žádost?

Děkuji

Dobrý den,

Váš dotaz bohužel nespadá do naší agendy. Doporučujeme obrátit se na Vaši banku. Podobné dotazy můžete v budoucnu směřovat spíše na některou z občanských právních poraden (viz. zde: https://www.obcanskeporadny.cz/cs/poradny).


Přejeme Vám krásný den,
Mgr. Karel Lach a Mgr. Anna Štefanidesová
právníci Ligy lidských práv
e-mail: poradna@llp.cz