Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři
    88petuleAMBASADORKA
    29. čer 2020    

    Ráda si čtu a vyhledávám krásné příběhy. Tento příběh bych s Vámi ráda sdílela. Breanna Lockwood se jednoho dne dozvěděla, že nikdy nebude moci mít děti přirozenou cestou. Během několika dlouhých let byla několikrát se na umělém oplodnění s různými a samými neúspěchy (několik potratů apod. 😢). Po nespočtu slz se jí nabídla její maminka, že jí a jejímu partnerovi miminko odnosí. 🤍 Babička nosí v bříšku svoji vnučku - aktuálně ve 20. týdnu těhotenství. 🤍 Babičce je 51 let.
    Sleduji je na Instagramu a těším se s nimi na zasloužený HappyEnd ❣️

    2
    1

      Nevím no... Babička si rodí vlastní vnouče a na světě je tolik opuštěných dětí..

      29. čer 2020

      Respekt a moc jim držím palce

      29. čer 2020

      Tu fotku jsem taky zahlédla, ale podrobněji to nezkoumala.
      V první chvíli jsem si myslela, že je to její kamarádka nebo sestra😊😊

      29. čer 2020

      Fandím jim ale reálně si myslím, že "babička" to bude mít hodně těžké. Vzdát se dítěte, které v ní 9 měsíců rostlo a jen přihlížet jak se o něj stará někdo jiný(byt je to její dcera), kdo si třeba do výchovy nenechá tolik povídat.... Navíc porod a rekonvalescence v jejím věku. No, prostě jim fandím ať to zvládnou co nejlépe 🙂

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj rika nekdo, kdo ma vlastni tri, nesudme cestu, po ktere jsme nesli

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj souhlasím....

      29. čer 2020
      88petule
      autorAMBASADORKA

      @levandulovy_caj Na jednu stranu chápu tvůj komentář. Na druhou stranu, ty bys nechtěla mít svoje vlastní dítě - s tvými a partnerovými rysy, povahou atd? A nikdo neříká, že jednou si k holčičce nevezmou nějakého chlapečka do pěstounské péče apod. 😉 Babička ve svém věku jistě do dalšího dítěte nepůjde. 😉

      29. čer 2020
      88petule
      autorAMBASADORKA

      @denny27 Viď. Vypadají jako sestry. ☺️

      29. čer 2020
      88petule
      autorAMBASADORKA

      @mia255 Krásně napsáno. Také jsem nad tím samým přemýšlela. Proto sleduji jejich cestu dál.

      29. čer 2020

      @kackakastanka ono právě tím, že mám tři děti, tak o to víc cítím, jak musí být opuštěné děti nešťastné... Když si představím ty ležáčky v kojenacich... Brrr...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj ale každý není nastavený na to přijmout "cizí" dítě....

      29. čer 2020

      @mia255 přijmout opuštěné dítě nebo nechat babičku podstoupit umělé oplodnění, odrodit a ještě předat dítě... Ehm každý dle svého...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj opuštěné dítě má každé svou historii... A ne každý je ochotný přijmout to, že prostě zdědilo takový a takový temperament a má takovou a takovou povahu... Tohle je jejich dítě s jejich geny. Nemůžeš odsuzovat někoho o kom nic nevíš kvůli tomu, že chce své dítě. Ty jsi ochotná přijmout dítko z kojenaku?

      29. čer 2020

      @mia255 nic proti, přeji jim ať je vše v pořádku a usou zdraví ale souhlasím s
      @levandulovy_caj (snad nevadí že jsem tě označila)
      Navíc se mi nezdá dobré v takovém věku těhotenství, já si už pomalu připadám "stará" a to je mi 29.... Ok jejich věc ale co zdravotní rizika?Jak pro náhradní matku (priznejme si v 51 už není mladice bez urážky) ale hlavně pro dítě.... Ale každého věc no..

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj ono me je take vsech děti, které nemají svou vlastní mámu a tátu strašně líto ale nevím, zda jsem tak silná, že bych sla do adopce 🤷

      29. čer 2020

      @mia255 klidně bych si nějaké děťátko vzala...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj ale je tam ALE že? Anebo?

      29. čer 2020
      apacheee
      AMBASADORKA

      Naprosto dovedu pochopit touhu po vlastním dítěti, byť ho odnosí někdo jiný. Ale geneticky je TVOJE. Děti v kojeňákách bohužel mnohdy nesou náročnou zátěž a tato cesta rozhodně není pro každého... myslím, že se tu srovnává nesrovnatelné

      29. čer 2020

      @mia255 když si třeba představím svoje holky v decaku a leuš v kojenaku, tak se mi svírá žaludek, protože je mi jasné, kolik takových dětí, zlaticek, které usilují o pozornost a neustále chování, tam je a čekají až až až...
      Možná časem z nás budou pěstouni... Nemám problém s cizími dětmi... To, že jsou opuštěné, není jejích vina a jsou na tom všem největší oběti...

      Prostě netleskám těmto náhradním rodičkám...
      Jediné co, tak obdivuji jejich smíření s odevzdáním miminka...

      29. čer 2020

      Vy, které se nad tím podivujete, byste to v přípdě, že by nebylo extra velké riziko ani pro vás, ani pro mimino, pro dceru neudělaly? Já bez váhání..hned, okamžitě...prostě udělám vše, aby dcera byla šťastná. A nezlobte se na mě, ale vy, co máte své děti, proč jste taky radši neadoptovaly, než počaly? Protože jste asi chtěly svoje dítě, že? Tak proč to odpíráte jiným? Ano, tady je ta cesta nestandardní, ale když to máma chce udělat, tak ať...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj víš, ono se to takhle lehce říká, ale pak vyvstává otázka proč si lidi dělají vlastní děti, když můžou přijmout opuštěné. Proč sis třeba ty dělala vlastní druhou, třetí dcerku když je tolik dětí potřebující milující rodiče? Není v tom trochu touha chtít své vlastní?

      29. čer 2020

      Ja nevim... geneticky jejich bude, ale jinak? Nevím...

      29. čer 2020

      Náhodou je to úžasné, že to takhle šlo... A hlavně většina dětí v kojeneckých ústavech a dětských domovech není volná pro adopci...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj srovnaváš nesrovnatelné, taky si nedovedu představit moje děti v děcákz ale taky si nedovedu představit nemít SVÉ děti, které jsou mě a manželovi v něčem podobné.tohle obdivují a naprosto je chápu

      29. čer 2020

      @bara88 já si třeba nedokážu představit rodit svoji mámu...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj a když už jsme u toho , proč by nemáte třeba jen jedno dítě své a dvě z domova?

      29. čer 2020

      Klobouk dolů před nimi... ale za mě to nemůže dělat dobrotu do budoucna... Jsem pro náhradní mateřství, ale tyhle rodinné vazby, nevím no 🤔

      29. čer 2020

      @mia255 proč? Protože byrokracie...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj zrovna tahle máma vypadá jako její sestra

      29. čer 2020

      @bara88 dvě posledni nebyly plánované 😆😆😆

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj kvůli byrokracií máš jen vlastní děti? Kde je vůle tam je cesta takže pokud bys tak moc toužila pomocí nechtěnému dítěti cestu si najdeš....

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj No vidíš, byrokracie...ale ostatní bys do toho hnala... Máš veliké štěstí, že otěhotníš snadno, tak to máš trochu zkreslené
      @flowerbl Já si myslím, že tím, že to lro vlastní dceru, je to jiné av hlavě dobře nastavitelné.

      29. čer 2020

      @mia255 však jsem psala možná časem budeme pěstouni...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj no a oni možná časem taky.... možná časem.adoptuji pět dalších dětí. Ono se lehce a rychle soudí někomu, kdo ty vlastní děti již má...

      29. čer 2020

      @mia255 přesně tak třeba časem taky adoptují ale chcou aspoň jedno vlastní dítě,tak jako ty máš tři
      @levandulovy_caj

      29. čer 2020

      Nemyslím si... Pokud je někdo ochoten podstoupit takový, řekněme, nestandardní proces, proto aby mělo dítě jejich geny, tak jsou pro ně důležitým faktorem...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj jinak,v jednom příspěvků píšeš, že nemáš problém s cizími dětmi. A mezi tímto přístupem a tím, že "cizi" dítě přijmeš za vlastní a budeš ho bezpodmínečně milovat a nebudeš dělat rozdíly je obrovský rozdíl...

      29. čer 2020
      apacheee
      AMBASADORKA

      @levandulovy_caj i kdyby, tak to rozhodně neznamená, že jsou špatní

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj pro mě taky a na děťátko které by nebylo moje vlastní bych neměla odvahu už jen kvůli té byrokracii..zastrelte mě..

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj já myslím, že po světě behaspouyta lidí co mají jedno vlastní(byt od náhradní matky) a další adoptované.... Prostě chtějí alespoň jedno vlastní, nemyslím si, že je to důvod k odsouzení...

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj ty ty lidi nějak znáš 🤦jak tohle můžeš napsat?ano je pro ně důležité mít jedno vlastní dítě ale to neznamená že si třeba po nějakém roce ještě dítě neadoptuji né?

      29. čer 2020

      @sarihy Souhlas. Pro dceru bych to udelala okamzite a asi bych byla i vic v klidu, ze jsem tehotna ja a ne nejaka cizi nahradni matka, ktera si muze klidne na tajnacku davat kazdy vecer vino a nebo pak vycouvat a dite si nechat.

      Navic v USA je dle meho nazoru nahradni materstvi vnimano zcela jinak. Berou to jako temer standardni vec, coz u nas nema tato problematika ani zakladni pravni ramec.

      29. čer 2020

      Já mám jedinou dceru a kdyby nemohla otěhotnět přirozeně, kdyby vlastně vůbec nemohla mít děti, šla bych do toho nejspíše taky.
      Sice bych se pak musela krotit, abych nekecala do výchovy....ale tohle si musí člověk nastavit v hlavě hned od začátku. Brát ho jako ,,cizí'' dítě.😃😊

      29. čer 2020

      Nevím, v tomhle se zastanu @levandulovy_caj . Nikdo z nás tu neví, co prožívají, takže je to spíš taková domněnka, zamyšlení. Pokud bych nemohla mít vlastní děti, určitě bych šla do adopce. Ale sama za sebe myslím, že by pro mě bylo lepší neznat matku nevědět, jaké mělo rodiče... A už vůbec si neumím představit, že bych si dokázala připustit a sžít se s myšlenkou, že je geneticky moje. To, že by ho nosila jiná žena, ať už třeba z rodiny, by mi v tom rozhodně nepomohlo. Ale jak říkám, nikdo nevíme "co by, kdyby"...

      29. čer 2020

      To je teda creepy...

      29. čer 2020

      @oveckaluky taky si říkám, jestli jsou s tím všichni v pohodě, prostě babička odrodí, předá dítě a uvidí jej jen na návštěvách a do výchovy kecat nebude... Jestli se v ní třeba neprojeví nějaký ten pud...
      Jako třeba beru nějaká cizí žena, která třeba potrebuje peníze, ale takhle v rodině... Zajímalo by mě jestli to do budoucna nedělá paseku..

      29. čer 2020

      Ja teda nevim.... prirozene mit deti asi nebudu, ale do tohoto bych nesla.... tim ale samozrejme nerikam, ze jsou spatni nebo neco takoveho-je to jejich vec a neodvazuju se je soudit, moc dobre znam kdyz to nejde a pocit bezmoci.... a souhlasim s
      @levandulovy_caj i kdyz ten proces pestounstvi neni uplne jednoduchy a hlavne neni pro každého....

      29. čer 2020

      @levandulovy_caj já každou ženu, která dokáže odnosit a odrodit dítě jinému páru obdivuji. Zvlášť, když je to v rámci rodiny. Kdy náhradní matka se s dítětem bude vídat. Opravdu nevím zda bych dokázala tohle např. pro svou sestru. Musí to být neskutečně těžké. ALE.... Musí být od začátku náhradní matka nastavena tak, že to dítě její není a vědět proč to dělá a x dalších věcí. V tomto případě to asi všichni srovnané mají. Jinak by do toho nešli ne? A že ty jsi to nedovedes predstavit? Je to jen jejich věc. A psát, proč radši neadoptovali? To je trošku mimo ne? Ty je znáš? Ty víš čím si prošli? Proč soudis? A prosím tě, která matka by si dokázala predstavit své děti v domově nebo kojenaku?? To už je úplně mimo.

      29. čer 2020

      Srovnava se tu nesrovnatelne. Znam pary, pro ktere je adopce nemyslitelna z naprosto zasadnich duvodu a taky znam pary, ktere by zase nikdy nesly touto cestou, tedy cestou nahradni matky. A je nanejvys slusne obe presvedceni respektovat! Protoze obe strany maji spolecnou velkou touhu po rodine a casto tezkou minulost (at uz urazy, nemoci, IVF, cokoli...).
      Takze od zen, ktere maji to uzasne a dokonale stesti doma a je jejich od sameho zacatku, tedy od nejmenší buňky, bych rozhodne necekala odsuzovani. Myslet si samozrejme muzete co chcete, to je jasne. Ale jediny jejich pocit si tezko dokazete predstavit.

      29. čer 2020

      Možná by bylo fajn si o konceptu náhradního mateřství něco předem zjistit, než soudit.. Doporučuji třeba yt kanál dva tatove, kteří takto mají vlastní dvojčata z náhradního mateřství v Americe, žijí tady v ČR. Dost tam o tom mluví z psychologického hlediska a ono to dává smysl a když já náhradní matka správně nastavena na to proč to dělá a že to není její dítě (nebývá její ani vajíčko, já prostě jen "chůva")... Naopak i když mezi těmi lidmi není primárně vztah rodinný stejně vzniká v průběhu těhotenství... Já to vidím naopak.. To je ta nesobeckost dát někomu ten dar, někomu pomoct a nic nežádat zpět.... Velká důvěra mezi všemi... Udělala bych to pro svou dceru? Asi ano (neumím posoudit, má 4...az bude mít věk na děti já budu mít třeba 60...), udělala bych to pro svou sestru? Rozhodně ANO

      29. čer 2020

      Tema nahradni matka me velice zajima, uz jen proto, ze moje kamaradka ji byla pro svoji kamaradku. Takze jsme si o tom dlooouze povidaly a muzu na 1000% procent rict, ze kdyby moje velice dobra kamaradka potrebovala tak nevaham a ihned do toho jdu. Mozna tedka nekoho nastvu, ale ja bych si dite neosvojila. Je to sobecky? Mozna jo, ale kdyz se kouknu, z jakych rad, se tam deti nachazi, nemela bych na to.

      30. čer 2020

      @levandulovy_caj ale nevis vubec nic o potrebe, touze mit vlastni dite, a ta babicka zadne umele oplodneni podtupovat nemusela, jen ji tam vlozili embryo dcery a zete, a citlive hovorit o detech z adobce je libive, ale jsou to ve vetsine velmi narocne pribehy pro vsechny zucastnene a geny jsou geny

      30. čer 2020

      Určitě bych to pro svojí dceru taky udělala 🙂

      30. čer 2020

      Kdyby moje sestra nemohla mít děti, také bych ji s tím ráda takhle pomohla. To samé bych ráda udělala pro svou dceru, jen si nejsem jistá, jestli bych toho byla ještě ve vyšším věku schopná... k takovému kroku se lze rozhodnout až v te době, kdy je to potřeba a musí se zvážit všechna pro a proti...
      Tahle babička je očividně vitální, zdravá, štíhlá ženská. Pro mou mamku (54) by už to nebylo možné, ani kdyby chtěla..
      Do adopce bych šla také, až kdyby nebyla žádná jiná možnost... (geny, apod.)

      30. čer 2020
      88petule
      autorAMBASADORKA

      @sarihy Souhlasím. Také bych to pro dceru udělala. ☺️ Bez váhání!

      30. čer 2020
      88petule
      autorAMBASADORKA

      @flowerbl Je to takové tajemno... Sleduji rodinu dál, zajímá mě, jak se jim bude žít dál. 🍀

      30. čer 2020
      88petule
      autorAMBASADORKA

      @denny27 Přesně tak. Podle profilu na Instagramu to vypadá, že maminka je pevně odhodlaná udělat pro svou milovanou dceru vše. Věřím, že má v hlavě správně nastavené, že dítě, které nosí, není její. 😉

      30. čer 2020

      Já když tady čtu úplně zoufalé ženy, které se x let snaží o dítě, tak naprosto chápu, že jsou pak ochotné využít jakékoliv možnosti mít vlastní dítě. A taky naprosto chápu, že adopce je pro někoho nemyslitelná. A měli bychom na to pohlížet optikou Američanů, kde je náhradní mateřství běžná věc. Morální aspekt věci je už pak něco jiného.

      30. čer 2020

      A me to prijde divne, cele to nahradni materstvi, umele oplodneni, uplne proti prirode...

      30. čer 2020

      Tohle je uplne stejna situace jako u domacich porodu. Tema na ktere pristane tolik protichůdných nazoru,ale zadny neni ani dobry ani spatny. Kazdy dela.to, co mu prijde správné. Jeho rozhodnuti je tou nejlepsi cestou. Ja uprimne nevim zda li bych dokazala odnosit dite ac treba sve dceri,sama jsem mela obrovske pouto vuci detem jiz behem tehotenstvi. Zrejme bych ho brala jako sve,ac bych byla pouze inkubator. Ale to je na nastaveni v kazde z nas. A deti z kojenaku,ano tohle boli. Boli me kazdy plac deti,kdyz bych mohla pomuzu jak by slo. Ale domu jako sve bych si nevzala. Jde jen o to, ze mam sve deti a nevim zdali bych dokazala to "cizi" milovat jako sve . A pokud bych to nezvladla,jen bych mu ublizila jeste vic a to bych vzadnem pripade nechtela. Nekdo na to proste ma a nekdo ne. A neni ostuda priznat ze ja ne. Ale, muj respekt maji obe strany. Oboje chce obrovsky kus, vlastne ani nejde presne popsat ceho. Ale maj to.

      30. čer 2020

      @bylinka36 takze kdyby si nemohla mit deti prirozene tak pujdes jen do adopce. Chapu dobre? Ono se to totiz tedka rika, ale kdyby si byla v situaci, co stovka zen tady, tak by si mluvila treba jinak.

      30. čer 2020

      @kakba do niceho, chteli jsme s muzem deti prirozene nebo vubec. My meli krasny zivot i bez deti, nasi prdolci jsou pro nas prijemny bonus naseho vztahu....

      30. čer 2020

      @bylinka36 proti přírodě je ale ve zdravotnictví spousta věcí. Proti přírodě je dát člověku plicni ventilator(když sám nemůže přirozeně dýchat), proti přírodě jsou třeba umělé klouby... Proč je náhradní mateřství více proti přírodě než tohle?

      30. čer 2020

      @kakba To je právě ono. Nikdo z nás neví, jak se cítí ta druhá, a co bysme v té samé situaci udělaly, jsou to všechno jenom domněnky...

      30. čer 2020

      @88petule jak jsou na ig?

      30. čer 2020

      Já touhu po vlastním dítěti chápu, ani možnost odnosit miminko náhradní matkou nezavrhuji, ale nechat odnosit dítě vlastní mámu, no nevím...žena ve věku 51 let není ideálně nastavená na proces těhotenství rozhodně. Ale tak pokud by se rozhodli pro anonymní náhradní matku, nebudou mít na Ig takovou sledovanost jako když si babička porodí vnučku...Tak to na mě působí. Každopádně přeji všem zdraví a radost z miminka.

      30. čer 2020

      @michele30 náhradní matka není nikdy anonymní.... A celý proces náhradního mateřství se primárně snaží hledat v rodině a blízkých vztazích. A kdyby nebyla v dobré kondici lékaři ji do toho nepustí. Celý proces není jen tak jakože "lusknu" prstem je to složitý proces ve kterém je spousta článků jako psychologové, právníci atd

      30. čer 2020

      @perla28 Myslela jsem anonymní ve smyslu, že to bude cizí žena, která jim miminko odnosí. Nevěřím, že všude hraje roli jen dobrý zdravotní stav ženy, jsou ve světě případy, kdy lékaři provedou umělé oplodnění ženám i nad 60 let, pokud za to zaplatí.

      30. čer 2020

      @michele30 ale náhradní mateřství má opravdu velmi jasne postupy a pravila. A cizí žena to prostě není.. Vždycky tam vzniká vztah... Musíš si k ní najít velkou důvěru a ona musí dobře vědět pro koho takovou velkou věc dělá. Neustále se třeba ptá co a jak atd.. Prptoze ví že nerozhoduje za své dítě, ale za tvé

      30. čer 2020

      @perla28 Já chápu, že to je náročný proces, to jsem ani nikde nezpochybnila, jen úplně nesouhlasím s tím, že žena v 51 letech je ideální náhradní matka. Toť vše. A ne každý pár, který využije náhradní matku, má matku ze svého okolí, často je to pro ně cizí žena, vybraná přes agenturu či nějaké centrum a vztah se utváří až během procesu oplodnění a těhotenství.

      30. čer 2020

      @michele30 jasně ale utváří a na sítích by to vypadlo velmi podobě..

      30. čer 2020

      @levandulovy_caj , @michele30 K tomuto se zapojím což většinou nedělám. Dcera má od malička vývojovou vadu a nevíme, jestli jednou bude moct mít děti. A musím říct, první co mě napadlo bylo, že pokud by to šlo ráda bych jí miminko odnosila. Nepřemýšlela jsem ani minutu. Nikdo ještě neví jak všechno dopadne a i kdyby se rozhodla pro adopci dítěte bylo by to super....Pokud by tedy začal stát v tomhle víc fungovat. Rozhodnutí ale záleží na každém jak to cítí.

      1. črc 2020

      @mmarce Já jen vyjádřila názor, že pro mě není žena v 51 letech ideální náhradní matka, to je všechno. Chápu ale tebe, že bys jednou své dceři chtěla pomoci. Přeji dcerce hodně zdraví.

      1. črc 2020
      6. črc 2020