😁 tak to je dobry..
A není to jedna ze slovníku úloh, kde je je jednotné zadání pro více podúloh?
nekompletni zadani 🤔, neni uvedeny kolik stala jedna vstupenka ...takze nijak 😀
Při dnešních cenách tam mohli být tak 4😀
Nechodi dite do 4.A že by to byl příklad z jejich třídy 😀
Není před nějaký obrázek, nebo motivační text, popřípadě úlohy, které souvisejí. Občas to tak bývá? Osobně si myslím, že to má být děleno 10,- Kč za vstupenku, ale není to tam uvedeno, klidně bych to tam jako matka dopsala a nechala ho to vypočítat. Pokud tam nic nikde není
Manžel má chuť tam napsat odpověď...
@mirecka.jaroscakova
A na meila paní učitelce poslat naší konverzaci... Ze nás to řešilo hodně lidí a stejně jsme na to nepřišli natož dítě ve 4 třídě... 😁🤔
@audinka24 Pokud jsou ve čtvrté tak by se to mohlo počítat jakože s jejich reálnou třídou.... JO a muž říká, že podle něj je vlastně každá odpoveď správná - teda učitelka by jí měla uznat - když není¨zadání napsané celé ... že tam prostě napíšete vstupenka byla za tolik a tolik a bylo tam tolik dětí...
Jako tento styl ukolu miluji. Vzdy si pripadam u úkolů jak na IQ testech :D
Vem si bily papir a napiste vsechny varianty kolik muze stat vstupenka 😀😀 plus variantu z neznamou 280:x = y 😀😀 koukam ze se mam na co tesit az budou deti chodit do skoly
Já vím, že je to 4.A...Ale taky to může člověk pochopit jako 4. tečka za větou a dál to pokračuje větou A.....ale smysl to moc nedává, to je fakt😀
@mirecka.jaroscakova moje dcery jely před Vánocemi na výstavu a platila každá i s autobusem 25 Kč😉
třeba mají děti přijít na to, že to nejde vypočítat.
Co je to za sešit?
Dala bych odpověď: Chybí cena za vstupenku -> nelze jednoznačně určit.
použila bych reálný počet žáků 4.A - zjistit unich ve škole.
Jinak je to chyba....tak, jak to je, to nejde spočítat...
@berenika39 to asi neklapne, ve 4. třídě těžko dělí dvouciferným dělitelem nebo mají ve třídě 9 a míň dětí. Ten příklad je prostě blbě, no.
Buď bych to vzala podle toho, kolik je reálně u nich ve třídě dětí - pokud dítě tedy chodí zrovna do áčka. Případně bych napsala, že na výstavě byla celá třída 4. A. Každopádně zítra hoď řešené, až se ho dozvíte
@mirecka.jaroscakova je to chyba, podle mě🙂
@berenika39 jo, určitě
@berenika39 jen posílám co jsem našla 😂
co třeba, že šla paní učitelka sama, protože nevěděla kolik ma žáků? 😅
@berenika39 pokud to už s paní učitelkou takhle dělali, tak ano, úlohy podobného typu se daji počítat už se třeťaky, spíš tedy jako nadstavba pro sikulky
Já bych použila počet žáků v jeho reálné třídě.. A napsala bych paní učitelce vzkaz, že se omlouváme, že jsem ani já ani manžel ani sny zadání úplně nepochopili a vypočítali ho tak jak jsme ho vypočítali... Snaha se cení ne?
Jinak mimochodem úkoly na většině škol jsou dnes už nepovinné.. My to máme napsáno ve školním řádu. Nic méně dceři to nemám v plánu říkat dokud s tím sama domů nepřijde. Doufám, že do puberty se to děti v její třídě nedozví 🙂
@l_baruska petr ted přišel se zadáním - které číslo je možné vydělit beze zbytku číslem 1,2,3,4,5,,7,8,9..... a tak sám řekl, že když to jde násobit, jde to i dělit. tak celý řetězec čísel vynásobil a bylo. mají hejného matiku, jsem zvyklá na složitosti, ale musí to mít hlavu a patu - v tomto případě chybí jeden údaj, myslím si já🙂))))))))))))))))))))))))))))))))
@berenika39 neoznačila jsem tě
@l_baruska u nás na škole je už hejný až do devítky, je to fakultní zš, učitelé matiky tam mají hejného vystudovaného na ped f uk. takže ...věřím, baví nás to a prcka taky - a to si myslím, že je nej. má z matiky 2, protože je zbrklý, dřív koná, než myslí, ale já tam ten výsledek vidím.
jinak - mě víc zarazilo - holky, jak byste to počítali? (y)
@l_baruska aha, dobré vědět, ptz při přečtení zadání, to bylo první, co mi "naskočilo" v mysli 😂😂😂 minule jsem hlídala děti kamarádce, které se podle této metody učí a přišlo mi, že jsem to právě všechno na tomto principu. A že rodič, který se učil matematiku "klasickou" cestou je v pytli jako Baťa s dřevákama😅😁



nikde tam neni pocet zaku, takze nijak 😀