Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři
    Příspěvky pro registrované uživatele se ti nezobrazují.

    Až 100 dětí týdne skončí v UK v nemocnici s postvovidovym zanetlivym syndromem. Neotevirejme teď školy. Virus se bohužel na dětskou populaci adaptoval.

    danask88
    3. říj 2018    Čtené 332x

    JAK SI VYBRAT KOČÁREK

    Vždycky jsem sháněla kočárek s velkou korbou, marně. I když oproti některým ta moje Inglesina ujde. Ale kde jsou ty časy, kdy jsme se se ségrou vozily v jednom kočárku obě, i když mě už bylo 5 a ségře 2 roky. 

    Hezký článek o tom, jak si vybrat kočárek. I když je spíše určený pro výrobce kočárků, než pro maminky, protože opravdu dobrý kočárek jsem v prodeji nenašla:

    http://www.ivafis.cz/kocarky-v-sede-lezet-jako-vazne/

    Zajímavý komentář z webu šestinedelky k celkem nezajímavé reklamě na UM. Ten komentář dobře vystihuje nejen marketing UM ale i věčný rozpor kojících a nekojících.
    Takže video:

    https://www.youtube.com/watch?v=Kz4BUwaxj5c


    A teď ten komentář:
    "Takže co vidíme na videu? Začínáme rozdělením na skupiny rodičů, kteří mají různé, rádoby nesouladné názory. V momentě, kdy se situace vyhrocuje, pustí jedna z maminek dítě s kočárkem a to se řítí po svahu dolů. Všichni okamžitě zapomenou na hádky a běží za kočárkem. Když dítě zachrání, oddychnou si a pokamarádí se bez ohledu na to, jaké názory zastávali předtím - jsou přece především rodiče. Dojemné, ne?

    Je na téhle reklamě něco zákeřného? JE. Abbott Laboratories nejsou žádná charita, ale společnost, která chce prodat svůj produkt. A protože marketing umělého mléka je do určité míry regulovaný a navíc lidi na něj mohou být citliví, musí se na to od lesa:

    👉 Reklama potvrzuje to, co chce naoko ukončit - tedy, že existují drsné rozepře mezi matkami (rodiči). Jistě, na internetu a sociálních sítích najdete velmi vyhrocené diskuze mezi maminkami kojícími a těmi používajícími umělé mléko. Ale to neznamená, že taková komunikace probíhá neustále a mezi všemi ženami. Každý rodič chce pro své dítě v rámci svých možností to nejlepší. K tomu, aby se mohl pořádně rozhodnout o výživě svých dětí, ovšem potřebuje správné a úplné informace, nikoliv emoce.

    👉 Reklama vytváří dojem, že kojení je jen jednou z mnoha možností - stejně jako nošení dětí nebo používání kočárku je kojení v reklamě prezentováno jako spotřebitelská volba. Tím se ale naprosto ignorují všechny vědecké poznatky o tom, že mateřské mléko představuje nejlepší možnou výživu pro miminka a že umělé mléko se mu ani omylem nerovná. Tedy že tyhle dvě věci nejsou ani zdaleka porovnatelné. Umělé mléko má být určeno pouze a jedině dětem, které nemohou dostat mateřské mléko (od své mámy, nebo cizí). Nikoliv všem dětem bez rozdílu.

    👉 Kdo jste, abyste soudili (a vůbec se vyjadřovali ke způsobu výživy cizích dětí) - reklama nám moc pěkně vnucuje dojem, že pokud se vyjadřujete k tomu, co dělají ostatní, jste špatná, konfrontační osoba. Není to cool. Všichni by měli být šťastní, pokud se matka rozhodne (s důrazem na slovo rozhodne, protože mnohé maminky tu volbu nemají) používat umělé mléko bez ohledu na důsledky na zdraví její i jejího dítěte, na veřejné rozpočty nebo třeba na životní prostředí. Protože používání umělého mléka zachraňuje děti, nemůže být nikdy špatné. Podtextem pak je, že pokud je dítě krmeno umělým mlékem, už jen zmiňovat se o kojení či vědeckých poznatcích k výživě novorozenců před rodiči takového dítěte je prostě necitlivé a moralizující. To nám tak trošku znemožňuje racionální veřejnou diskuzi o výživě malých dětí.

    Takže suma sumárum: matky, ne že budete společně táhnout za jeden provaz a třeba bojovat za kvalitní podporu a pomoc s kojením a za cizí mateřské mléko protřednictvím efektivního systému mléčných bank pro děti, které skutečně nemohou být kojené. Vaše názory a zájmy jsou naprosto odlišné. Je to tak dobře a nikdo vás nemá co soudit. Své děti můžete buď kojit, nebo jim pořídit umělé mléko, je to vcelku jedno a žádná jiná cesta není. A prosimvás hlavně nikdy nemluvte nahlas o kojení, protože by to mohlo ženy vyživující děti umělým mlékem zraňovat.

    Abbotte, tleskáme! 👏👏👏 Netřeba asi třeba dodávat, že reklama byla velmi úspěšná a hlavně - sdíleli ji snad všichni. I lidé, kteří podporují kojení a nikdy by klasickou reklamu nikdy nešířili."